4. Bölüm

62 11 3
                                    

Nişanımız var , nişandan önce yazıyorum , yarın belki yazamam , belki yazarım . Zaten her gün yazmaya çalışıyorum ...


Müziğin yüksek olması ve insanların delice eğlenmesi bile bir kaç saat önceki olayımızdaki kızın o sözleri aklımdan gitmiyordu .

'' Siz , siz ikinizde , mahvolucaksınız . ''

Kanıma işlemiş gibiydi , beynim de sarsılmasıyla , mahvolucaksınız , kelimesini çözmeye çalışıyordum . Bir katilin ortağıydım artık . Ya şimdi her şey normalmiş gibi hayatıma devam edecektim ya da koşa koşa polise gitmeyi tercih edecektim . Hangisini yapmalıyım bilmiyorum kafamın allak bullak olmasından dolayı dürtüldüğümü bile yeni fark ediyordum .

'' Efsane iyi misin ? '' Bu Yaprak'tı .

'' İyiyim canım . '' dedim gülümseyerek .

'' Değilsin , bir şey olmuş seni ilk kez böyle görüyorum , o şerefsiz bir şey mi söyledi seni üzecek ? ''

'' Hayır , Aref'in hiç bir suçu yok . '' Yaprak bana anlamsızca baktı .

'' Hayır , Aref değil ki . Kaan'dan bahsediyorum , baksana sürtükle dans ediyor , bundan senin haberin vardı değil mi ? '' Yaprağın gösterdiği yere baktım . Gerçekten oydu , ne yani beni aldatıyormuydu .

'' Pot mu kırdım ? ''

'' Hayır , Yaprak çekil şurdan . '' Yaprağı yana ittirip , Kaan'la oynaşan kızın yanına gittim .

Aptal sarışının saçını çektim . '' Fındık lahmacun çekil şuradan . '' . Kaan'ın karşısına geçip ellerimi belime koydum .

'' Efsane , çok özür dilerim , ben ... ben şey açıklayabilirim . ''

'' Bekliyorum , beni etkileyecek bir açıklaman varsa dinliyorum . ''

'' Ben senden ayrıldım . ''

'' Bu tek bir kişiyle karar verilcek bir durum değil , Kaan . ''

'' Olmuyordu , ben de ayrıldım . ''

'' Peki , sana soruyorum , neden bana söylemedin ? ''

'' Bilmem . ''

'' Bilmem mi ? Bilmem mi ? '' bizi izleyen etrafımdaki kişilere baktım . Herkes şaşkınlıkla bakıyordu . Gözümden yaş akmasıyla koşmaya başladım .

'' Çekilin şuradan . '' Arkamdan Yaprak ve Aref bağırıyordu . Onları umursamadan dışarı çıktım . Dışarı çıkmamla sırıl sıklam oldum . Kötü derecede yağmur yağıyordu .

Umursamadan barın karşısındaki kaldırıma oturdum . Ellerimi bağlayıp başımı dizlerime koydum . Sırıl sıklam olmuştum .

Burada uyumak hep böyle kalmak istiyordum , yağmurda benimle birlikte ağlasın istiyordum . Dünya benimle ağlasın benimle neşelensin istiyordum . Çok mu şey istiyordum ? Herkese göre evet .

Bir süre sonra yağmur damlaları kafama gelmeyince başımı kaldırdım . Aref ikimizede şemsiye tutuyordu . Burukça gülümsemesine karşılık , siyah gözleri dikkatimi çekmişti . Gözlerinin içi gülümsüyordu bana , ya da aptal olmuştum . Aref yanımda iyice yaklaşıp karşıya baktı .

'' Bir adam yatmış karısı da tekne . ''

'' Ne ? ''

'' Espri yaptım gülsene . ''

'' Bu esprimiydi şimdi ? Çok üşüdüm . ''

'' Isıtırız . ''

'' Aref git başımdan , hiç hoş değil . ''

EFSANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin