Ch.6.

368 31 1
                                    

Laukdama savo eilės ligoninėje gavau žinutę nuo Niall.

Niall Horan: Tai kas nutiko?

Nenoriu jam atrašyti. Visada kai laukiu savo eilės ligoninėje nuotaika pasikeičia, turbūt dėl to, nes jau žinau visus atsakymus, jie visada tie patys. Manau mane greitai turėtų guldyti į ligoninę, kiekvieną dieną jaučiuosi vis blogiau. Mano mintis nutraukė užkimęs gydytojo balsas. "Luka, jau gali užeiti." Atsistojau ir patraukiau link jo. Eidama jaučiau kaip mano kišenėje kas minutę vibravo mano telefonas. Šiek tiek sau nusišypsojau, žinodama, kad tai Niall.

----------------

Pagaliau gavau mano testo rezultatus, truputį geresni už praeitą, bet aš dar toli iki sveikos merginos. Išėjau is ligoninės ir įkvėpiau gaivaus pavasario oro. Vis geriau, nei tas ligoninės kvapas. Iš kišenės ištraukiau savo telefoną ir pamačiau 12 naujų žinučių. Atodariau tik kelias ir pradėjau rašyti naują žinutę Niall.

Aš: Atleisk, Niall, buvau užsiėmusi ir nemačiau tavo žinučių, bet man viskas gerai. :)

Nelaukusi atsakymo užrakinau savo telefoną ir ėjau link autobusų stotelės. Mano telefonas vėl suvibravo.

Niall Horan: Nebegąsdino manęs taip. :D Galvojau, kad tave jau kažkas išprievartavo

Garsiai nusijuokiau. Keli žmonės į mane pažiūrėjo kaip į kokią debilę.

Heartbeat (LTU) n.h Where stories live. Discover now