Promiňte že jsem dlouho nevydala novou část.
Z pohledu Emily matky Světlany
Emily to stěhování vzala docela špatně... Mluvili jsme si o tom s Nikolasem a ten to vzal dobře a prej se i trochu těši. Aspoň někdo řikam si v hlavě. Začla jsem mluvit s Lukášem. ,, Musíme si ještě s Emily o tom promluvit je to pro i určitě velmi těžké se stěhovat a opustit kamarádky, dořekla jsem. ,,To určitě miláčku", odpověděl mi. Po desáté hodině jsme s manželem šli spát.
Z pohledu Emily
Ráno jsem se zbudila kolem 6:50. Ustlala jsem si postel a šla do koupelny. V koupelně jsem si vyčistlila zuby, umyla se a učasala vlasy do lehkého culíku. Šla jsem pomalu do kuchyně ta byla prázdná. V duchu jsem si řikala že rodiče jsou vlastně v práci. Připravila jsem si jablko,mandarinky,banany a piškoty. Nakrájela jsem ovoce a dala je do misky a nalamala piškoty a všechno pořádně promíchala. Sedla jsem si ke stolu a misku položila před sebe a začla jsem jíst. Dojedla jsem. Šla jsem do předcínky tak jsem měla už pripravenej baťoch. Ještě jsem rychle utíkala do mého pokoje pro mobil a sluchátka. Pak jsem si vzala conversky a černý kabát. A pomalým krokem jsem vyrazila ke škole. Včéra jsme se domluvily s Julii že se sejdem u školy. V ruce jsem držela mobil a sluchátka. Zapla jsem jsem si písničku od Bena Cristaova Pod hladinou a začla jsem si tichounce zpívat : ,, Stejně nemá cenu brečet nad tím co jsme měli, můžem se jen ponaučit a doufat, doučit a troufat, si jít dál za tím, co jsme chtěli.'' Už jsem byla kousek od školy. Přecházela jsem přes silnici ale nerozhédla jsem se jestli nejede auto... Pak jsem jen cítila náraz a bolest. Spadla jsem do bezvědomí.
O pár hodin později
Ležela jsem v nějaké postely ale hned jsem poznala že to není ta moje. Pomalu jsem otevřela oči a vedle mě seděla moje matka a otec. Viděla jsem jsem že jsem na kapačkách. Matka mě držela za ruku a po chvilce si všimla že jsem už vzhuru. Zeptala jsem se : ,,Mami co se stalo?'' Hned mi odpověděla, ,, Přecházela jsi a asi ses nerozhlédla a srazilo tě auto ''. ,, A jak dlouho to budu? '' řekla jsem. ,, Asi 14 dní ''. Asi po hodině povídání skončili náštěvní hodiny. Rouzloučila jsem se s matkou a s otcem. Kolem 18:00 mi sestřička přinesla večeři a zeptala se mě jestli něco nepotřebuju. Já odpověděla : ,,Jestli bych mohla poprosit o pití. '' Jen kývla a odešla. Asi po 10 minutách přišla. Já mezitím jsem zjištovala co je k večeři. Byla Svíčková tu jsem přímo milovala ale nebyla tak dobrá jako od matky. Když jsem dojedla tak jsem odložila tác na stolek. Začla jsem přemýšlet co tu budu dělat 14 dní. Napadlo mě že bych mohla napsat Julii ať se u mě staví. Mobil ležel na stolku vedle postele vzala jsem ho a začla jsem psat zpravu. Julie po chvilce napsala že klidně a co se mi stalo a v kolik má přid. Odepsala jsem jí že ve 14:00 ať příjde na pokoj 14 ve 2. patře a že jí to vysvětlim co se mi stalo.
Už bylo kolem desáté a já se rozhodla že pujdu spát.
Doufám že se libí. :)
Na obrázku jak by měl vypadat jejích nový dům. :)
ČTEŠ
Já a vlkodlak? POZASTAVENO
Manusia SerigalaJá jsem Emily je mi 16 let. Mojí oba rodiče a můj starší bratr přede mnou něco tají... Pořád nemůžu přít ale co.... Poslední dobou se cítím divně mam víc energie a jsem nejrychlejší ze třídy teď vidím líp než kdy jindy... Zvláštní....