Nazywam się Levi Ackerman i jestem synem najbardziej wpływowego biznesmena w Japonii.
Pochodzę z bogatej rodziny. Przywykłem do luksusu, przez co jestem trochę, jakby to powiedzieć, rozpieszczony. Tata prowadzi dużą firmę w której teraz i ja pracuję. Lubię tą pracę. Kto by nie lubił rozkazywania innym?
Od niedawna mieszkam sam w dużym apartamencie. Mam też własny samochód. Niczego mi nie brakuje no może oprócz chłopaka... Tak właśnie. Jestem pieprzonym gejem.
Odkryłem to gdy miałem 17 lat. Pewnego dnia poszłem na "randkę" z córką przyjaciela mojego ojca. Nie z własnej woli. Rodzice mi kazali. A z moim tatą się nie dyskutuje.
Tak więc poszliśmy do jakiejś cholernie drogiej restauracji i zamówiliśmy jedzenie. Ta dziewczyna nie przestawała gadać. Ja tylko siedziałem i udawałem że słucham tylko po to by nie było jej przykro. Po godzinie po dziewczynę przyjechała mama i zabrała ją do domu. Odetchnąłem z ulgą że to już koniec. Nawet nie pamiętam jak miała na imię.Był miły wieczór więc do domu postanowiłem iść na pieszo. Było spokojnie na ulicy gdy nagle zza rogu wybiegł, prosto na mnie, chłopak. Zderzyliśmy się i upadliśmy na ziemię. Chłopak był odemnie wyższy (prawie każdy jest odemnie wyższy) miał brązowe włosy, mokre od potu, które przykleiły mu się do czoła i zielone oczy w które zacząłem się wpatrywać. I wtedy to poczułem. Zakochałem się. Zakochałem się w chłopaku.
A nawet nie poznałem jego imienia...