VII.

169 19 6
                                    

Další týden jsem se objednala k lékaři a všechny (Klára, Iveta, Sára, Sabina) čtyři kamarádky šly se mnou. Podporovaly mě, ale mě bylo čím dál hůř. Najednou jsem si začala připouštět, že jsem těhotná a že všechno, co následuje bude peklo. Svobodná matka bez školy, bez peněz a bez podpory rodičů. Věděla jsem, že mi nepomůžou a maximálně mi nechají byt, pomohly by mi jenom holky.

,,Jste na konci třetího měsíce těhotenství, slečno," oznamoval mi můj lékař. Koukala jsem na obrazovku, kde jsem viděla hýbající se stvoření. Vevnitř se mnou byla jen Klára, takže mě držela za ruku a usmívala se. Snažila se to brát pozitivně.
Doktor mi oznámil, že je vše v pořádku a nemám žádné komplikace, ze zvědavosti jsem se zeptala na potrat, ten však už v mém stádiu těhotenství nebyl možný. Takže jsem se s ním rozloučila a když jsem vyšla ven a podala holkám fotku, tak jsem se sesunula na židli v čekárně a rozbrečela se.
Holky mě odvedly domů, udělaly mi čaj a posadily se kolem mě na posteli.
,,My ti pomůžeme! Bude to fajn," uklidňovala mě Sabina. Snažila jsem se to vnímat lépe, ale nešlo to.
,,Měla bys mu to říct," začala Iveta.
,,Nechci!" odsekla jsem.
,,Je za to taky zodpovědný, ať si to taky schytá, chlapec," souhlasila Klára a podávala mi mobil.
,,Na, zavolej mu," nutila mě.
Pomale jsem našla jeho poslední zprávu a vytočila číslo. Nadechla jsem se.
,,Ahoj Fialko, jsi v pořádku? Měl jsem o tebe strach, jsem tak rád, že voláš," ihned začal, jakmile hovor přijal.
,,Ahoj Davide, já jen.." začala jsem a snažila se mluvit normálně.
,,Ano?" zeptal se, když jsem se odmlčela.
,,Musím ti něco říct." 


Zpátky v přítomnosti
Po naprosto nekonečném mlčení jsem zvedla hlavu, stále na mě vyděšeně koukal. Chtěla jsem něco říct, ale nešlo to, rozbrečela jsem se a on jen praštil rukou do stolu, zvedl se a odešel. Zhroutila jsem se do pohovky a pořád jen brečela a brečela. Byla hloupost mu to říkat. Co jsem čekala? Že se mnou začne žít a budeme spolu vychovávat dítě? Že mě z ničeho nic bude milovat? Holka, prober se! Tomu klukovi si ukradená a byl tak akorát rád, když si se s ním vyspala.





Ne, tohle není konec! :P Zbývají ještě dvě kapitoly :) 

Máš problém, Prooxy!Kde žijí příběhy. Začni objevovat