,,Ce Dumne... Diana ce faci ?'' Aud pe cineva spunand.
,,Amm ce ? Oh Nu , Josh nu e ceea ce crezi tu .''
,,Da , iar eu sunt prost nu ?'' Spune Josh plecand val-vartej .
,,Josh ! Josh , stai ! ''Tipam dupa Josh luandu-mi un halat de baie pe mine si coborand scarile dupa el . ,,Josh stai ! ''
Mike m-a prins de mana si incerca sa ma faca sa ma opresc din a mai fugi dupa Josh. Mi-am smuls bratul din mana sa si am continuat sa fug dupa Josh insa el disparuse. Ahh Mike e numai vina ta, in doua secunde l-am pierdut pe Josh. Daca face ceva prostesc? El inca mai are sentimente pentru mine ? Oare va face ceva ce va regreta dupa? Nu cred...dar totusi daca va face ceva necuvenit?
Josh's pov
Au facut-o...a facut-o cu Mike. Cum ii mai pot spune eu acum ce simt pentru ea ? Da, inca am sentimente. O iubesc cum n-am iubit-o niciodata. Speram sa-si dea seama de asta vazand cum o tachinez dar nu, nu si-a dat seama. Ea nu este genul de persoana care sa se uite inapoi, mi-e frica. Daca ea nu mai are sentimente pentru mine ? "Idiotule, sigur ca nu mai are...doar ai vazut-o cu Miky Mouse ala" Imi spunea constiinta mea. Intr-o zi o sa-i smulg carliontii aia. Jur că imediat ce o voi recupera pe Diana îl voi împușca în cap. Sunt un fraier bineînteles ca Diana nu se va intoarce la mine,am parasit-o fara sa-i spun ca plec. Mai are rost sa ma tin dupa ea ? ,,Cretinule te amagesti degeaba stii foarte bine ca nu poti renunta la ea " Jur ca am cea mai idioata constiinta.
Am intrat in bucatarie neavand cheful sau dispozitia necesara sa vorbesc cu Diana. O aud strigandu-ma si coborand apasat scarile. A intrat in bucatarie cu halatul meu pe ea,s-a asezat la masa, si-a tras un scaun langa mine si a inceput sa-si ceara scuze si sa imi explice ca nu a fost nimic din ce credeam eu.
,,O scuteste'ma, spune-i asta lui Miki, el poate e prost si te crede. m-am ridicat de la masa luandu-mi jacheta de pe hol si plecand.Ce dracu e casa mea, mdea ma rog chiar am nevoie de o plimbare. Trebuie să mă asigur că Mike nu ascunde ceva. L-am sunat pe Olyver el e mâna mea dreaptă îl voi pune să afle câte ceva despre Mike.
-,,Josh ? Frate ești bine ? Nu te-am mai văzut de ceva timp.''
,,Da Olyver,totul e ok. Auzi îl știi pe Mike ? ''
,,Căpitanu echipei de fotbal ?''
,,Mdea, vezi ce poți afla despre el mi se pare dubios tipu. ''
,,E dubios fiind că e cu Diana ? Sau chiar ascunde ceva ?''
,,Ambele, oricum despre Tyler m-ai știi ceva ?''
,,Exact despre asta vroiam să vorbim, îl ști pe Tomy ? Tipul pe care l-ai trimis să afle ce pune la cale Tyler ?''
,,Da,ce-i cu el ? ''
,,L-am găsit în mașină carbonizat azi dimineață. Tyler și-a dat seama, cred că e felul lui de a se răzbună fiind că i-ai împușcat oamenii.''
,,Se mai întâmplă. Vin mai târziu la garaj,adună oamenii.''
,,Ok,Josh !''
M-am căutat prin buzunare dar nimic,cheile probabil sunt încă în casă, am intrat trântind ușa după mine,urcând scările spre dormitor. Cum bănuiam cheile sunt pe birou. Le-am luat și am coborât în grabă. Am aruncat o privire spre bucătărie,acolo era Diana stând pe scaun cu fața în palme,urăsc să o văd așa dar dacă la ales pe Mike în locul meu asta e. Nu spun că nu-mi va mai păsa de ea sau că nu o voi mai proteja doar că voi face toate astea din umbră. M-am urcat nervos la volan si am inceput sa conduc Dumnezeu stie pe unde... Aveam un sentiment ciudat, sper ca nu este ceea ce cred eu. Ma simt rau ca am lasat-o asa pe Diana , dar toate astea s-au intamplat din vina ei.
"Stii bine ca e in stare sa faca ceva, mai bine intoarcete la ea " Imi tot spunea constiinta mea . Nu-mi voi asculta si de data asta constiinta. " Idiotule, daca pateste ceva e numai vina ta, adica a noastra, adica a ta... adica intelegi tu " Tipa iar constiinta mea. Uhh bine, fie.
,,Te mai ascult doar de data asta, huh sunt atat de orgolios.'' Tip eu in masina la constiinta mea. Daca cineva m-ar auzi acum ar zice ca-s nebun.
Am intors masina imediat si am apasat pe acceleratie. Am ajuns in fata casei ei. Am iesit din masina, am apasat pe butonul telecomenzii pentru a o inchide si am intrat in casa. Am stigat-o pe Diana de vreo cinci ori, dar nu mi-a raspuns. Am hotarat sa o caut. Dupa ce am trecut prin fiecare camera tot nu am gasit-o. Am cautat-o peste tot, nu cred ca e acasa. Uhh nu am cautat in baia ei. M-am apropiat de usa baii si am batut usor in ea . N-am primit niciun raspuns. Am mai batut de vreo doua ori si la fel ca data trecuta, niciun raspuns.
Voi intra. Dar daca e dezbracata, daca face dus, nu pot intra asa peste ea.
"Huh saracul de tine, de parca daca ar fi dezbracata nu ti-ar placea peisajul" Imi tot spune constiinta mea.
,,Taci.'' am soptit usor.
"Daca a patit ceva? Intra acolo" Continua ea .
Am intrat deschizand usor usa alba a baii si cand am vazut-o am inghetat. Era plina de sange,lesinata pe gresia rece a baii si o lama pe ea, ohh nu, nu Diana.
M-am dus repede langa ea incercand s-o trezesc insa incercarea a fost esuata . Am luat o cana mare cu apa si am inceput s-o sterg de sange pe mana. Am pus putin spirt pe vata si am inceput sa-i dezinfectez taieturile. I-am pansat mainile si am incercat s-o trezesc iar. Din nou incercarea a fost esuata asa ca dupa ce am vazut ca Mike nu era prin casa am urcat-o in masina si am pornit spre spital.
Heii lumeeee . Pai scuzati-ne ca nu am scris pana acum dar mna... se mai intampla. Sper sa va placa acest capitol si vreau sa ne spuneti ce credeti ca se va intampla cu Diana, daca vreti dedicatii doar spuneti-ne. Va asteptam parerile.
Scuzati-ne eventualele greseli, capitol necorectat.
Kisses from Franci :*