În acest capitol totul va fi din perspectiva lui Josh,trecut în general. Apropo Taty vă iubeșteeeeeee :* sunteți razele mele de soare <3
Josh flash-back
Știți diminețile alea în care ai vrea să dormi până târziu,dar vine mama ta să te trimită la liceu,ei bine de alea am parte eu mereu. M-am ridicat din pat,am mers la baie iar dupa mi-am luat o pereche de blugi,un tricou și converși negri.Am coborât jos am luat micul dejun singur fiind că mama plecase deja la firma,uneori am impresia că iubesc firma mai mult ca pe mine,dar mna mă rog am 17 ani jumate nu mă afectează în vrun fel. Am mâncat niste vafe,mi-am luat cheile și am plecat la pușcărie sau liceu cum vreți voi să-i spuneți.Vă întrebați de ce pot conduce ? Ei bine părinții nu mă puteau duce la liceu așa că mi-au ,,cumpărat" permisul, știu fiecare regula,pe derost,nu va speriati. Am mers destul de repede din moment ce autostrada era libera ceea ce e ciudat.Am intrat în parcarea împânzită de tot felu de rable,ici colo câte o mașină de Doamne'ajută. Cobor din mașină și o văd pe Diana stând lânga mașina lui Tyler,e ciudat credeam ca nu-l suportă. Eram pe punctul de a intra în liceu când aud o lovitură,se pare că cineva a lovt pe alt cineva. Îmi mut privirea subtil spre locul de unde a venit acest sunet parcă scos din iad,imediat o văd pe Diana ținându-și mâna pe obraj iar ochii fiindui inundați de lacrimi.Fără să realizez m-am îndreptat spre ea strângând-o în brațe,i-am șoptit un,,o să fie bine " iar ea a încuviințat numai de cât.L-am prins de gulerul tricoului său de firma,ce să zic, l-am împins în perete,în secunda următoare pumnul meu i-a lovit fața,nu m-ași fi oprit dacă nu venea directoarea. Câteva minute mai târziu mă trezesc în biroul ei împreună cu Diana. A început să-mi țină predica și să mă amenințe că mă va exmatricula,dar știam foarte bine că nu va face asta,la urma urmei sunt un elev bun,nu am avut probleme de genul de când sunt aici.Am ieși afara din birou cu Diana în urma mea,mi-a mulțumit că am ajutat-o și am făcut schimb de numere de telefon iar imediat după m-a pupat ușor pe obraz,mergeam pe holul gol,doar pașii mei auzindu'se,am intrat în clasă iar în spatele clasei îl văd pe Tyler,avea ochiul ușor vânăt,buza încă sângerândui,iar arcada sparta. M-am așezat în bancă și am început să vorbesc cu Diana prin mesaje,e adevărat că sunt îndrăgostit de ea,și până acum nu am putut vorbi cu ea dar bănuiesc că până și Tyler poate fi bun la ceva.Am devenit din ce în ce mai apropiați ba chiar am reușit să fiu cu ea.
*
Eram acasă la Diana,uitându'ne la un film siropos de-al ei și mâncând popcorn,normal că ea plângea la fiecare melodrama a personajelor,dar nu mă deranjează să o simt alături de mine mai ales că e ultima seara pe care o mai petrec cu ea, nu vă gândiți că unul din noi până dimineață va da ortu popii nu, eu am fost obligat să zicem așa, să mă mut în America de către așa ziși mei părinți. Am plecat de la ea fără ai zice că probabil va fi ultima oara când ne vom mai vedea,am sărutat-o pe frunte și i-am spus că o iubesc și sentimentele mele pentru ea nu se vor schimba niciodată.Iar ea răspunzându-mi te iubesc și îți promit că orice s-ar întampla voi fi alături de tine. M-am urcat în mașină și cu greu am putut ajunge până acasă,lacrimile îmi făceau munca mult mai grea.Știu sigur că am adormit cu poza noastră la piept plângănd ca un copil căruia i-a fost furată înghețata. Având în vedere că terminasem primul semestru din clasa a-11-a le-a fost ușor să mă transfere.
*
Era o zi obișnuită, în care pur și simplu nu poți face altceva decât să stai. Știu că mă certasem urât cu părinții mei fiind că m-au luat de lângă Diana dar nu știu cum s-a ajuns la asta.M-am dus în cameră trântind ușa după mine,mi-am luat o pereche de blugi negri,un tricou grii,un hanorac negru și o pereche de teniși tot negri.Am ieșit val vârtej din casă lăsându-i pe părinți să strige cât vor,am urcat în mașină Dumnezeu știind unde, era trecut de miezul nopții și eram pregătit să merg acasă, brusc privirea mi-a căzut pe un grup de băieți lovind cu brutalitete pe cineva, de obicei eu nu mă amestec în chesti din astea dar ceva m-a făcut să intervin.I-am rugat să-l lase în pace dar m-am ales cu scuipat pe tenișii mei cei negri și cu o înjurătură,in fine așa să fie i-am luat pe rând unul câte unul până am fost sigur că îl pot lua pe individul acela să-l duc la urgențe. Aveam ochiul vânăt,buza spartă,hanoracul meu deja devenise vestă dar nu regret nimic, totuși pentru cineva care stă departe de bătăi pot spune că mă descurc binișor. Acel tip m-a introdus în lumea drogurilor și a curselor ilegale. Am ajuns cunoscut pentru brutalitatea mea , prin sângele rece cu care loveam sau ucideam pe oricine avea curajul să mă înfrunte și prin felu de a conduce. Sunt șeful tuturor bandelor,atelierelor de mașini și stăpânul garajelor. Acesta sunt acum, am avut fiecare fată din Londra,și dinafara ei. Eram la liceu, da încă mai frecventam liceul, clasa a-12-a chiar, toată lumea vorbea despre o fată noua care va venii semestrul ăsta,și citez,,brunetă,păr ondulat,ochi căprui și arată al naibii de bine" asta am auzit spunânduse despre noua tipă.Știam că va fii a mea,o noua victimă nimic mai mult,Diana a fost singura fată pe care am iubito și nu am renunțat să mă gândesc la ea nici o secundă. Și iată și ziua în care îmi voi vedea noua achiziție, și da pot spune că arată al naibi de bine, purta o pereche de blugi negri tăiați,un maieu gri nu foarte decoltat și o geaca până-n talie. Diana.... e..e.. mult mai frumoasă ca atunci când am văzut-o ultima oară. Oare mă mai recunoaște ? Sper să nu,nu vreau ca ea să intre în necazuri din vina mea, vreau ca ea să fie cu cineva mai bun care să o facă fericită și să o protejeze. Dar nu cred că voi rezista, nu mi-o pot imagina pe Diana a mea cu altcineva, ea a fost, este și va fii a mea.Și o voi avea indiferent peste câți oameni va trebuii să trec.
Booon asta a fost în mare parte vechea dar și noua viață a lui Josh, sper să vă placă..
Deci voi credeți că Diana va mai fii cu Josh? sau va rămâne cu Mike ? comentațiiiii
până data viitoare eu și Franci vă pupăcim ! bye !