S mámou jsem se usmířila a se sestrama jsem se smířila a začala jsem je mít i ráda.V neděli jsem zkoušela odpoledne na piáno a dvojčata seděli vedle mě a úplně mě hypnotizovali pohledy.Taky budu jednou hrát a zpívat řekla Amanda.Ano ale chce to hodně práce.Musíš stím už začít teď.Je to lepší já jsem s tím začala pozdě a musela jsem hodně dřít.A když s tím začnete už teď tak to budete mít o hodně lehčí.Tak to já až budu chodit do školi určitě budu chodit na kroužek tance a zpěvu.Super to je dobrý začátek a můžete k tomu přidat i kroužek hraní na nějaký hudební nástroj.Na co by jsi chtěla hrát třeba ty Marío?Já?Ano ty?No na piáno a kytaru.To je super na obě tě můžu učit i já.Opravdu?Jasně ale samozdřejmě jen doučovat na lekce budeš muset chodit k nějakému učiteli.Tak jo super řekla María nadšeně.Nemáte zač.Paty smím se tě na něco zeptat ptala se Amanda?Jasně na co?Nevzala by jsi nás někdy do studia chtěla bych to tam vydět.Jasně tak jo a co třeba zítra?Už zítra řekla užasle María.No jo ale museli by jste se mámy.Zítra máme od devíti tak bych vás tam vzala před vyučováním.Ale musela by si vás tam vyzvednou máma.JAsně jdem se jí hned zeptat řekli holky nadšeně.Fajn.Slišela jsem jak holky nadšeně hlásí mámě v kuchyni že by chtěli jít semnou do kuchyně.Máma za mnou za chvíli přišla.Tobě by to nevadilo?No kdyby mi to vadilo nenabízela bych jim to.Ale musíš si je za deset devět vyzvednout.Jasně to není poblém.A opravdu ti to Paty nevadí?Ne mami nevadí.Budu ráda když pujdou dvojčata semnou aspoň uvydí jak to v takovém studiu chodí a třeba na sobě začnou pracovat.Dobře usmála se máma.Druhý den přiběhli dvojčata do mého pokoje a budili mě.Holky co je kolik je hodin.Je šest ráno vstávej máme jít do studia.Holky ještě je brzo do studia nepujdu dřív než v sedm hodin.A proč?Proč?No asi proto že studio otvírá až v sedm.Tak promiň to jsme nevěděli.To neva vstanu a aspoň se stihnu připravit usmála jsem se na ně.Tak jo.A vy se taky běžte obléct jste ještě v pižamu.Tak jo odpověděli my a odešli z mého pokoje.Já se vypotácela z postele do koupelny kde jsem si dala sprchu.PAk jsem se oblékla taky a šla do kuchyně kde už holky snídali a Olga nosila jídlo nastůl.Dobré ráno pozdravila jsem jí.Dobré ráno moje maličká.Usmála jsem se na ní a pustila se do jídla.Po snídani jsme za pět minut sedum vycházeli.Vzala jsem si partitury a pak jsme mohli jít.Chytila jsem Amandu za ruku a María se chytla Amandy.Došli jsme před studio kde jsem potkala Leona.Ahoj lásko jsi tu nějak brzo?No já mám zkoušku s klukama ale to ty jsi tu brzo?No chtěla jsem holkám ukázat studio.Jo aha.Čau holky jak se máte?My fajn a co ty?Taky to jde.Chtěli by jste vydět zkoušku klučičí kapely?Jo jojo vykřikli holky.Teda zarazila se Amanda jestli nám to Paty dovolí?Jasně rádi se podíváme na vaší zkoušku teda pokud to nebude vadit klukům.Ne určitě ne.Ale musíte být naprosto potichu ať se kluci budou moc soustředit.Dobře přikývli dvojčata a udělali na mě takové to zapnu si pusu na klíč a klíč zahodím. :) Čau Leone kde seš přišel jsi z nás nejdýl.Pardon kluci potkal jsem venku Paty.Čau Maxi Diego Andrésy.Patrície ahoj jsi tu nějak brzo.A kdo je tohle zeptal se Maxi a ukázal na dvojčata.To jsou mé ségry právě proto jsem tu chtěla jsem jim to tu ukázat.To jsou tvé ségry řekli kluci ohromeně.Jo jsou to dvojčata.To je Amanda a to je María.Moc nás těší řekli kluci směrem k dvojčatům.Ale jak to že máš ségry zeptal se Diego?No víš máma se my vrátila.Cože řekl Maxi tvá máma se vrátila já myslel že umřela.Jo to já taky tenhle víkend byl hodně zajímavej řekla jsem.Hmm budeme rádi když nám to někdy povíš ale teď by jsme měli už začít zkoušet řekl Maxi.Jo to by jsme měli řekli kluci.Postavili jsme se do rohu učebny a poslouchali zkoušku kluků.Super zetleskali klukům po skončení písničky dvojčata.Líbilo se vám to. zeptali se jich kluci.No jasně bylo to suprový.Kluci se usmáli a co kdyby jsme jim zahráli naší novou písničku zeptal se Leon?Hmm tak jo.Po skončení jsem byla dojatá.Kluci to bylo neskutečné řekla jsem směrem k nim.Myslíš že by se Pablovy líbila?No jasně že bude mě ta skladba skoro dojala.Jo je to vydět řekl Diego a usmála se na mě.Holky vám se taky líbila zeptal se Andrés?Jo byla úžasná.Paty už vím co si budu přát ke svím narozeninám za půl roku.Co Amando zeptala jsem se jí.Aby my na nich kluci zazpívali.Kluci se na Amandu usmály.No možná že i zahrajem řekl Maxi s úsměvem.Holky měli by jsme taky jít jinak vám nestihnu ukázat zbytek studia.Dobře.Hele co kdyby jsme pro jednou zkoušku ukončili a šli s Paty ukázat to tu dvojčatům řekl Diego?Jo tak jo.Uklidili hudební nástroje a přidali se k nám.Tak tady holky máme taneční učebnu.Pááni jasli dvojčata.Líbí?Jo takové velké zrcadlo řekla María.Hmm to abys vyděla jak tančíš a kde děláš chyby.Hmm.Počkej něco vám ukážem.Zkusíme chorošku kterou teď zkoušíme.Fajn.Holky se postavili na stranu.Leon zapl hudbu a my začali tancovat.To tobylo úžasný tleskali holky.Tak pojďte ukážeme vám zbytek studia.Tady máme učebnu zpěvu a tady učebnu ve které jsme už byli to je učebna na hudební výchovu.Hraje se tu na hudební nástroje a ta místnost támhle je akvárko.Akvárko řekli nechápavě holky?No říkáme tomu akvárko protože je z poloviny prosklené.Aha tak to jo.Vyšli jsme na chodbu kde jsme se setkali s Fran Cami Viou a Naty.Čau holky pozdravila jsem se s nima.Ahoj PAty.To jsou oni zeptala se Fran?Ano Fran to je Amanda a to je María.Ahoj ráda vás poznávám?My tebe taky.Kdo je to zeptali se holky nechápavě.To jsou mé sestry.Cože sestry řekli holky šokovaně?Jo máma se my vrátila a mezitím si pořídila dvojčata.Aha rozumím.Tak to jsi asi ráda že se máma vrátila řekla Via ne?No zprvu ne jelikož jsem na ní byla naštvaná ale pak my to vysvětlovala a já se s ní usmířila.Tak to jo.Co se to tu děje zeptala se Ludmila povýšeně.Nic řekl Camila.Když si Ludmila všimla dvojčat řekla uštěpačně.Co takže od teď je studio jako i pro mimina?Ludmilo přestaň nechci se stebou zase hádat.A nenavážej se do mých sester.cože?Od kdy ty máš nějakou sestru řekla Ludmila.Od tý doby co se máma vrátila řekla jsem jí normálně.Cože tvá mamička se vrátila po tolika letech?A pročpak asi?Kvůli mě a tátovy.A tomu ty věříš?Jo ale tobě to vysvětlovat nebudu.A buď tak laskavá nenavážej se do mých sester a mé rodiny.No ty mimina mě nestojí ani za pohled.Kdo je utebe mimino ty blbá blondýno řekla Amanda naštvaně.Kdo je utebe blbej.Ty ty hloupá blonďatá nulo.Cože já a nula nikdy.Hele PAty drž si ty harpije na vodítku řekla naštvaně Ludmila.V tom přišla máma a dvojčata se k ní rozběhli skoro se slzama.Ahoj holky co se salo?To támhle ta blonďatá holka nám nadávala a Paty taky.Dokonce řekla že jsme harpyje.Cože.Máma se zvedla a přišla k nám.To ty jsi tady nadávala dvojčatům?Ne já ne.Takže chceš říct že jsi nenazvala dvojčata harpyjema?Ne nenazvala.Ale jo nazvala řekl Leon já to slyšel.To my všichni dodali kamarádi.Tak hele Ludmilo dodala jsem za mámu.Tak hele Ludmilo ještě jednou se dozvím že ubližuješ jak koli jediné mé dceři a nechtěj vydět to tóčo.Co prosím?Vyhrožujete my?Ne dávám ti dobrou radu.Ludmila naštvaně odešla a my všichni se začali strašně smát.Holky vy jste jí to dali.Co divila se máma?Ne nečekala jsem že holky pujdou hned žalovat když je Ludmila začala urážet.Co někdo jí to musí vrátit řekla MAría.Jo dobře tak jo.Holky s mámou pak odešli a my šli na hodinu.odpoledne jsem s kamarády ještě na chvíli zašla do Restó baru.
ČTEŠ
Můj život
RandomTento příběh bude o Patrícii která nikdy neměla kamarády a neznala krom táty Ramáža a Olgy nikoho.Patrície se dozvídá že má tetu babičku a dědu.Její máma od nich utekla na Patríciiny 5 narozeniny a to už bude skoro deset né li 11 let.V příběhu se ob...