3.

108 6 0
                                    


Pohled Emily

Vstala jsem už v 7:00. Snídně byla od osmi do devíti. Ležela jsem v postely a koukala jsem se z okna. Viděla jsem domy, malý parčík a  paneláky. Už bylo půl osmí. Sestřička mi přinesla snídani. K snídani byly dva kusy plátky chlebu maslíčko,salám  a zelenina. Vzala jsem jeden plátek chleba do ruky a nuž a namazala jsem maslo na něj a dala jsem tam tři kolečka salámu. A přikusovala jsem k tomu zeleninu. Dojedla jsem. Odložila jsem tác. Na pokoji jsem byla sama. V pokoji jsem měla televizi. Vzala jsem ovladač který ležel na stolku. Zapla jsem televizi a koukala jsem co dávají za programy. Na nově dávaly Gympl s (r)učením omezením koukala jsem se na to. V půl dvanácté to skončilo. Hledala jsem dál na co se koukat. Našla jsem zprávy dávaly tam zrovna jak včéra srazilo mladou dívku auto koukala jsem se dál a zjistila jsem že to jsem já... Dívala jsem se dál a pak jsem zjistila jak se mi to stalo. Bylo po dvanácté hodině a přišla sestřička s obědem. Změřila mi teplotu,upravila polštář i když jsem to nechtěla. Poprosila jsem jí o pití po chvilce mi přinesla jableční džus. Poděkovala jsem. Sestříčka odešla. A já jsem začla jíst. K obědu byla Rajská omáčka s kolínkami a masovými koulemi. Už byla jedna hodina. Přemýšlela jsem co budu dělat. Slyšela jsem že mi někdo volá koukala jsem se na mobil. Byla to moje Matka zvedla jsem to. ,, Ahoj mami '' , řekla jsem. ,, Ahoj zlatíčko je ti dobře? ''. ,, Ano mami je ''. ,,Přinesu ti věci asi tak po třetí hodině jo? ''. ,, Dobře zatím ahoj ''. ,,Ahoj '' ,odpověděla mi. Bylo už pul druhé. Zapla jsem si televizi a koukala jsem se na Scooby doo.


Pohled Julii

Škola končila v 13:00. Šla jsem rychlím krokem domů. Hodila jsem baťoh do pokoje. Utíkala jsem do kopelny si upravit vlasy do drdolu. Vzala jsem si mikynu a mobil a šla jsem si vzít boty a vak- Čapla jsem rychle knížku která ležela na botníku a dala jí do vaku.  Nenášela jsem když jsem musela pospíchat.  Konečně jsem došla k nemocnici. Šla jsem ke dveřím a ty se samy otevřely. Ohlížela jsem se kde je tu výtah. Našla jsem ho a pomalým krokem jsem šla k němu.Pomalu jsem do výtahu byl prázdný  stiskla jsem tlačítko 2. patro. Vystoupila jsem z výtahu a začla jsem hledat pokoj čísla 14. Konečně jsem ho našla. Zaťukala jsem a vešla jsem. V postely ležela Emily. A připadalo mi že spí ale najednou otevřela oči. Usmála se na mě. Usměv jsem oplatila a pozdravila jí. Odpověděla ,, Ahoj ''. ,, Jak se máš? '' zeptala jsem se. ,, Ujde to ale kdybych tu měla co dělat tak dobře.'' Rozesmála se a já s ní. Vytáhla jsem knížku z vaku a podala jí Emily se slovy: ,, Tady máš abys ses nenudila, '' a natáhla jsem se. Poděkovala mi. Pak mi vyprávěla co se jí stalo. Povídali jsme si o všem možným padlo i téma kluci. Povídali jsme si asi to 14:45 pak jsme se rouzloučili a ja jsem Emily objala i když ležoseděla. Pak jsem odcházela z pokoje. Jela jsem výtahem do přízemí. Vešla jsem dvěřmi ven před nemocnici a vydala jsem se dumů. Stavila jsem se ještě v malým obchůdku. Tam jsem si koupila Coco-colu v plechovce a šáteček s tvarohem.  Vše jsem zaplatila a šla jsem si líným krokem domů. Snědla jsem si šáteček a otevřela jsem Coco-colu a napila se. Došla jsem domů pozdravila jsem a šla do pokoje na notebook.


Pohled Emily.

Julie odešla a v pokoji bylo ticho. Koukala jsem na tu knížku. Byla o jedné Elfce  která měla draka. Začala jsem jí číst. Byla o tom že ona bydlela v Elfí vesnici a tam učili jezdili na dracích. Pak nějak spadla z draka a měla zlomenou levou nohu a na pravý ruce zápěstí. Teď nemohla jezdit na svím drakovi ale jí to moc bavilo. Jednoho dne jí to rodiče zakázali prej to bylo nebezpečné. Ale ta Elfka stejně jezdila hlavně po večerech když rodiče šli spát. Dopadlo to tak že rodiče zjistili že jezdění na dracích není tak nebezpečné a tak zas dovolili dceři na nich jezdit. Dočetla jsem si poslední větu a v pokoji se oběvila matka a můj bratr Nikolas. ,, Ahoj broučku, '' pozdravila mě matka. Bratr na pozdrav řekl jen: ,, Nazdar. '' Matka mi podala cestovku kterou držela v ruce. Vyndala jsem si nějaký věci. Pak jsem se zeptala : ,,Mami můžu chodit ven s pokoje a z nemocnice? ''


Tadááá nová čast. :) Doufám že se líbi. A co odpověděla Emily matka? To se dozvíme v příští kapitole. :P  A kdybyste nevěděli Emily je na normálním pokoji. :) Na obrázku jak vypadala Elfka a její drak.










Já a vlkodlak? POZASTAVENOKde žijí příběhy. Začni objevovat