Když jsme dojeli domů doprovodil mě Leon do mého pokoje.Nepoznala jsem ho ale po chvíli jsm si na nej vzpomněla.Pak jsem se Leona zeptala jestli by nemohl zůstat přes noc.Paty jasně že tu zůstanu stebou.Miluju tě víš?Já tebe taky strašně moc.Vtiskla jsem se mu do náruče.Večer jsme všichni povečeřeli a já se všem omluvila.Mrzí mě že si na vás nemůžu vzpomenout a tak trochu mám z vás strach ale já si nemůžu pomoct.Paty to je jasný že máš strach potom co jsi prožila.Neboj chce to jen čas a na všechno si určitě vzpomeneš.Děkuju že máte takové pochopení.Nemáš zač.Večer jsem si šla lehnout a Leon zůstal semnou.Druhý den jsem byla vzhůru dost brzo.Když se Leon probudil všiml si že jsem vzhůru.Paty nemohla jsi spát?Měla jsi mě vzbudit?Ne probudila jsem se před chvílí.Ale ty by jsi měl vstávat musíš jít za chvíli do studia.Paty já dnes do studia nejdu nenechám tě samotnou?Leone ale měl by jsi tam jít.Paty možná tam pujdu zítra ale dnes zůstanu stebou.No tak dobře ale jen dnes.No dobře usmál se Leon.Během dopoledne jsme si s Leonem prohlíželi fotky.A při jedné fotce byla zobrazená dívka focená ze zadu.Francesca že jo zeptala jsem se Leona?Ano Paty je to Fran.A co kdyby jsme šli za ní chtěla bych jí vydět?Jasně ale až za dvě hoďky ,teď je ve studiu a pak by měla být v parku a tam za ní dojdeme.Dobře přikývla jsem.Odpoledne jsme teda zašli do parku.Našim se moc nelíbilo že chci jít tak brzo ven potom co mě unesli ale Leon je uklidnil že bude celou dobu semnou a nespustí mě z očí.Nakonec my to rodiče povolili.V parku jsem zahlédla Fran stát před lavičkou a bavit se se dvěma dalšímy lidmi které jsem vyděla na fotkách.Byl to Maxi a Cami.Fran stála k nám zády a tak jsem se k ní pomalu a hlavně potichu plížila.Ale všimli si mě Maxi s Cami na které jsem si vzpomněla.Ukázala jsem jim prstem před pusou ať jsou nenápadní a tak dělali jako nic.Došla jsem až k Fran a přikryla jí oči rukama.Camilo prosímtě nech toho.Fran co blbneš sedím před tebou a asi by jsi mě vyděla kdyby jsem ti je přikryla ne?Hmm máš pravdu .No tak kdo to je?Nevím nikdy jsem toho člověka nevyděla.No tak se nech podat a ten člověk ti ruce dá určitě dolů ne?Hmmm tak jo nechávám se podat.Dala jsem Fran ruce dolů a zezadu jí objala.Fran se v mém objetí otočila a když mě spatřila usmála se a též mě objala.Paty strašně jsi my chyběla.Ty mě taky Fran a vy dva taky podívala jsem se na ně.Paty ty jsi si vzpomněla na Maxiho s Cami zeptal se Leon?Jo když jsem šla za Fran a vyděla jsem je sedět na lavičce tak se my z čista jasna rozsvítilo.Ty jsi ztratila paměť zeptal se Fran?Ano kromě vás čtyř si nikoho nepamatuju.Takže ani rodiče sestry ani tetu babičku ani dědu.Ne nepamatuju si nikoho krom vás čtyř.Hmm tak to je blbí.Povídali jsme si když vtom přišli za náma další lidi.Poznala jsem je podle fotek které jsme si s Leonem prohlíželi.Blížili se k nám Diego Naty Broduwey aMarco.Ahoj Paty řekl Diego a chtěl mě obejmout.Ne prosím ne a couvla jsem za Leona.Paty promiň nechtěl jsem tě vyděsit.Promiňte lidi Paty si na vás za tím moc nepamatuje,ale nebojte určitě se jí pamněť vrátí.Jasně to je jasný a ještě jednou promiň Paty řekl Diego.Paty neboj oni ti neublíží.Vykoukla jsem zpoza Leona ale stále jsem se držela u něj.Chvíli jsem se bavila s Fran Cami a Maxim.Ale od ostatních jsem se držela dál a ani jim neodpovídala když se mě na něco ptali.Paty co kdyby jsme šli domů?Myslím že toho bylo na tebe trochu moc.Ano přikývla jsem.Rozloučila jsem se s Fran Cami a Maxim a pak jsem odešla s Leonem domů.Když jsme vešli do domu uslyšela jsem známou melodii.Došla jsem do obýváku kde teta seděla za piánem a hrála svou skladbu Algo se enciende.Jak jsem jí tak spatřila sedět za piánem vzpomněla jsem si jak na tetu tak i na slova té skladby.Tak jsem se k ní přidala.Když jsme dozpívali řekla jsem Angiino jméno a objala ji.Paty ty sis na mě vzpomněla řekla teta s úsměvem a slzami v očích.Mám tě ráda Angii.Já tebe taky Paty. BYla jsem doma další dva dny a vzpomněla jsi zatím ještě na Marca Bruduweye Diega Naty a Ludmilu a všechny kamarády ze studia a babičku s dědou.Jediné čtyři lidi na které jsem si nevzpomněla byl táta s mámou a sestrami.Byli z toho smutní a já byla smutná z toho že to jsou možná mí rodiče a já je nepoznávám.Doufala jsem že si brzo vzpomenu.
ČTEŠ
Můj život
AléatoireTento příběh bude o Patrícii která nikdy neměla kamarády a neznala krom táty Ramáža a Olgy nikoho.Patrície se dozvídá že má tetu babičku a dědu.Její máma od nich utekla na Patríciiny 5 narozeniny a to už bude skoro deset né li 11 let.V příběhu se ob...