5.

69 5 2
                                    

  Odpoledne mi zavolala Julie. Povídali jsme si a pak jsme se dohodli že by mohla příd. 

Vstala jsem kolem 7:00. Zavolala sestřičce že půjdu na snídani už do jídelny ať mi nenosí jídlo.  Super takže dneska do jídelny pomyslela jsem si a nad tou myšlenkou jsem se musela zasmát. Vstala jsem z postele v 7:15 a začala jsem se upravovat do jídelny. Učesala jsem si vlasy a vyčesala jsem je do drdolu. Vzala jsem Make-up a řasenku. A namalovala jsem se. Bylo 7:46 tak v 7:50 bych měla jít ještě že jsem se zeptala sestřičky kde je. Pomalým krokem jsem šla k jídelně. Potkala jsem pár dětí mladší než jsem já. Vkročila jsem do jídelny. Vzala jsem si tác a šla k okénku pro jídlo. Když jsem se otočila ke stolům u jednoho stolu úplně vzadu seděl velmi hezký kluk. Sedla jsem si vedle stolu kde seděl. Skoro neslyšitelně jsem ho pozdravila a usmála jsem se. On mi odpověděl : ,, Ahoj nechceš si sednout ke mě? '' a usmál se. Já jsem přikývla s sedla si k němu. On se na mě usmál a řekl: ,, Já jsem Filip a ty? '' ,, Já jsem Emily. '' Stydlivě jsem se usmála. Byl celkem pěkný. Cítila jsem z něho pozitivní energii. Celou snídani jsme si povídali o všem možné. Domluvili jsme se že bychom mohli odpoledne se projít kolem nemocnice. Šla jsem na záchod a pak do svého pokoje. Spoměla jsem si že měla přijít Julie tak jsem jí poslala zprávu že dnes nemžu.


Odpoledne 


Sešli jsme se s Filipem před nemocnicí. Povídali jsme si proč jsme v nemocnici. Dozvěděla jsem se že se chtěl Filip podřezat. Moc jsem do toho šťourat nechtěla tak jsem se jen zeptala : ,, Proč ses chtěl podřezat? '' On odpověděl jednoduše, ,, Kvůli holce. ''  Bylo mi ho líto. Zajmalo mě jak se k tomu člověk odhodlá nebo jaký to je pocit, ale nechtěla jsem se ho zeptat. Změnila jsem téma. Do nemocnice jsme šli oba mlčky. Po chvilce se mě Filip zeptal, ,,Dáš mi prosím tvé číslo?''. Usmál se na mě jak to dořekl. Nadiktovala jsem mu mé číslo a on mě své. Rozloučili jsme se na chodbě a objali se.

V pokoji...


Přišla jsem do pokoje a přemýšlela co budu dělat. Mohla bych se osprchovat proběhlo mi hlavou. Podívala jsem se do cestovky a našla tam jeden šampon,sprchoví gel a jednu velkou osušku a jeden malý ručník. Vydala jsem se do '' koupelny ''. Svlékla jsem se a šla do sprchového koutku. Teplá voda po mně pomalu tekla a já si užívala koupel. Vylezla jsem a šla se usušit. Na hlavu jsem si dala malý ručník a sušila jsem se. Když už jsem byla usušená tak jsem se oblékla do pyžama. Zalezla jsem si do postele a usnula.


Já a vlkodlak? POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat