útěk 2 část

45 4 0
                                    

Leon volal tátovy a řekl mu že jsem mu napsala esemesku že je v pořádku. Leone já chci vědět kde je má dcera. To nevím ale myslím si že jen trucuje a až se uklidní tak se vrátí normálně domů. Já nevím Leone neměl bych zavolat policii. Ne to bych neděla ona se jistě vrátí. Musí jen vychladnout. No dobře ale kdyby se ti ozvala či za tebou přišla tak my dej vědět. Jistě dám zatím se mějte. Nashle řekl Leonovy táta. Nashle a vypli hovor.
Druhý den Fran šla do studia a já zůstala u ní doma. Dala my klíče kdybych chtěla někam jít. Framina mamka byla už v práci takže nemohla přijít na to že se u nich doma ukrývám.Rozhodla jsem se že navštívím babičku s dědou. Došla jsem až k babičce a dědovy . Babička byla ráda že mě vydí ale pak se z ničeho nic oběvil táta a já se vyděsila a tak jsem utekla k babičce do koupelny a tam se zamkla. Patrície otevři? Ne nedovolím ti mě odvézt. Patrície no tak otevři můžeme si  o tom promluvit. Ne já se stebou nebudu o ničem bavit. Mezitím jsem přemýšlela jak se odsud dostanu. Babička bydlí v druhém patře otevřela jsem okno a vyhlédla ven bylo to vysoko ale zas né tolik. Patrície otevři ty dveře nechtěj abych je vykopl. Ne nikdy vyskočila jsem na parapet u okna ale přitom jsem se o něco zranila. Roztrhlo my to kalhoty i nohu. Tata zrovna vykopl dveře a tak mě vyděl vyskočit. Dopadla jsem na zem a dala se do takového polo kulhavého běhu. Snažila jsem se utéct co nejrychleji ale po chvíly jsem uslišela z dálky tátu jak na mě volá. Zaběhla jsem za roh a rychle se schovala  do keře. Táta kolem mě proběhl a když jsem vyděla že je pryč tak jsem se rozběhla k Francesce domů. Když jsem od. Chtěla jsem si  ní byla kousek tak jsem za sebou v dalce slyšela tátův křik. Ještě jsem zrychlila a zarohem vběhla k fran domů a schovala se podschodama do sklepa. Slyšela jsem tátu jak mě hledá. Když jsem slyšela tátu zdalky vyběhla jsem k Fran dobytu. Pozorovala jsem ho oknem prez záclonu. Otevřela jsem ho ale jen trošičku. Zahlédla jsem Fran jak jde domů. Ale před jejím domem a ní narazil můj táta. Francesco nepotkala jsi Paty? Ne nevyděla proč vy jste jí tu vyděl? Ano běžela tu a myslím si že je zraněná? A jak jste na to přišel? No vyskočila od babičky z druhého patra oknem. A když jsem jí vyděl odbíhat kulhala nevím třeba se my to zdálo. Dobře jestli jí uvydím nebo ji potkám tak vám zavolám. Dobře díky Fran. Nemate vůbec zač. Tata zas někam odešel a když už byl pryč tak sevynořil od někid Leon. Fran co chtěl Paty táta. Hledal jí tu prý byla u babicky a vyskočila z druhého patra. Cože? Taky říkal že je možné že je zraněná. Cože tak jdeme. Vyděla jsem Leona s Fran oknem a musela jsem přemýšlet nad tím jak zakryt tu zraněnou nohu. Nakonec jsem si vzala ručník a hodila si ho přes nohy. V tom momentě jsem slyšela Fran jak otevírá dveře. Paty jsi tu. Jo tady jsem. Fran nepujčila by jsi my nějaké oblečení chtěla bych si dát sprchu ale nemam nic nasebe. Zítra si něco málo koupím. Jo dobře něco ti přinesu. Zachvilku se vrátila Fran s oblečení. Jo a Paty ty jsi byla dnes venku? Jo byla jsem za babičkou. Takze je pravda že jsi vyskočila z druhého patra? Jo Leone ale zas taková výška to nebyla. Potkala jsem tvého tátu řekla Fran. Aha a neřekli jste mu snad nic? Ne neboj ale řekl my že jsi asi zraněná. Co ale mě nic není? Paty opravdu ti nic není zeptal se mě Leon. Ne opravdu jsem v pořádku. Paty jsi nějaká divná? Leone neboj jsem v pořádku. Ale to si už Leon všiml kousku nohavice zbarvené do červena. Paty co to schováváš pod ručníkem zeptal se mě Leon. Věděla jsem že si toho asi všiml a tak my nezbalo než jít s pravdou ven. Odhrnula jsem ručník a rekla jsem Leomovy a Fran že jsem se musela o něco takhle rýpnout při lezení do okna ale že nevím o co. Paty s tímhle by jsi měla zajít k doktorovy. Ne já nechci jít na pohotovost oni by určitě volali tátovy a to já nechci. Dobře ale co stím chceš dělat vypadá to celkem hluboce. Fran tvá mamka pracuje na ambulanci ne? No ano proč? Myslíš že by mi to osetřila? Asi jo já nevím. Zachvíly by měla přijít. Dobře tak jo rekl Leon ale aspoň ti to trosku vyčistíme. Leon s Fran mě odvedli do koupelny kde se mě snažili ránu vyčistit.Když v tom přišla Francesky máma domů.Ahoj mami mohla by jsi my s něčím pomoct?Fran stalo se něco děsíš mě?Mami mě se nic nestalo ale Paty se trochu zranila.Fran odvedla mámu za mnou a Leonem do koupelny.Ahoj vy dva co se ti stalo Paty zeptala se mě Franina máma?No já ani nevím jen že jsem se o něco pěkně rýpla.Ukažto?Leon šel stranou a udělal místo pro Francesky mámu.Paty není to až tak hluboký ale stejně by jsi měla jít k lékaři aby ti to zašil.Ne já nechci k doktorovy?A nemohla by jste my to zašít vy přeci jenom jste zdravotní sestřička ne?Ano to ano ale v nemocnici by ti to udělali pořádně.Prosím přemlouvala jsem Francesky mámu.No tak dobře tak jo.Fran dones my ten lékařský kufřík z obýváku.Dobře ale bude to asi trochu bolet.Ale budu se snažit aby to bolelo co nejmíň.Dobře tak jo.Leon mě držel za ruku a Francesky mamka mě tu nohu zašila.Za tři týdny by jsi měla jít k lékaři aby ti vytáhl ty stehy.Dobře tak jo děkuji paní Cauvigiová.Nemáš zač a dávej na sebe větší pozor.Ano budu díky.Holky jdu připravit večeři řekla nám pak Francesčina máma.Díky mami.Vrátily jsme se do Francesčina pokoje.Paty ohledně toho oblečení řekl Leon.Nějaké své oblečení možná máš ve skříňce  ve studiu ne?No jo máš pravdu dala jsem si tam pár kousků na převlečení.Tak když my dáš klíče tak ti je zítra ze studia přinesu.Dobře díky Leone tady je máš a podala jsem mu je.

Druhý den jsem si skočila do obchodního centra koupit nějaké oblečení a hlavně spodní prádlo.Odpoledne přišel ještě Leon a donesl my oblečení ze skříňky.Díky Leone jsi fakt kámoš.Nemáš zač.A tobě taky děkuju Fran bez vás bych to nezvládla.Leon odpoledne odešel a já jsem s Fran přemýšlela jak to bude dál.Paty jak to bude dál to už nikdy nepůjdeš do studia?Ne Fran to ne ale myslela jsem že by jste my zítra s Cami mohli pomoci s novou vyzáží.Cože nechápu?Dneska jsem si koupila pár kousků oblečení v rokovém stylu.Cože ty a rokový styl?Jo a taky bych potřebovala aby jste my s Cami pomohli s tímhle a vytáhla jsem barvu na vlasy.Počkej ty my snad chceš říct že se chceš přebarvit na blond. Ano zítra odpoledne by jste mě s Cami mohli přebarvit?No a co třeba už ráno a pak jít do sudia.Ale jak to chceš stihnout tvá máma odchází v šest a škola začíná v osum a to musíš ještě odečíst asi tak 15 - 20 minut cestu.Ano já vím ale zítra začínáme až od devíti.Tak to pak jo.Ale měla bys zavolat Camile aby zítra ve čtvrt na sedum přišla k vám domů.Super.Přesně podle domluvy se i stalo.Camila přišla za pět minut čtvrt na sedum ráno.Co jsi potřebovala Fran.Ahoj Cami.Paty ahoj jsi v pořádku dělala jsem si o tebe starosti.Ano já vím ale já jsem celou dobu u Fran.Cami musíš mi slíbit že o mě nikomu neřekneš.A že my teď s něčím pomůžeš?

Pokračování příště

Můj životKde žijí příběhy. Začni objevovat