8. Bölüm

87 7 1
                                    

Efsane ;

Gözlerimi kamaştıran ışığa başımı eğdim . Oturduğum yer de çok durmuş gibi popom ağrıyordu . Yerimde kıpırdandığımda osurmuş gibi ses çıktı . Nerede olduğumdan bir fikrim yoktu ama bulunduğum yerdeki insanlar bana baktığında tekrar yerimde kıpırdanıp koltuktan geldiğini gösterdim . Utanmışçasına tişörtümü parmak uçlarıma çekip ağzımı ve burnumu elimle kapadım . Birden üstüme baktığımda ufak çaplı bir çığlık attım .Pijamayla insanlar arasındaydım . Sahnenin ortasındaki kadın adımı söylediğinde sandalyeyle birlikte arkaya düştüm . Lanet olsun evlenme programına düşmüştüm . Ayağa kalkmış tam dengemi sağlıyacakken , yerimde bir kez daha afalladım . İlk iş kolumu tutmak oldu . Gözlerim bulanıklaşmaya başlamış hemde kolum and an birden   sızlamaya başlamıştı . Rüya bitiyordu işte .

Gözlerimi açıp kapadığımda yere kapaklandığımı fark ettim . Yatağa çıkarken tek bir şey dikkatimi çekti . Arkamdaki gölge . Arkamdaki adamın yüzünü görebilmek için onun tarafına giderken o benden yana olmamıştı . Öbür tarafa döndüğünde bende gittim. Ne tarafa gitsem o tarafın  zıttına dönüyordu . En sonunda üstüne çıkıp yüzünü tuttum hemen sonra tokatlamaya başladığımda yüzünü çözemediğim adam gözlerini açıp ellerimi tuttu ben onun üstündeyken sonradan o benim üstüme çıktı . '' Aref ? '' dedim şaşırmışçasına . '' Evet , ya Aref . '' kaşlarım havadayken , birden kaşlarımı çattım .

'' Senin benim odamda , benim yatağımda , benim yanımda ne işin var ? '' dedim onu yana ittirirken . Ellerini başında birleştirip yandan bana karşı bir bakış attı . '' Ne var ? '' dedim ellerimi açıp kaşlarımı kaldırırken . 

'' Kokunu özledim . '' dedi . Dudaklarını yalayıp , ağzını araladı . '' Sana sarılmayı özledim , gülüşünü , saçlarını en önemlisi de bana gülümseyen kalbini . '' dedi . Kalbime işleyen bir şey vardı , bir iğne ,bir balta ya da bir bıçak . 2,5 yıl sonra burada bu otelde birbirimizi bulmamız bir tesadüf değildi , bizi birbirimize bağlayan bir çekim var gibiydi . Derin bir nefes alıp anında nefesini verdi . Bana bakıp oturur poziyonunu aldı . '' Hiç değişmemişsin . '' dedi tek kaşını kaldırırken , '' Ama , sen çok değişmişsin . '' dedim bende oturur pozisyonunu alıp ellerimi göğsümde bağlarken .

'' Biliyor musun ? Şunu fark ettim Alisa'ya çok benziyorsun .'' dedi yüzümün her detayını incelerken '' Alisa kim ya ? '' gülüp saçlarımı birbirine karıştırdı . 

'' Evet , küçük Sherlock Holmes ben şimdi kim olduğunu söylemesem araştırcaksın değil mi ? ''göz devirip yatağın nevresim takımıyla oynadım .

" Bana ne Alitop mudur ? Alisop mudurdan ? " beni ilk bir süzüp sonra tek kaşını kaldırdı .

" Hayatımdaki kızı anlatıyorum sana ... " bu cümlenin sonunu dinlemiyecektim . Çünkü ben onu unutmak için başka biriyle olsam , o keyfine gider sürtüklerle oynaşır .

" Umurumdaymış gibi gözüküyor mu ? " tekrar beni süzüp sırıttı . " Buradan gayet ' meraktan ölücem anlatsana ' bakışı gibi gözüküyor . "

Sinirle nefesimi verip ayağa kalktım onun yanındaki komidinimden telefonumu alırken alayla sırıtıyordu ve buna karşılık sinsi bakışlarımı gönderdim . " Hangi parfümü sıktın ya ? "

Koltuk altlarını koklayıp çatık kaşlarıyla baktı . " Neden ? "
Elimi yumruk yapıp yüzüne doğru kükreyerek konuştum . " Öküz gibi kokuyorsunda . " diyip şaşırmış bir yüz bıraktım arkamda ve odadan çıktım . Kapıyı kapattıktan sonra aklıma gelen şeyle kafamı sinirle dört beş kere duvara vurdum . Kapıyı tokmaklıcakken vücudumun sarsılmasıyle titreyerek vurdum . Kapıyı kahkahalarıyla açınca yana ittirip bavulumu ve çantamı alıp çıkacakken kapıyı kapatıp önünde durup anlayamadığım bir duyguyla iyice titriyordum . " A-Aref çekilir misin ? "

" Çekilemem Efsane , çekilemem . Kırıp bir kalbi düzeltinceğe kadar hep yanında olucam belki yanında değildim tamam kabul ediyorum , ama şunu bilki kalbim her parçalandığında vicdan azabı çektim . Senin benim yanımda mutsuz olman sürekli bağırıp çağırman dayanamıyorum , kalbim buna yetmiyor . "


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EFSANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin