Ch.18

216 13 3
                                    

Pabudau nuo saulės šviečiančios tiesiai į akis. Suurzgiau ir norėjau keltis iš lovos, bet pajutau stiprią ranką aplink mano liemenį. Pasukus galvą pamačiau Niall. Nusišypsojau ir paraudau prisiminus mūsų vakarykščius užsiėmimus. Tikiuosi kaimynai manęs negirdėjo.

Vėl atsiguliau ir spoksojau į Niall veidą. Pradėjau liesti jo plaukus ir švelniai glostyti jo skruostą. Niall iš lėto pradėjo busti. Vos tik jam pramerkus akis, nusišypsojau.

'Labas rytas, gražuole.' Savo rytiniu balsu tarė. Sukikenau. 'Labas ir tau.' Šiek tiek vienas į kitą paspoksoję, Niall prabilo. 'Kaip jautiesi?' 'Na, man viską skauda, bet išgyvensiu.' 'Ak, taip, atleisk, šiek tiek per stipriai tavo pirmam kartui.' atsiprašydamas Niall nusijuokė. 'Viskas gerai, nesijaudink.' Nusišypsojau jam. Padėjau savo galvą ant jo nuogos krutinės ir klausiausi jo širdies tuksėjimo. Jis buvo lėtas ir tai mane nuramino. Galėčiau to klausytis ištisas dienas.

'Argi nekeista?' Staiga Niall užsiminė. 'Kas?' 'Mes tuoj baigsim mokyklą ir turėsime keliauti savo keliais.' Jo balsas nuaidėjo per tylų kambarį. Jis teisus. Mes turėsime išsiskirti savais keliais. To visai nenoriu, bet ką jau padarysi. 'Bet viskas gerai, mes liksim čia kartu, tiesa?' Tą pasakęs Niall į mane atsisuko, jo akys žibėjo ir jo šyspena buvi iki ausų. Nenoriu sugadinto jo šypsenos, bet ilgiau negaliu laikyti šios paslapties. 'Niall...' liūdnai pradėjau, bet vos tik pažvelgus į jo akis man suspaudė širdį. Jos kupinos vilties.. 'Taip.. Mes liksime čia.' Pamelavau. 'Kartu...'

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Heartbeat (LTU) n.h Where stories live. Discover now