Multimedia Mia * *
......
(Garip Virginia ya geldik. Robert ın cadı arkadaşını bulmamız lazım on sene önceki iyilik işimize yarayacak heralde. Neyse işte meşhur burbon sokağındaydık.)
Joe : hadi geldik!!! İyilik meleği Robert bu bar olmalı.
Robert : evet burasi hala on sene önceki gibi. Hadi girelim.
.....Robert : biz burada bir hatta iki kardeş Boyle cadisi arıyorduk. Liz ve Liv olmalı isimleri..
Barmen : onlar burayı bana sattılar. Kendileri şuan londra da bir bar işletiyorlar. Dogaüstü bir bar...
Robert : demek sizin de haberiniz var, peki adresi yazar mısınız ?
Barmen : tabii !!
(Adresi almıştık şimdi bi de londra yolculuğuna çıktık. Yol uzun biz ölü gibiydik.)
Hope : joe yeter artık dur !!! Daha fazla yol gidemem, bu gece buradaki otelde kalırız yolu yarılamadık bile...
Joe : tamam öyle olsun siz inin, ben arabayi parkedip geliyorum.
Hope : ahh!!! Sonunda... vampirler yorulmaz derler ama yoruldum ve canım sıkıldı. Ve dee çok açım.
Robert : bende kan torbası var istersen. Tabi istersen :D
Hope : yok istemem. iyilik meleğimiz.
........
Joe : oda tuttunuz mu ??
Hope : Hayır, resepsiyondaki kadınmışta. :D
Joe : o iş bende o zaman :D
.........
(Sonunda dinlenme vakti...
Sevgili Günlük !
Otele yerlestik hope ve ben beraber kalıyoruz.
Bugün Robert iyiki var dedim. Cadılara hiç inanmazdim. Fakat gerçekten de böyle bişey varmış. Yarın o cadıyı bulucaz şimdilik iyi geceler !!)Hope : sakın bana günlük yazdım deme Mia :D Robert ve sen ne kadar da sıkıcı vampirlersiniz. Sende mi yoksa insandan beslenmeyi bıraktın artık ormandan mı geciniyorsun :D
- henüz değil fakat ben artık suçluluk duyuyorum. O insanların ne suçu var.
Hope : peki ya benim ne suçum vardı ?? Neden ilk bizi dönüştürdün,neden?
- o zaman sadece açlık duyuyordum. Bilinçsiz olmuş bir şeyden beni suçlama lütfen ! Ben sevgilimin vampir olduğunu ve kapalı kaldığımız yerde benden beslenecegini hatta oldurecegini nereden bilirdim??
Hope : tamam olan oldu şimdi telafi etmeye çalışıyoruz. 800 yıl önce olan oldu.
(Haklıydı. Fakat kendimi çok yanlız hissettim mecbur kaldım sanki. )
........
Hope : kapı mı o çalan ?
Joe : hadi ama kapıyı neredeyse kırıcam. Uyanın! !!
Hope : öfff tamam bee geldik. Siz aşağı inin kahvaltıya başlayın kimi bulursunuz artık kimi yeriz bilmem. :D
Joe : Mia uyanmadi galiba herkes uyanmadan bi yere gitmiyorum!!
- uyandım yaa uff.
Joe : hadi kızlar !!
Hope : joe bi defol yaa...
Joe : tamam bee gittim ben hadi kalkın.
......Robert : kan torbası isteyen???
- benn!!!
Hope : sen ciddi misin ya ??
Joe : OMG! Hope lütfen sen bari benimle kal!!
Hope : aaa... ve ben şok ben vefat ben iptal şuan Joe tut beni....
Joe : hope asıl sen beni tut!! Abi hadi Robert'ı anladıkta Mia yani o kadar 800 yıl yaşadım şu an ölicem galiba...
Hope : pardon kıyamet alameti mi yoksa bu yaa...
Robert : Siz önünüze bakın sıcak kanınızı sogutmayın hadi hadi...
- Bende artık kan torbası çekicem. :D
Joe : Hope dayanamıyorum galiba...
Hope : bende joe ! Hadi siz yolda kan torbası çekerseniz kalkın gidiyoruz.
Gel Joe hadi arabaya... Beyaz vampir Robert hadi bavulları unutma !!!Joe : hadi biz arabaya aynı ortamda daha fazla kalamam.
.........
Joe : Ve kahraman gelmiş!! senin için bu araba skillet - hero çalacak Robert ...
Hope : evet bu şarkıyı melek Robert ve melekler takımına yeni katılan Mia ya seytanlardan joe ve hope' dan armağan.....
Joe : bi harikasin dostum... çak ✋ ....
Hope : hadi Robert bağır İ am a hero ..
- bence bu kadar yeter !!
Joe : yeter diyordu Mia yether.. :D
Hope : kahkaha attım :D
Robert : bencede yeter bu kadar !!!
Joe : siz de insanı bi eglendirmiyosunuz yaa...
(Joe, müthiş driftleri ve Londra...)
...........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir olmak
Vampire4 vampir arkadaş... "Vampir olmak"tan hiç mutlu değil.. o da ne bir kurt adam mı??? kurt adamlar efsane değil miydi ???