1.

179 8 5
                                    


Z pohledu Emily

Zase škola. Už je 2. pololetí ve škole už se těším na prázdniny. Dneska odpoledne má pro mě moje matka zprávu. Ráno v 6 stávám do školy. Začínáme až v 8 ale nechci pospíchat do školy. Občas mě budí matka a někdy mam na mobilu budík. Včera jsme se domluvili s matkou že mě ráno probudí. ,, Zlato stávej škola volá". Budí mě matka. ,,Jo vždyť už vstávám," odpovím jí. Matka odešla s pokoje už tu byl zase klid a ticho.Vstávala jsem z postele ustlala a šla do koupelny, vyčistit zuby, osprchovat se a poté vyfénovat si vlasy. Učesala jsem si vlasy do drdolu. Šla jsem ke skříni s oblečením.Vybrala jsem si černé triko a modré rifle. Pomalu jsem vyšla ke dveřím po schodech dolu do kuchyně.Tam byla moje matka a otec. Otec četl jako každé ráno noviny a matka jedla snídani. A brácha určitě spí je "nemocný" simulant.,, Dobré ráno,"řekla jsem. Oba řekli najednou ,, Tobě taky sluníčko".Koukla jsem se do skřínky nad linkou jestli tam jsou cereálie. Jo jsou tu. Vzala jsem krabičku a misku nasypala jsem si půlku misky cereáliemi. Uklidila jsem je. Otevřela jsem lednici a hledala mléko vzala jsem ho do ruky a dolila misku s cereáliemi. Sedla jsem si za stůl a začala jíst. Už je pul 8 měla bych vyrazit musím se stavit ještě pro Julii. Oblíkla jsem si mikinu a černý kabát a tenisky. Batoh na záda vyšla jsem z baráku. Vzala jsem si mobil do ruky a sluchátka a po cestě k Julii jsem poslouchala hudbu. Konečně jsem u Julie. Zazvonila jsem a po 5 vteřinách vyšla Julie. Objali jsme se a šli jsme směr škola. ,, Co si dělala o víkendu? " zeptala se mě. Já hned odpověděla ,, Byla jsem nakupovat pár věci na sebe a co ty? " ,, V celku nic zajímavého," odpověděla a usmála se. Povídaly jsme si a cesta utekla velmi rychle zase škola před námi. Šli jsme po schodech do školy. Zamířili jsme každá ke své skřínce. První dvě hodily jsme měli společné, pak se na další hodinu rozdělujeme na angličtináře a němčináře a poslední dvě hodiny nás čekal tělocvik. První hodina dějepis. Sedím s Julii v předposlední lavici u dveří. Učitelka přišla do třídy a že bude zkoušet. ,,Budu dávat 4 lehké otázky které byste si měli pamatovat od 4.třídy." Řekla učitelka. Já s Julii jsme se jako vždy neučili. Dějepis nás nebaví ale i přesto máme dobré známky z něho.

Konečně konec školy a šup domů. Dnes mi matka řekne zprávu, jen doufám, že to nebude nic velkého. Šli jsme s Julií pěšky domů a u jejího domu jsem se s ní rozloučila a šla domů. Doma byl zatím jen bratr, který spal. Asi za hodinu dorazí domů matka. Zatím uklidím nádobí a uklidím kuchyň. Když jsem zametala v předsíni akorát se otevřeli venkovní dveře ve kterých stála matka ,,Jé, ty jsi hodná, že uklízíš," řekla. Sundala si boty a šla do kuchyně. Hned jsem šla za ní a ptala se jí na zprávu co mi chce říct. Odpověděla, že ještě počkáme na otce až přijde z práce, bratr s příchodem matky se probudil. Otec dorazil z práce asi o hodinu později. Sedli jsme si všichni čtyři do kuchyně. Matka začala ,,Takže máme s otcem pro vás tu zprávu." Otec si vzal slovo. ,, Víme že tomhle baráku bydlíme hodně dlouho..." ,, Takže se stěhujeme?" Řekla jsem smutně. Otec jen lehce kívnul. Utíkala jsem co nejrychleji do pokoje. Nechtěla jsem opustit kamarády,kamarádky. Začala jsem brečet lehla jsem na postel a koukala do stropu. Z kuchyně jsem slyšela bratrův hlas jak říká ,,Kdy se stěhujeme? " Řekl šťastným tonem. ,,Na začátku prázdnin, " odpověděla matka. Zbytek dne a večer jsem nevyšla z pokoje. Bratr na mě ťukal ale marně. Kolem desáté hodiny jsem šla spát.


Doufám že libí :) jestli jsou tam chyby tak se omlouvám :)

Já a vlkodlak? POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat