Este o zi destul de bună, având în vedere că nici un grup de ciudați nu au venit să-mi strice ziua. Doar pentru că sunt cea mai populară fată din liceu, asta nu înseamnă că sunt o miss perfecțiune, aud fel și fel de zvonuri despre mine și viața mea privată, gen că sunt singură doar pentru că Josh nu mă vrea, sau că sunt fata tatei care poate face ce vrea.. ei bine nu, părinții mei sunt ocupați cu agenția lor de modeling iar eu sunt în grija Clarei. E o femeie uimitoare și am stat mai mult cu ea decât cu mama. Dar să revenim sunt o fată normală de 18 ani cu o prietenă de milioane, Laura, o iubesc pe fata asta doar că mă face să par răsfățata, nu mă lasă să vorbesc cu anumite persoane din liceu pentru că citez ,, nu sunt de nasul nostru ”. Am cunoscut-o în prima zi de liceu mai că bătea o fată, nu m-am putut abține așa că m-am băgat,i-am dat o palmă iar de atunci sunt miss popularitate iar Laura îmi este cea mai bună prietenă. Mergeam cu pași mici pe holul liceului amintindu-mi cat de bine îmi era în România, eu și Josh eram de nespărțit până a plecat fară sa-mi spuna ceva. M-am mutat în Londra la începutul anului și ghiciți ce și Josh e aici. Eram cu Laura,ea vorbindu-mi despre ceva anume dar nu eram prea atentă,pâna cand a pocnit din degete în fața mea.
,,Și.. Did, ai de gând să mergi la petrecerea lui Josh ?''
,,De ce aș merge ? E un înfumurat care se crede regele liceului, plus că nu am un partener iar eu singură nu merg..''
,,Dar deja ai primit mesaj de la Josh referitor la petrecere, plus ca sti tu, capitanul echipei de fotbal deja te-a invitat, nu mai zic de ceilalți băieți...''
,,Bine, doar taci, o să vin .''
,,Perfect merg să-i spun lui Mike că o să mergi cu el.''
Laura a plecat, iar eu m-am dus la dulapul meu să-mi i-au cartea de engleză. Aud ceva lovindu-se de ușa dulapului meu și simt o respirație caldă în ceafa mea.Mă întorc pe vârfuri și îl văd pe Josh stand la nici 5 cm depărtare fata mea. Ochii lui de un căprui închis ,părul ușor ciufulit,barba nerasă, cu un tricou albastru închis mulat cu alte cuvinte un bad boy de calitate.
,,Și.. să înțeleg că nu vii pentru că nu ai partener ? Tu miss popularitate ratezi petrecerea mea petru că nu ai partener ? '' îmi râde în față si isi ridica spranceana,sfidandu-ma.
,,Auzi prost Josh dragule, o să vin cu Mike.'' spun eu facand o fata de catelus.
,,Mda, mă rog, atunci ne vedem diseară la opt.'' I-am zâmbit mândrâ de mine și am plecat la ora..
Scuze pentru eventualele greșeli și scuze dacă nu va ajunge la așteptările voastre, sunt începătoare.. So sorry :( Taty vă pupă pe toți :*