Išėjus į lauką, pamačiau Niall su savo mašina stovintį prie mano kiemo vartėlių. Jis jau buvo išlipęs iš mašinos ir laukė manęs. Pažvelgus į jo rankas pamačiau jo telefoną ir kitoje... Oho, puokštė gėlių! Nesusilaikydama nusišypsojau. Priėjus prie Niall pabučiavau jį į lūpas. Jis pažvelgęs į mane su tom savo meilės kupinom akim ir nusišpsojo.
"Čia tau.' Ištiesė savo ranką ir įdavė gėlių puokštę. Lėtai jas pėmiau ir švelniai imdama dar paliečiau Niall rankas, tarsi netyčia. Nenuostabu, kad tai rožių puokštė, tai tiesiog paprastos gėlės, bet jas gauti iš tavo mylimojo yra visiškai kitas dalykas. Pakėliau akis į Naill ir pačiau, kad jis tikisi bučino į lūpas, tačiau pabučiavau jį tik į žandą. Mūsų diena dar tik prasideda, ir nei jis nei aš nežinome kas mūsų laukia, bet aš jau jam suplanavau savo aistringą bučinį.
Niall nubėgo į kitą mašinos pusę ir atidarė man dureles, o pats atsisėdo už vairo. 'Oh, koks dželtelmenas.' Su puse šypsenos nusišypsojau jam. 'Tai kokia mūsų pirma stotelė?' Po kiek jaukios tylos paklausiau. 'Taigi, planavau tai visą savaitę ir niekam neleisiu šios tobulo pasimatymo sugadinti.' Atsidūso Niall. 'Pirma, mums reikės kažkur pasistatyti mašiną, nes jei ne, pasiklysim ir iki ryto kelio namo nerasim. Antra stotelė bus atrakcijonų parkas. Ten galėsim ką nors nuveiki, gal ir cukrinės vatos nusipirkti, tačiau privalėsime nueiti į apžvalgos bokštą.' Paskutinę eilutę pasakė su džiaugsmu savo balse. Pažvelgiau į jį ir jau norėjau klausti kas jam su tais žvalgybos, bet jis turbūt mane perskaitė ir man net nespėjus išsižioti pertraukė. 'Mano tėvas čia mane dažnas nusiveždavo ir visada ėjome į apžvalgos ratą, taip pavaigdavome nuostabią dieną, tačiau..' Niall nepatraukė akių nuo kelio nei sekundei. 'Kai jis mirė ilgam nustojome ten važiuoti. Bet ten visada norėjau nusivešti savo svajonių merginą.' dabar jau pasuko galvą į mane ir nusišypsojo. 'O trečia. Dieną pabaigsime su romantišku pasivaikšciojimu papludimiu.'
Likusį kelią smulkiau pašnekėjom apie ką veiksime, ką valgysime.
Pagaliau atvažiavus Niall pasistatė savo mašiną netoli kažkokios... žaisliukų parduotuvės. Greitai iššokęs iš mašinos nubėgo prie mano durelių ir jas atidarė. Išlipus švelniai sukikenau ir pajėmusi jo ranką išlipau. Pradėjome leistis kažkokia gatve ir per 10 minučių atsidūrėmė prie atrakcijonų parko vartų. Pradėjome vaikščioti aplink visokius linksmybių namelius, ištolo matėsi ir apžvalgos ratas. Kai pagalvoju, nemanau, kad bus taip baisu, juk Niall visą laiką bus šalia manęs, o kai jis šalia manęs, atrodo duagiau niekas nerūpi, o tik jis. Po kiek laiko, apvaikšciojom beveik viską ir Niall man išlošė mažą pliušinį meškiukią. Dar nebuvom nusipirkę cukrinės vatos ir Niall nubėgo jos nupirkti. Tuo metu aš atsisėdau ant suoliuko ir patikrinau savo telefoną. Wow. Mano mama prirašė net 20 žinučių ir jos visos apie 'koks gražus Niall'. Kol skaičiau visas žinutes, kažkas prie manęs prisėdo ir giliai atsidūso, tarsi norėtų, jad atkreipčiau dėmesį. Pakėliau ir pamačiau vieną ir vienintelį Semą.
Išpradžių šiek tiek išsigandau, ar jis žada mane sugėdinti čia ir dabar? Prieš visus šiuos žmones? Prieš Niall? Bet kažkodėl nusiraminau, kai pamačiau, kad jis meiliai šypsosi. 'Labas.' Vis dar žiūrėdamas į mane tarė. 'Sveikas.' Labai tyliai atsakiau. 'Ahhmm. Žinai Luka.' Dabar jau rimtai pradęjo Semas. Iškart pajutau drugelius pilve. Blogus drugelius. Pradėjau greitai žvalgytis, gal jau Naill pareina. Tai pamatęs Semas, švelniai nusijuokė jis. 'Nesijaudink, ne to čia atėjau. Tiesa sakant atėjau atsiprašyti.' Nusuko galvą.
'Palauk, ką? Tu? Atėjai atsiprašyti manęs? Turbūt sapnuoju.' Nusijuokiau sau. 'Taip ir ne, tu nesapnuoji. Kadangi tai mums paskutiniai metai mokykloje, nenoriu turėti priešų.' Dabar aš jo įdėmei klausiausi, palinksėjau galva, kad jis tęstų. 'Patikėk, norėjau nustoti nuo devintos klasės, bet žinai..' Nerado žodžių Semas. 'Suprantu, ir aš tau atleidžiu. Viskas gerai.' Nusišysojau. 'Ar mes galime tieiog apsikabinti ir būti draugais?' Žiūrėdama jam tiesiai į akis tariau. Nieko nelaukdamas jis atsistojo ir išskiedė rankas. Wow. Man taip šilta. Aš laiminga. Patyčios baigėsi, dabar mokyklos paskutiniai metai bus geresni. Dar po kiek laiko, trumpai pakalbėję jis nuėjo savo keliais, o aš atsisėdau ant savo ankstesnės vietos ir pamačiau grįžtant Niall.
'Kodėl tu jį buvai apsikabinus?' Rimtai tarė Niall. O varge. Nesakyk, kad jis pavydi. 'Tu toks mielas kai tu pavydus.' Sukikenau ir pakstelėjau jam nosį. 'Tai buvo niekis.' Nesusilaikęs Niall taip pat nusišypsojo. 'Gerai, bet nepamiršk, kad tu mano.' Sekdamas man iš paskos tarė. 'Žinoma.' Nusišypsojau ir paėmiau cukrinę vatą. 'Traukiam į apžvalgos ratą.'
YOU ARE READING
Heartbeat (LTU) n.h
RomanceKaip ir visi, nekenčiu mokyklos, bet ne dėl to, kad reikia nuobodžiai mokytis, todėl, kad kiekvieną kartą kai ateinu į ją, tampu dėmesio centras, blogąją prasme. Vis laukiau kol kas nors gero atsitiks, ir tai atsitiko, aš jį sutikau. ...