Začala jsem přemýšlet nad tím, jak jsme se vůbec my dva dali dohromady.
Flashback
Listopad
Slavím zrovna své 19. narozeniny. Nijak extra jsem si svoji oslavu nepředstavovala, je mi přeci jen devatenáct, žádný extra věk. Nikdy jsem narozeniny obzvlášť neřešila, ale moje kamarádky byly jiného názoru.
,,Amy? Amy? Vylez už z pokoje, ať můžeme vyrazit," křičela na mě Sabina, která společně s Klárou, Ivetou a Sárou čekala v předsíni, než se dochytám a vyrazím s nimi na pořádnou narozeninovou a zároveň dámskou jízdu. Nijak zvlášť se mi někam do klubu nechtělo, nebyla jsem na takovéhle oslavy. Raději nějakou hospodu, čajovnu nebo poklidně doma, ale nedaly se odbýt a přemlouvaly mne všechny celé odpoledne, takže jsem teď stála před zrcadlem, dívala se na sebe a přemýšlela. Přemýšlela o svých prožitých letech. Dost už! Jdeš se bavit, Amy. Dnes tomu dáš, co proto. Nikdy jsi se takhle bavit nebyla, tak to teď napravíš za všechny ty roky. Rozhodla jsem se.
,,Tak mě tady máte, dámy," rázně jsem otevřela dveře a vešla mezi své kamarádky, které se na mě radostně koukaly, společně jsme nedočkavě vyrazily do ulic.,,Olala, dámy, tady to vypadá luxusně," hlásala Sára, když jsme vstoupily do vyhlášeného pražského klubu. Žilo to tu, všude pohodlné pohovky, zářily tu světla, bary na každé straně klubu, uprostřed parket plný dovádějících lidí, na to, že ještě nebylo tak pozdě a tak jsem si říkala, že to třeba opravdu bude stát za to.
,,Zabereme támhle tu pohovku než se tam někdo dostane," zbystřila volné místo Klára a utíkala k volné pohovce v levém rohu místnosti. Všechny jsme se za ní vydaly a posedaly vedle sebe. Vzaly jsme si jako na povel do rukou nápojové lístky a zkoumaly, které nápoje nás zaujmou.
,,Tak kdo se mnou skočí pro pořádné koktejly?" zvedala se Iveta, ihned jsem se zvedla, že ji půjdu pomoct, ale Klára mě zarazila.
,,Ty jsi oslavenkyně, sedni si," donutila mě a odešly tedy spolu.
Mezitím jsme se Sárou a Klárou sledovaly okolí, probíraly jsme se davem lidí a snažily se odhadnout jejich dnešní záměry.
Za chvíli jsme už v ruce měly své první drinky.
,,A jde se tančit," vyskočily holky naráz s drinky v rukách a popadly mě s tím, že mě donutí tančit. Říkala jsem si, že se protentokrát bránit nebudu a tak jsem za chvíli tančila mezi spousty lidmi a nasávala potřebnou atmosféru.Dvě hodiny jsme řádily na parketu, vypily dva koktejly, pět panáků a já sotva popadala dech. Nebyla jsem na takové párty zvyklá.
,,Skočím si na vzduch," křičela jsem do hlasité hudby na holky, které byly ve svém živlu a tak mi to jen odsouhlasily a bavily se dál. Super.
Prodrala jsem se mezi návštěvníky a vystoupala po schodech nahoru ke dveřím,vyšla jsem ven, nadechla se čerstvého vzduchu a bylo mi lépe. Tohle jsem potřebovala. Pár lidí z vnitřku tu postávalo a kouřilo, tak jsem jen pozorovala jejich radostné výrazy v mírné opilosti a vnímala nádherné noční počasí.
Najednou ke mně přišel jeden kluk.
ČTEŠ
Máš problém, Prooxy!
FanficNevinný flirt? Co všechno předcházelo tomu, že se Prooxy a Amy najednou ocitli v tomto problému? V problému, který mohou, ale i nemusí společně vyřešit.