***
,,Esti mai ok ? ''O intreb cum vad ca si-a revenit cat de cat.
,,Da, sunt mai ok.''spune incet lasandu-si capul in jos.
,,Sa nu ma mai sperii asa in viata ta. ''
,,De ce te prefaci in continuare ca-ti pasa ?'' Spune ea trista.
,,Inca crezi ca nu-mi pasa ? La naiba, daca nu-mi pasa te lasam sa mori in baie.'' ii spun ridicand putin tonul.
,,Da,Josh ! Încă cred că nu-ți pasă.'' spune pe un ton trist,lacrimi începând să se prelingă pe obrajii ei.
,,Nu,nu am vrut să sune așa. Știi că însemni mult pentru mine.''
,,Nu mă părăseai dacă însemnam atât de mult cum spui.''
,,Agh,ești imposibilă știi prea bine că nu a fost alegerea mea.''
,,Defapt nu, nu știu fiind că tu ascunzi multe față de mine.Josh nici măcar nu ți-ai luat rămas bun.''
,,Nici nu stii cat am suferit din cauza asta !'' Spun eu ridicand iar tonul.
,,Tu ? Tu ai suferit ? Chiar si in momentele astea tot increzut esti ? Nu cred ca esti tu cel care s-a inchis in el pana a intrat in depresie si din cauza asta n-a mai iesit timp de jumatate de an, nu cred ca esti tu cel care a suferit atat de mult incat nu mai manca, nu cred ca esti tu cel care zi si noapte plangea incat nu mai putea dormii, nu cred ca esti tu cel care se taia si care in fiecare moment al zilei isi doarea sa moara ...si cu atat mai mult nu cred ca esti tu cel caruia chiar i-a pasat de noi !'' Tipa ea la mine.
,,Eu...eu..''
,,Da, asa credeam si eu.'' spune ea intorcandu-se cu spatele la mine. Am încercat să o mângâi ușor pe spate,dar ceva mă oprește nu mă simt în stare să fac asta.
,,Dia îmi pare rău,îmi pare foarte,foarte rău.''
,,Doar,doar pleacă.''spune trăgându-și nasul și ștergându-și lacrimile cu mâneca.
M-am ridicat de pe marginea patului și am ieșit afară din salon. O dar vai ce surpriză cap de mop cu găuri în obraji s-a gândit să mai treacă și pe la Dia.
,,Ce cauti tu aici ?'' Spune incordandu-si maxilarul.
,,Mda, cu placere ca n-am lasat-o sa moara.'' raspund eu sarcastic.
,,Taci naibii din gura si pleaca !'' Tipa la mine.
,,Ho Romeo, oricum vad ca aveti amandoi nervi, pa !'' Spun trecand pe langa el si dandu-i usor cu palma pe spate.
Dia's pov
Idiotul,cum poate crede ca a suferit mai mult decat mine,ca macar i-a pasat ? Nu este el cel care timp de jumatate de an nu a iesit din casa,nu el a fost exmatriculat pentru ca a batut-o pe Steph,nu el era sa fie violat in seara cand nici macar nu putea sa stea pe propriile picioare,nu el era sa fie calcat de o masina in timp ce fugea de un libidinos si un jegos... Cred ca nici macar nu si-a imaginat prin ce a trebuit sa trec,cum poate avea tupeul asta ? Agh..
,,Di ? Esti bine ? ''
,,Ti se pare ca sunt bine ? Tu ce dracu cauti aici ?''
,,Oo,usor Di,am venit sa ma asigur ca esti bine.''
,,Nu ti-a pasat de mine atunci cand am plecat din casa lui Josh cu lacrimi in ochii si desculta ! ''tip la el strangand cearceaful in pumnii mei micuti
,,Diana daca te vedeam crezi ca te lasam ?''
,,Nu ma mai mintii,te-am vazut in oglinda cum te uitai la mine si zambeai ca un idiot ce esti.'' Spun aruncand cu perna in el,sper sa moara de fapt sa sufere al dracu de mult.
,,Nu mint,crede-ma,Di te iubesc de ce ai crede ca te-asi fi lasat singura in situatia asta ?''
,,Pentru ca esti un nenorocit,dispari imediat din fata mea.''
,,Di..te rog.''
,,DISPARI !'' spun aruncand cu vaza dupa el izbindu'se violent de perete.
La dracu cu Mike,la dracu cu Josh,la dracu cu ,,familia mea'' la dracu cu mine. De ce dracu trebuie ca eu sa ii suport pe toti,de ce dracu nu am murit ?
Josh pov
Cred ca-ti bati joc de mine, dupa ce ca am adus-o la spital si ca nu am lasat-o sa moara mai si tipa la mine ? ,,Poate ca vroia sa moara idiotule,nu te-ai gandit nici macar o secunda ca vrea sa scape dracu de tine ?'' De ajuns ma intorc inapoi in salon si lamuresc dracu odata pentru totdeauna cu ea. Am deschis usa spitalului intrand pe ea si fugind spre salonul Dianei. Am intrat usor,nu de alta doar ca nu vreau s-o trezesc in caz ca doarme.
,,Dispari !'' Vorbe mari pentru o pustoaica de 18 ani,chiar crede ca voi asculta ce-mi zice.
,,O te rog,chiar crezi ca o sa te ascult ? Sunt satul de mofturile tale,de crizele tale si de tine. ''
,,Atunci misca-ti ambalajul din salonul meu. Tu esti cel care a venit si tu esti cel care se plange de comportamentul meu.''
,,Spune-mi tot ce ai facut dupa ce am plecat, si sa nu aud ,,de ce asi face asta'' sau ,,nu vreau''.''
,,Vrei sa stii ? Atunci asculta aici tot ce am facut. Am plans ca proasta zi si noapte timp de jumatate de an,nu am iesit din casa nici macar pentru a merge la liceu si cu atat mai putin pentru a putea uita de tine. Dar atunci cand Laura m-a luat la club si m-am imbatat ca proasta crezand ca orice amintire cu tine se v-a ineca o data cu luciditatea mea,si o sa pot fi libera macar pentru putin timp,dar nu a iesit prea bine. Am fugit din club si crede-ma nu stiu cum am ajuns pe acea strada laturalnica unde se afla jegosul ala care a vrut sa ma violeze,am strans din dinti si am plans crezand ca cineva ma v-a salva si nu-mi voi pierde inocenta,dar nu... TU erai prea ocupat sa te futi cu acele panarame,sa gonesti pe strazi ca ultimul om si sa-ti bagi otrava in vene, am pierdut ce aveam mai de pret. Ei bine da,pot spune ca m-am schimbat de atunci..''
''Continua,te rog.''
,,Vrei sa stii ce-am facut dupa ce am fost violata ? Era sa fiu calcata de o masina in agonia de dupa, abia ma tineam pe picioare, ei bine afla ca m-am interesat de cel care a facut asta si a platit. Liceul,huh in sfarsit ma intorsesem la liceu,fetele au inceput sa rada de mine si sa ma fac in toate felurile posibile,dar stii ce m-a durea cel mai tare ? Imi spuneau ca nu te-am putut tine alaturi de mine,ca ele nu te-ar fi lasat sa pleci daca erai al lor,si stii ce chiar asa a fost daca nu erai cu mine poate nu plecai. ''
,,Diana...''
,,Nu,asculta,ai vrut sa stii totul ei bine asculta nu mai am multe de spus. Am fost exmatriculata la scurt timp dupa intoarcerea mea din simplul motiv ca am paruit-o pe Stepf. ''
,,Stop,Diana jur ca regret totul,regret prin ce-ai trecut,regret ca virginitatea ta a fost luata de un idiot,regret fiecare moment in care nu am putut fi alaturi de tine,regret absolut totul.''
,,Nu am nevoie de scuzele tale sau de mila ta sau orice altceva simti pentru mine in acest moment. Am lasat totul in urma si pot spune ca sunt pe jumate la fel ca inainte de a ma parasii.''
Atat pentru acest capitol,scuzati-mi greselile dar sunt al naibii de obosita. Va iubesc,chiar va iubesc