Návrat domů

126 5 0
                                    

Tati už se zase musíme stěhovat to je děs.Vždyť nikde nezůstaneme dýl než dva roky.Jak si pak mám najít nějaké kamarády?Patrície vždyť ti nc nezakazuju ne?Tati prosím tě vždyť bych aspoň jednou chtěla chodit do normální školy a zůstat na jednom místě dýl než jen dva roky.Patrície vracíme se do města kde jsi se narodila.Ano já vím a nechceš pro mě udělat laskavost a slíbit my že už se stěhovat nebudem a že mě pustíš do normální školy?O té škole popřemýšlím ale jestli se někdy nebudem zas stěhovat tak to ti nezaručím.No dobře tak aspoň že budeš přemýšlet o té škole.Když jsme doletěli do Buenos Aires a přijeli domů čekala už na nás Olga s Ramážem.Olga mě hned objímala a řekla my že jsem jí hrozně chyběla a že my upekla můj oblíbený čokoládový dort.Poděkovala jsem jí a šla si vybalit věci do svého pokoje.Po chvíli jsem dostala chuť na ten Olgin čokoládový dort.Sešla jsem proto dolů a šla do kuchyně.Otevřela jsem dveře a moje učitelka a chůva v jednom se praštila o dvěře a vlítla obličejem do dortu který Olga právě chtěla dát do ledničky a držela ho v ruce.Chtěla jsem se smát ale vydržela jsem se nesmát.Vy vy jedna deviantko .Jak to mluvíte o mé dceři řekl táta který právě přišel do kuchyně kde vyděl co se stalo.Patrície řekl přísně táta.Tati to já ne já jsem paní Dorsliovou nestrčila.Ona v tom dortu přistála sama.A navíc mohla si jen kousek ukrojit a ne ho jíst tímhle způsobem řekla jsem naštvaně ale tak strašně moc se my chtělo smát.Když si chtěla udělat čokoládovou masku proč neřekla Olze ta by jí čokoládu dala a nemusela my sníst můj dort.Cože řekla paní Dorsliová?Paní dorsliová proč si děláte masku z dceřina dortu a neřeknete si Olze o čokoládu.No tak to už je moc končím dávám vípověd řekla rozčileně paní Dorsliová.Ale to snad nebude nutné řekl můj táta.Ale ano už v tomhle domě nezůstanu ani minutu.A naštvaně odešla.Když i táta odešel rozesmála jsem se a Olga se ke mě přidala.Patrície to se ti opravdu povedlo.Díky.Akorát škoda toho dortu.Neboj Paty udělám ti na zítra nový.Tak jo díky Olgo.Nemáš zač moje maličká. 

Můj životKde žijí příběhy. Začni objevovat