Ochii inchisi ai lui Tai scapau lacrimi limpezi si sincere. Acum se afla in mintea Yunei, insa nu ca un invadator. Se afla acolo ca sa-si ceara scuze.
"Imi pare rau Yuna. Nu exista un mod de a repara ce am facut. Dar tot voi continua sa te caut. Si cand te voi gasi o sa incerc sa schimb totul... cu ajutorul tau"
Zicand acestea ochii galbeni din mintea Yunei disparura brusc, lasand in urma lor un aer ciudat, plin de vina si suferinta. Taiyomu putu auzi un gand in momentul in care parasi mintea fetei:
"Minciunile tale, Rege fricos si ingrozitor, devin din ce in ce mai proaste"
Tanarul se simtea vinovat pentru tot ce facuse. In sfarsit realiza pe deplin ca drumul pe care a ales sa mearga era unu mult prea sangeros pentru el. Plecat in cautarea unei lumini cu ochii impanziti de intuneric... dar Yuna putea fii acea lumina, ce se vede imensa in orizont. Acea lumina ce nu poate fii atinsa, nici de oameni si nici de zei. Noua lui cale era Yuna. Cu ajutorul ei putea schimba totul. Tai deschise ochii cu un nou ideal in minte.
Mai afla din gandurile Yunei ca se indreapta catre est, cautand protectie in Fortul Tigrului, cel mai indepartat punct al Omensisului. Regina a ales o ruta lunga si obositoare. Tai rase in sinea lui cand se gandi la ea.
Respira adanc si se ridica indreptandu-se spre dragonul ce dadea domol din coada. Vantul batea rece peste pelerina lui verde inchis si peste zalele de otel greu. Din varful turnului cu acoperis albastrui ,Tai vazu Orasul Omensisului, si facliile ce il incoronau. Altarul a fost complet distrus dupa atac, iar lui Tai ii paru rau. Era o cladire frumoasa cu un acoperis transparent, ce lasa razele purificatoare ale lunii inauntru. Taiyomu pleca, iar in urma lui ramanea o cicatrice in istoria Regatului Lunii. Inca o data regreta faptele sale.
Tanarul rege isi puse manusi de piele si isi potrivi sabia in teaca, pregatindu-se de calatoria lunga ce urma. Tragand aer in piept, isi aseza pe cap coroana cu 3 coarne subtiri, care se inclina usor peste ochiul lui stang. Atunci simti o racoare interioara ce ii trecu prin piept. Vantul se opri iar dragonul nu mai batea din coada. Timpul statea pe loc. Tai nu era afectat, insa era clar ca ceva nu era in regula. In fata lui aparu o scanteie albastra ce pulsa neincetat. Din interiorul ei se ivi un om cu o masca. Mascatul era inarmat cu doua sabii subtiri, iar vocea lui il patrunse pe Tai in toata fiinta lui.
-Taiyomu, Rege al Esolisului, Sange al Dragonului si Zeu al Soarelui Negru!
Auzind ca omul ii cunoaste numele, Tai fu nedumerit si isi puse imediat mana pe sabie. Dar realiza ca il cunostea pe spadasinul misterios.
-Tu ar trebui sa fii Zeul Apusului, Nagairu cel Fara Fata. Asadar ai fost prezent azi. Cum altfel ar fii putut ingerul sa taie lanturile din Lumea Spiritelor cu o sabie obisnuita.
-Taiyomu... te joci cu o putere pe care inca nu o poti intelege. Daca te-as fi lasat sa-i furi sufletul Yunei, echilibrul ar fi fost rasturnat din nou. Dorinta ta de a recupera Lumina e mai mult decat irealizabila. Ar pune chiar si fundatia intregului univers in pericol.
-Stiu ca luandu-i esenta Divina as fii facut o greseala ireparabila. Nu-ti face griji insa, nu mai intentionez asta. Vreau sa o gasesc pe Yuna ca sa ma ajute in a gasi pacea.
-Deci ti-ai ales in final calea. Ai grija Taiyomu. Nu pot avea incredere in tine inca deoarece esti o amenintare pentru echilibrul pe care incerc sa-l pastrez. Te voi privi neincetat. Daca noua ta dorinta este adevarata, poate ca nu va fi nevoie de interventia mea. De asemenea vreau sa te avertizez cu privire la altceva. Poate ca intentiile tale s-au schimbat, dar este cineva in umbra ale carui planuri au ramas la fel. Insa, este ascuns chiar si de mine.Taiyomu tresari. Stia la cine se referea Nagairu, insa nu a crezut cuvintele acestuia. Cu o privire, ii patrunse in minte, ca sa obtina adevarul. Insa mintea Zeului Apusului era incetosata. Era ca un peisaj al lumii spiritelor, plina de nori si lucruri inexplicabile pentru mintea umana. Ochii lui Tai inca nu puteau citi ce se afla acolo.
-Nu vei gasi nimic in mintea mea. Ochii tai nu sunt inca pregatiti. Fiindca pleci intr-o calatorie lunga am sa-ti mai arat o parte a povestii pe care o stii deja, spuse calm Nagairu. Asta, ca sa ai o idee mai buna in legatura cu ce te asteapta.
Fata lui Taiyomu fu atunci orbita de o lumina alba. Vocea lui Nagairu ii rasuna puternic in minte:
"La inceput un zeu primordial a creeat acest vast univers. Apoi a creat o oglinda a acestuia, ce reprezenta Universul Spiritelor. La sfarsitul vietii lui si-a impartit existenta in doua fiinte ce orbitau in spatiul cosmic Soarele si Luna. Acestea aveau rolul de a asigura echilibrul dintre Universul Fizic si universul Spiritelor. Fortele celor doua erau radical opuse, iar o data la cateva mii de ani, redeveneau unul, printr-o eclipsa, ce marca sfarsitul unui ciclu. Acesta este deja al 500-lea, in care s-au petrecut lucruri iesite din comun. Din puterea celor doua divinitati nemarginite, viata s-a nascut pe pamant. Iar cei ce traiau, se inchinau dupa cum le dicta sufletul fie la Zeul Soarelui a carui energie , Lumina, ii binecuvanta cu raze calde ziua, sau la Zeita Luna cu puterea Tacerii care ii mangaia pe timpul noptii. Totul si-a urmat cursul pana la Marea Eclipsa. Zeul primordial a decis ca echilibrul dintre cele doua forte sa fie pastrat si astfel s-a nascut si Zeul Apusului. Dar Zeul Apusului, ce exista atunci nu a reusit sa mentina echilibrul tulburat de un alt zeu misterios despre care nu se stia nimic. Un zeu al calamitatii ce s-a ascuns imediat dupa ce a provocat un razboi pe pamant si a fortat o eclipsa care nu era necesara. Puterile au fost atunci transferate, asta datorita sacrificiului Zeului Apus, caci fara el Universul ar fii fost aproape de sfarsitul iminent. Acum Lumina pe care aceasta lume o primeste de la soare este doar ce a mai ramas din cea de odinioara, si odata ce va inceta, o noua eclipsa va fii fortata, cu consecinte de asemenea foarte grave. Daca puterile sunt din nou transferare ( in cazul in care sufletul Yunei isi pierde Lumina) Eclipsa va fii de asemenea iminenta. Dezechilibrul nu este datorat numai Zeului Calamitatii, dar si faptului ca ciclul anterior nu a fost completat. Si aceasta deoarece...Zeul Soarelui, ce ar fii trebuit sa moara in acea eclipsa, inca traieste. Slabit, ascuns si fara puteri, acesta insa, planuieste de mult timp sa produca un nou razboi care sa se termine cu victoria Esolisului. Se pare ,Tai, ca faci parte din planul lui, si tu ii faci treaba murdara. Intentioneaza sa fure puterea Luminii si a Tacerii din Zeita Luna. Gaseste-o pe Yuna si protejeaz-o, pana cand Zeul Soare va fii anihilat, ca ciclul precedent sa fie completat"
Nagairu isi termina mesajul, lasand-ul pe Tai inmarmurit. Asadar stramosul lui, Zeul Soare inca mai traia si planuia in secret. Daca Tai ar fii prins-o pe Yuna ieri, ar fii intrat direct in capcana lui. Asadar ochi din umbra ii priveau si-i influentau deciziile.
-Din acest moment, Lumina soarelui se va termina in 3 ani. Dupa aceea, lumea va fii acoperita complet in intuneric, ii spuse Nagairu. Nu stiu de ce Zeul Soare a decis sa actioneze acum, insa daca va lua puterea Lunii va intoarce din nou cu susul in jos echilibrul. Asadar Yuna trebuie protejata, si Soarele ucis cat mai repede. Nu este toata povestea insa... unele detalii inca nu poti sa le intelegi. Singura cale de a descoperi totul este sa vezi dincolo de ce e bun si rau, si adevarul va veni din interior
-Deci sunt doar un pion intr-o tabla mare de joc...Un joc periculos al zeilor,spuse Taiyomu incet. Ma bucur de asta. Acum imi caut pacea, si nu voi lasa pe nimeni sa o ameninte. Voi pleca de indata. Inca o intrebare insa: cine esti tu defapt? Esti reincarnarea zeului Apus?
-Povestea mea, inca nu ti-o pot dezvalui. Tot ce iti pot spune acum este ca am fost candva om, iar acum sunt in intregime Zeul Apusului. Drum bun tinere rege. Ai o misiune importanta in acest joc periculos al zeilor, asadar continua sa inaintezi.
Nagairu disparu in scanteia albastra. Timpul ce statea in loc si-a continuat cursul. Urcand pe dragon, inca uimit, Taiyomu striga tare:
-Zboara! Catre est, la Fortul Tigrului!
"Voi continua sa inaintez...mereu"
CITEȘTI
Eclipse: A tale of two lights
FantasyIntr-un tinut divizat de mii de ani de lupta dintre doua popoare, Copiii Soarelui si ai Lunii reaprind focul conflictului ce a sfaramat unitatea antica. Acum Regina Yuna trebuie sa faca tot ce ii sta in putinta sa-si protejeze tinutul lasat mostenir...