Onları ilk gördüğümde So Minle arabadaydılar.. Haru inerken birdem başını tutmuştu sonra ise bayılmıştı birden yere yığılmıştı... Hemen yanına gidip kucağıma alıp arabaya bindirmiştim, anında hastaneye gittik galiba hastalığı benim yüzümden tekrar ortaya çıkmıştı... Kendimden nefret etmiştim bu işe biran önce son verip onı teselli edip yanında olduğumu hissetirmek istiyordum.. Başında beklerken gözlerini yavaş yavaş açıp kapatıyordu sonra birden konuşmaya başladı...Ne nerdeyim ben?
Khun: hastanedesin
Niye burdayım? Hem sen niye geldin? So Min nerde?
Khun: kantine inmisti gelir. Birde soruyo musun sen niye geldin diye?
Ne bileyim konuşmuyodun benimle hem neyim varmış? Şirkete gitmem lazım.. Dosyalar... Ahh başım! Ölücem galiba.
Khun: Hadi uzan biraz... Haru kaşınma, ben bi kizla öpüştüm
Anlamadım?
Khun:Sarhoştum hatirlamiyorum ama öpüştüm. Senin için sorun mu? Kimbilir belki daha ileri gitmişimdir ama hatirlamiyorum
çık odamdan!
Khun: Yaşadiğımı anladın mı?
Git diyorum sanaa!
Khun: kendine gel! Ben öyle bişey yapmadım! Ama sen yaptın!
git diyorum sana kimi kandırıyorsun... "kolumdan tutup defalarca sarsmıştı sadece ne hissettiğimi hisset diye ama kalbimdeki sızı bunun böyle olduğuna inanmıyordu yada inanmak istemiyordu... Cidden o öyle diyince kalbimi yerinden çıkacal sandım ve bu ağrıyla hüngür hüngür almaya başlamıştım bile... O sırada So Min girmişti içeri"
SO Min: ben şahidim, bunu yapan Khun deģil sendin. Simdi ona git demen haksizlik degil mi gelmisken
Bunların ikisi bir olmuş ikinizde gidinnn.
Khun: çekme yorganı üstüne gel öpeyim, ben unuttum hepsini
Hiç gelme üstüme uyucam ben
Khun:Ben gidiyorum gelir miyim bilmiyorum. Bu kendine gelememiş daha. Ne kaybettigınin dahi farkinda degil.
" ona öyle dediğim için mutlu olduğumu mu sanmıştı? Gözümüm önünde solup gitmesi içimi yakmıyormuydu.. So min geldi geleli yeniden parlamayı başlamıştı şimdi bemim yüzümden solması canımı yakıyor ama resmen beni yeniden itti. Bu kadarı fazla değil mi bizim için Haru inadın bizi yok ediyor..."So Min: Sen iyi misin?
Değilimm
So jin: hey ne oldu?
Ya geldin mi So Jinahhh! kısmı bende bilmiyorum gözümi açtığımda burdaydım
So min:Kafein ve stres agir gelmis bayilmis. Khun burdaydı hanimefendi kovdu
So jin: ciddi misin? Niye bu kadar yüklendi ki kendine normalde böyle şeyler yapmaz pek hem Khunu niye kovdu?
Anlamadım ki? Khun olanları sanki kendi yapmiş gibi anlattı
Bi de anlamadım mı diyosun kafein stresine girmem bütün işlerin bana kalması Khunun beni bırakması... Onu kovmama gelince burda yatıyorum ne olduğunu anlamadım bana gelmiş bi kızla öpüştüm bi de üstüne daha ileriside olabilir diyor bu sence mantıklı mı?
So jin: gel bakalım sana sarılayım... İçin baya dolmuşda Khun neden böyle dediki
So Min: Bence onu anlaması icin yapti. Bi nevi empati yaptirdi. O gece olanlari hatirliyo musun Haru?