Göremediklerimiz

228 11 2
                                    

Aslında en çok " Göremediklerimiz " korkutur bizi.
Bunun aksini söyleyebilecek var mı? Tabii ki yok. Her sabah içimizde hiçbir korku barındırmadan uyandığımız halde, niye her gece sokağa çıktığınızda, yalnız kaldığınızda, yatağınıza girdiğinizde içinizde bi korku oluyor? Hatta bazılarınız vardır, yaz kış hiç fark etmez üstünü örtmeden uyuyamazlar. Çünkü üstlerine örttükleri en ince şey bile onların içinde güven duygusunu taşımasına sebep olur.

Neyse biz konumuza dönelim.

Gece.

Aslında içinde birsürü anlam taşıyan bir kelime değil mi? Bazıları geceleri çok sever, bazıları geceleri üzülür, bazıları geceleri sokaklara çıkar, bazıları gece şarkı söylemeyi sever, bazıları geceleri içer, bazıları geceleri ilaç kullanır, bazıları gece işe çıkar, bazıları gece korkar...

Peki niye?

Zihnimizde canlandırdığımız zaman tüm pis işlerin çoğu gece yapılır? İnsanlar niye göremedikleri şeylerden bu kadar çok korkar ? Çünkü korku, bizi en yalnız, en sessiz, en sakin zamanda ele geçirir. Gece, en sessiz ve en yalnız olduğumuz andır. Zaten beynimizde bizi korkutmak için birsürü şey var. Bunlar, cinayetler, katiller, kazalar, doğa olayları, paranormal yaratıklar, cinler, şeytanlar v.b

Aydınlık

Peki bunlar bizi sabah neden korkutmuyor ? Çünkü sabah kilometrelerce öteyi görebiliyoruz ve bu bizim rahatlamamıza sebep oluyor. Ama gece öyle mi ? Bir kaç metre ilerisini bile detaylı olarak görmemiz mümkün değil. Aslında çalıların arasına saklanmış bir köpek, çöp kutusundan aniden çıkacak bir kedi bile ciddi bir şekilde korkup, kalıtsal hastalıklara yakalanmamıza yol açabilecek belkide en sevimli karşılaşacağımız olaylardır. Birde bunu şöyle düşünün, çalıların arasında bir katil, duvar kenarından sizi izleyen kimliği belirsiz kişi, yolda yürürken sizi takip eden kişi veya araç. Bunu çoğaltmamız kolay ve mümkün. Ama en fenası ne peki?

Gece, cin ve şeytanlar.

Bu üçlü sizi korkutmadı mı? İnanmıyorum böyle bir şey mümkün değil. Gece yolda yürürken birden bire aklınıza cin veya şeytan fikri düştü mü hiç ? Düşmüştür. Bu herkesin başına geliyor. Peki nedenini hiç düşündünüz mü? Bir yerde yazıyordu tam olarak hatırlamıyorum ama " Durduk yere aklınıza cinler geliyorsa, bunu onlar, sizi korkutmak için yapıyor " gibi bir şeydi.

Şimdi boş bir koridor düşünün,

Ve yalnızsınız. Ne zaman, kim tarafından buraya getirildiğiniz hakkında bir bilginiz yok,uzun bir koridor. Ucu bucağı belli değil. Aşırı az bir ışık var sadece ilerleyeceksiniz. Ortam hem karanlık, hem soğuk, hemde sessiz. Attığınız her adımın sesini yankılı bir şekilde duyuyorsunuz. Bunu yapabilir misiniz? Ya da ne kadar süre yapabilirsiniz? Diyelim ki yaptınız, korkmadan yapabilir misiniz? Hayır.

Neden bizi hedef alıyorlar ?

Bunu hiç düşündünüz mü ? Günlük hayatımızda hiç görmediğimiz, belkide hiç bir şekilde göremeyeceğimiz şeyleri neden filmlerde görüyoruz ? İnsanlar niye bizi hedef alıp, korkutmaya çalışıyor ?
Kaçımız iyi şeyleri başkalarına söyleriz, onlarla paylaşırız ya da kaçımız iyi şeyler sonucunda ders çıkarırız ? İyi şeyler kaçımızı etkisi altına alabilir? Hiçbirimizi. Kötü şeylerden bahsetmeyi severiz. Arkadaşlarımıza "oğlum şuna bak lan, çok iğrenç, çok korkunç vb. " diye konuşuruz. Bir izleyen ya da bir bilen, konuşa konuşa bunu bin dağıtır.

GÖREMEDİKLERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin