What did I do?

14 2 0
                                    

David'pov

    Am intrat usor in salonul lui Josh,vazand-o pe Diana in pat langa el tinandu-l in brate si dormind linistita,zambetul de pe fata mea palind instant.

    Inima mea brusc mi-a urcat in gat, imaginea cu cei doi in acelasi pat...fericiti...trebuia sa ma faca fericit corect ? Prietenul meu era fericit.Prietena mea era fericita...dar eu nu eram.Ma durea inima sa ii vad impreuna.Cu fiecare scena de acest gen o noua fisura aparea,frangand-o mai tare.As da orice sa fie cu mine asa macar o zi.Mi-as da si viata...daca as sti ca as primi asta in schimb.Am lasat biletelul scris pentru Josh,pe noptiera alba alaturi de cele trei baloane,cumparate,crezand ca poate va ajuta,ca va inveseli atmosfera,dar acum nici macar eu nu mai zambesc....ce pot face ?

   M-am asezat usor pe scaun,nevrand sa fac zgomot,Diana fiind cu spatele la mine.Brusc tristetea a devenit mai apasatoare.Realizand ca nu va fii niciodata a mea.Ca va fi mereu a lui.Imi amintesc si acum cu zambetul pe buze momentele cand o gadilam si ea radea cu pofta dupa o tura sanatoasa de plans.Momentele cand Josh nu era in viata ei si puteam fi langa ea.Mai apropiati sau mai reci.Nu era o limita anume....Dar acele vremuri s-au dus.Pe el il iubeste...pe mine nu si ar trebui sa ma obijnuiesc cu asta.Dar nu pot...o iubesc prea tare....o iubesc... 

Diana pov

M-am trezit usor si m-am intors,vazandu-l pe David stant pe scaun cu fata in pamant,frecandu-se la ochi,el cumva...plange ?

,,David ?"

,,Da ?"

,,Ce s-a intamplat ?"

,,Nimic,am venit sa-l vad pe Josh."

,,Dar ai ochii rosii..."

,,E de la somn,imi pare rau ca te-am trezit si deranjat."  a schitat un zambet evident fals si a iesit din salon,am coborat usor din micul pat si am iesit dupa el,vazandu-l stand pe un scaun cu fata in pamant,am mers la el si m-am asezat pe vine in lui.

 ,,Ma minti."

,,Nu conteaza,asa cum vine asa si trece,ca intotdeauna."

,,Te rog."

,,Ce ar trebui sa spun Diana ?  Ca sufar ? Pentru ca te vad cu el ? Prefer sa tac si sa inghit."

,,David...eu."

,,Stiu,dar eu da."S-a ridicat si a mers sa se uite pe fereastra.

,,De unde stii ca eu nu ?"

,,Pentru ca o dovedesti."  Se intorce brusc si ma priveste in ochi,acei ochi tristi si stersi din cauza lacrimilor,asta doare atat de rau...i-am pus mainile pe obraji si mi-am lipit buzele de ale lui,a fost putin surprins dar si-a revenit rapid raspunzandu-mi la sarut si lipindu-ma de el,am zambit in sarut,mangaindu-i obrazul.

,,Waw."  Am chicotit usor multumita de reactia lui,el lipindu-si fruntea de a mea.

,,Imi pare rau."

,,Nu trebuie."

,,Ba da,am facut o scena..."

,,E ok,imi plac baietii gelosi."

A zambit dulce si si-a lipit din nou buzele pline de ale mele,raspunzandu-i imediat,nu e la fel ca atunci cand il sarut pe Josh,nu simt acel fir de electricitate prin tot corpul...

,,Mai.stai.aici ?" sopti acesta printre saruturi

,,Nu..."

,,Mergem ?"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 29, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Different world *In curs de editare*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum