'' Bak , iyice sil şuraları iyice , biraz hızlı ol bide . '' elimdeki eldiveni çıkartıp halıya yattım . Moruklar gibi durmaktan sırtım ağrımıştı .
'' Senin yüzünden omurgam şikayet ediyor bana canı çok acıyormuş . ''
'' Bu bir bahane değil Efsane , benle iddiaya giren sendin . bu tartışmayı her yıl yapıyoruz ve kazanan kim , ben , tabii ki de ben , evet evet ben , ay sağ olun ben dimi ben . '' Yaprağın bu saçmalıklarına dayanamıyacağım için bağırdım .
'' Ay , tamam anladık sen bıktım senin şu saçmalıklarındanda , dramdanda , tuvaletindende . ''
'' Efsane istersen bırak . ''
'' Gerçekten mi ? ''
'' Hayır ! Şaha yaptım . ''
'' Of Yaprak of . ''
'' Hadi hadi devam et . ''
...
Yatağa atlamamla bacaklarım hissizleşdi . Gözlerimin altı sızladı omurgamın yarısı kırıldı ve saçlarım iflas etmişti . Yıpranmış saçlarımı elleyince aklıma '' Havuz yıpratır , açılışlar yıpratır , fırça maşa yıpratır . '' reklamı geldi . Şarkıyı mırıldanmamla kafama yastık yedim .
Sonra kucağıma eskiden Yaprak'larda kaldığımda onunla yattığım bez bebeği attı .
'' Ah tek gözlü güzel bebeğim , haha bunla ne anılarımız vardı değil mi ? ''
'' Evet , hatta şunu hatırlıyor musun ? Sen benim cipsimi yedin diye bende senin bebeğini bahçedeki kirli havuza atmıştım . ''
'' Ay evet . Aklıma Tina anne geldi babamın psikoloji bozukken o bakardı bana acaba ne yapıyor şu anda . ''
'' Ay şu mahalle karısı falan mı kusura bakma yanına gitmeye meraklıysan ben gelmiyorum . ''
'' Sanmıyorum mahalle karısı olucağını sonuçta beni büyüttü . ''
Yanıma oturup kolunu omzuma koydu . '' Kekocum . '' dedi masum bir tavırla bir anda yüzü değişince bağırıcağını anladım . Kaşlarını çatıp azğını araladı . '' Eğer şimdi uyumazsak seni geberticem . ''
'' Aman tamam , uykun bizden kiymetliymiş . ''
'' Kızım git zıbar ya uykum var . ''
...
Sarsıla sarsıla giderken birden Yaprağın kafasının omzuma düştüğünü fark ettim . Çantamı yana alarak daha da yaklaştım . Sabah erkenden Tina anneye gidelim diye tutturduğumdan uykusu vardı .
10-15 dakika sonra taksi durunca parayı uzatıp Yaprağı uyandırdım . '' Yaprak uyan geldik . ''
'' Ha noldu ? '' dedi etrafa yarım ağzı açık şekilde bakarken . Yana ittirip çıkmasını sağladım . Binaya girip , kata çıkmak için asansöre bindik .
'' Efsane , benim fobim vardı . '' oflayıp merdivenlerden 5 kat çıkmak zorunda kaldık . Dairenin önüne geldiğimiz de derin bir nefes alıp kapıyı tıkladım .
Yere bakmakla meşgulken kapı açıldığında karşıma baktım . Altında adidas şortu üstünde kaslarının belli olacağı türden beyaz tişört giymiş o dilini yutmuşla karşılaştım . İkimizde aynı anda işaret parmağımızı kaldırıp konuştuk .
'' Sen / Sen . ''
'' İlk sen konuş / İlk sen konuş . ''
'' Tamam / Tamam . '' perçemimi kulağımın arkasına atıp güldüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANE
Ficción General'' Siyah beyaza aşık olduğu zaman, her şey yeniden başlar . '' '' Belki sadece , gülmek yeter ; Belki sadece , ağlamak . '' Sustuğumda o devam etti tekrardan . '' Belkide bazen konuşmak ; belkide bazen , susmaktır AŞK . '' EFSANE _ bayAnmerakl1