Işığın zar zor girebildiği karanlık odaya son bir kez daha baktım . Derin bir nefes alarak yataktan inip yere bastığım da soğuk zemin etkisini hemen damarlarıma bastırmıştı . Titrememle yatağa geri düştüm . Dondurucu bir soğuk vardı . Yatağın altındakı terliklerin burnunu görmemle birlikye ayağıma geçirip odadan çıktım . Merdivenlerden inerken konuşma sesleri duydum . " Aref buradan gitmek zorundasın yoksa ömrün boyunca hapishane de tıkılı kalıcaksın . " Aref ellerini saçlarına geçirip etrafa göz gezdirmeye başladı . Gözlerimiz en sonunda buluştuğunda narince ellerini indirdi . Yavaş yavaş yürüyüşüyle birlikte zemin çaresiz durumdaki bir kız gibi çığlık atıyordu sanki . Yanıma gelince ilk başıma baktı . Sonrada gözleriyle gözlerimi takip ederek nereye baktığıma odaklandı . Arkadaşını işaret ettiğimde kafasını kaşıyıp masum suratı yaptı . " Cem bu Efsane , Efsane bu Cem . " Cem yanımıza gelerek elini uzattı . " Merhaba . " dedi elimi öperken . " Tanıştığımıza memnun oldum güzel bayan . " Aref onu geriye ittirip kaşlarını çattı . " Abartma , Cem . " " Kanka kasma kendini sadece tanışıyorduk . " aralarına girip kaşlarımı kaldırdım ve ağzımı araladım . " Ben hala neden bu ıssız yerde olduğumuzu anlayamadım . " Aref omzuma çarpıp yukarı çıktı . Arkasından koşup gittiği odaya girdim . Odanın eşyaları özenle seçilmiş gibiydi her eşyanın farklı döşemeleri yapılmıştı . Yatağın arkasında ki duvarın desenleri dikkatimi çekmişti . Sanki bir şey anlatılmak isteniyormuş gibi hareketli küçük insanlar vardı . En sonda ise ateş püskürten bir ejderha vardı .
Elimle onu gösterdim . " Ne anlatılmak isteniyor bu resimde . " kafasını sallayarak sırıttı . " Cahil . "
" Ben cahil değilim bir kere . "
" Tabii ya zaten inatçıda değilsin . "
" Anlatsana artık merak ediyorum . " beni omuzlarımdan tutup yatağa oturttu . " Pek bilinmeyen bir efsane . " bu cümlesine sırıttım . " Belki başka bir zaman . " diyip yanımdan geçip gitti . " Hıyar ! " dedim arkasından koştururken . " Ya peki bare neden burada olduğumuzu söylesen ? "" Çenen yorulmuyo mu senin ya ? " kaşlarımı kaldırıp " cık !!! " dedim . Her zaman yaptığı gibi yapıp önümden öylece geçip gitti . Mutfağın sandelyelerden birini çekip oturdum . " Hadi ama merak ediyorum . Ve hani dönücektik eve . " arkasını bir anda döndüğünde hemen kaşlarını çattı .
" Evet ! Kabul ediyorum bir gün degil belki bir ay istiyorum senden . Kızın ailesi sırf polis teşkilatında olduğu için dolanamayız bilindik yerlerde unutma sende benim ortağımsın artık , sende benim tutsağımsın artık . " gözlerim çakıl taşı gibi açılırken bir anda kalkıp kapıya koştum . Kapıyı açmış tam gidecekken yeniden içeri çekildim . Ellerimi kapıya sabitleyip kahverengi gözlerini gözlerime dikti . Git gide yüz hatları belirginleşirken kaçmak için kıpırdandım . Ne kadar zorlasam ne kadar dayansamda yerinden bir gıdım bile oynamadı .
" Neden hayatımı cehenneme çeviriyorsun bırak gidiyim lütfen ağzımı bile açmam , konuşmam şikayet etmem , lütfen , lütfen bırak gidiyim . " artık tutmaya gücüm kalmadığı göz yaşlarımı bıraktım . " Artık dayanamıyorum gücüm kalmadı . Tükendim , bittim . Her şeyin art arda gelmesi yoruyor beni . " bir an da sarılması beni şaşırtsada huzur veren kokunun tekrar burnuma dolması beni ona bağlamaya yetmiştide artmıştıda . Saçımı okşamaya başladığında dahada sığındım babasına aşık bir çocuk gibi . " Her şeye karşı dimdik durmanı istiyorum , her şeye karşı ağlamamanı , yıkılmamanı istiyorum . Belki kendin için değil ama bizim için dik durmanı istiyorum . " gözlerimi kusursuz yüzüne dikmişken büyük bir gürültüyle kapıya vuruldu . " Açın lan ! Aref sana sesleniyorum çık lan orospu çocuğu ! Günahsız bir kızdan ne istedin lan şerefsiz ! " Aref ' e umutsuzca bakarken Aref kolumu çekiştirip tuvalete götürdü . Anlamsızca suratına baktım . Zemini kaldırdı . " Hadi acele etmelisin . Yolu takip et seni merkeze çıkartıcaktır . " ellerimden tutup girmeme yardım etti . Ellerini tam bırakıcakken , bem tuttum . " Sen neden gelmiyorsun ? "" Özür dilerim , Efsane . " diyip ellerini çekiştirdi . " Aralık bırakıcağım , ıslık sesi geldiğinde kaçmanı istiyorum , güzelim . Tamam mı ? " başımı olumlu anlamda sallayıp kafamı içeri soktum . Endişeden tırnak etlerimi yerken ıslık sesi gelmesiyle aralığı kapatıp koşmaya başladım . Son gücümle , son nefesimle koşuyordum .
...
Artık koşamıyacak gücüm kalmadığından yere yığıldım . Siyah bir kapı gördüm altından beyaz ışıklar ve sesler geliyordu . Son gücümle ayağa kalkıp kapıyı açtım . Bir restoarantın alt katındaydım . Yukarı çıktığımda insanlar büyük bir iştahla yemeklerini yiyorlardı . Bacaklarım hissizleştiğinde artik dayanamıyacağım kesinleşmişti . Vücudumun verdiği sinyaller gözlerimi kapatmaya yönelikti . Son bir kez daha dayanmak istesemde denemeye gücüm yetmezdi . Gözlerim kapanmaya yönelikti, son gördüğüm şey ise bir kadının eliyle beni göstermesiydi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANE
General Fiction'' Siyah beyaza aşık olduğu zaman, her şey yeniden başlar . '' '' Belki sadece , gülmek yeter ; Belki sadece , ağlamak . '' Sustuğumda o devam etti tekrardan . '' Belkide bazen konuşmak ; belkide bazen , susmaktır AŞK . '' EFSANE _ bayAnmerakl1