İnternetteki Yalan Bilgiler - 3

58 6 0
                                    

Gece aynaya baktığınızda cinleri görme ihtimalimiz nedir ?
Sıfır.

Peki şimdi bana olan inancınız nedir ? İşte bunu bilemem. Çünkü siz yıllarca internette dolaşan o saçma sapan bilgilere inandınız. İlk 2 bilginin açıklamasını mantıklı bir şekilde yaptık. Bu 3. bilgiye zaten pek mantık aranmasını beklememeniz lazım ama ben yinede mantıksal bi açıklama kullanacağım.

Çoğumuz gece uykusundan uyanır ve tuvalete gider. E hepimizinde lavabolarında ayna mevcuttur. Ama şöylede bir şey var, kafasını kaldırmadan ellerini yıkayıp hemen yatağına geçenlerde vardır.
Niye aynaya bakmıyorsunuz ?

Mantıklı bir açıklamanız var mı ? Hayır. Siz sadece korkuyorsunuz. Şimdi gelelim yapacağımız mantıksal açıklamaya.

10 dakika boyunca aynaya bakarsanız cinleri görebilirsiniz.

Daha doğrusu siz gördüğünüzü sanırsınız. Bilimadamlarının yaptığı bir araştırmaya göre, 10 dakika boyunca bir insanla göz göze bakışırsanız, beyniniz artık çok yorulmaya ve size oyun oynamaya başlar. Baktığınız insanın ağzı ve burnu yok olabilir, gözleriyle ağzının yeri değişebilir, kulakları burnunun hemen yanında durabilir ve daha bir çok şekilde karşı tarafı görebilirsiniz. Şimdi bunun konumuzla ne mi alakası var ? Gidin ve 10 dakika boyunca aynada kendinize odaklanarak bakın. Korkmayın, kendi saçma sapan görüntünüzden başka hiçbir şey göremeyeceksiniz.

Şimdi, size niye sürekli " Gece aynaya uzun süre bakarsanız cinleri görebilirsiniz " denildiğini anladınız mı ?

O gördüğünüz asla cin değildir, beyninizin size oynadığı bir oyundur.

...

GÖREMEDİKLERİMİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin