Amaç Bizleri Korkutmak
Sizin beyninize yerleşmiş bu cinler, filmlerden aklınızda kalan saçmalıklar. Bunların gerçek olduğuna dair bir kanıt yok. Ama klişeleşmiş bi cümle var ;
"Gerçek olaylardan esinlenmiştir."
Şimdi Gelelim Asıl MeseleyeBiliyorsunuz ki internette cinler ve paranormal olaylarla ilgili sayamadığımız kadar bilgi mevcut. Ben de dahil bu bilgileri hepimizin okuduğunu düşünüyorum ama, ben bu bilgilere sizler gibi değil, farklı bir açıdan bakıyorum.
Nasıl mı ?
Astral seyahat konusuna pek girmeme gerek yok. Zaten çoğumuzun merak edip araştırdığı bir konu. Şimdi gelelim internetteki o saçma sapan bilgiye. Ha bu arada ben astral seyahat var ya da yok demiyorum.
İnternetteki ve buradaki bir çok kitapta okuduğum bir bilgi;
"Astral seyahat sırasında gidemeyeceğiniz tek yer Kâbe'dir. Çünkü üstü nur ile kaplı olduğundan onu göremezsiniz. "Biliyorum buna birçoğunuz inandınız. Peki nurun anlamını biliyor musunuz?
Nur en basit tabiri ile ışık ve aydınlık anlamına geliyor.Ee, benim daha fazla açıklama yapmama gerek var mı ? Üzeri ışık kaplı olan bir yeri görmememiz sizce mümkün mü ? Hayır. Yani bu bilgi yalandır. Bunu internete sunan kişi nurun anlamını tam olarak bilmiyor demektir.Ha şöyle deseydi olur muydu ?
Astral seyahat sırasında, Kâbe'nin üzerinde birsürü melek olduğu için Kâbe'yi görmeniz mümkün değildir.
Peki neden böyle demesi gerekirdi ? Kâbe üzerinde boş yere, öylesine bir nur neden olsun ? O yüzden o boşluğu doldurmak için Nurdan yaratılmış melekleri baz alalım dedim. Sonuç değişti mi ? Hayır !!!
Çünkü Kuran'da meleklerin yaratıldığı nurun farklı olduğunu ve bizim göremediğimiz yazıyor. E öylede zaten melekleri göremiyoruz. E göremediğimiz şey Kâbe'nin üzerinde olsa ne olur ki ? Yani demek istediğim şey Kâbe'nin üstünde göremediğimiz bir şey olsun, görüşümüzü kapatmaz ki. Sonuç olarak, astral seyahat sırasında göremeyeceğimiz tek yerin üzeri nur kaplı Kâbe'nin olduğunu söyleyen bilgi YALANDIR......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREMEDİKLERİMİZ
ParanormalGece, aslında içinde birsürü anlam taşıyan bir kelime değil mi? Bazıları geceleri çok sever, bazıları geceleri üzülür, bazıları geceleri sokaklara çıkar, bazıları gece şarkı söylemeyi sever, bazıları geceleri içer, bazıları geceleri ilaç kullanır, b...