Šok!

47 5 3
                                    

Patrície volal mě táta odpoledne když jsem přišla ze studia dolů z mého pokoje.Ano tati děje se něco?Ano zlato pojď sem a posaď  se.Tati co se děje?Paty mrzí mě to vím že jsme měli tenhle víkend jít do kina ale bohužel musím pracovně odcestovat do Mexika.Co do Mexika?Paty opravdu mě to mrzí.No já vím že tě to mrzí to mě taky. Ale to nevadí náš víkend podnikneme jindy.Jsem rád že to chápeš.Zařídil jsem ti že budeš zatím u tety Angii.Zbalila jsem si věci a při cestě na letiště mě táta hodil k tetě Angii.Když táta odjel zeptala se mě Angii jestli by my nevadilo dnes přespat dole u babičky že s Pablem chtěli něco podniknout.Jo v pohodě Angii přespím u babičky.Díky zlato mám tě ráda.To já tebe taky.Zašla jsem k babičce a řekla jí že u ní dnes přespím.Fajn tak jo řekla my babička.A co kdyby jsme si zahrály nějakou společenskou hru víš jak to dědu baví.Hmm toak jo super ale dnes vyberu hru já.Dobře tak jo.Tak co jsi vybrala zeptal se mě děda s babičkou když jsem přišla do obýváku s krabicí.Aktivity!No dobře tak jo jen doufám že se u toho nebudu muset tolik hýbat řekl děda.Super.Začali jsme hrát a moc jsme se u toho nasmáli když v tom někdo zazvonil.Jdu otevřít řekla babička.Dobře ale pospěš si řekla jsem jí.Babička odešla ke dveřím a když otevřela nemohla uvěřit svím očím.Marío jsi to ty?Ano mami já.Kde jsi byla a co tu vůbec děláš mysleli jsme si že už jsi mrtvá.Ano já vím mami vysvětlím ti to ale taky bych ti chtěla představit tvé dvě vnučky.Cože?Ty máš dvě dcery?No jo dvojčata Amandu a Maríu.Pěkný a kde jsou?Jsou dole s kamarádkou.Mami nevíš jestli bydlí Chermán stále na stejným místě.Chtěla bych se vydět s Patrícii.Ano bydlí ale Patrícii bychom měli na to připravit.Jo asi máš pravdu.Babi pojď už čekáme tu na tebe křikla jsem na babičku z obýváku.Angii má dceru?Ne Angii ne.Počkej chceš my říct že to je Patrície?Ano ale nemyslím si že by bylo dobré ji teď vydět.Ale mami prosím tě každé dítě chce vydět svou matku.No to ano když si to dítě nemyslí že je jeho matka mrtvá.Máma ale nedbala na babičino naléhání a šla do obýváku za náma.Když se otevírali dveře řekla jsem konečně babi jsi na ředě.Ale do místnosti vešla máma usmála jsem se na ni jelikož jsem si myslela že se my to jen zdá.Ale ona pak přišla až ke mě a jak mě pohladila tak jsem se lekla a vykřikla.Ne ne ne to  to není pravda ty jsi přece mrtvá.Ne Parície nejsem mrtvá.Ne to není možný nepřibližuj se ke mě.Paty prosím.A neříkej my Paty tak my smí říkat kamarádi a rodina.Ale já jsem tvá rodina jsem tvá máma.Ne nejsi má rodina řekla jsem se slzama v očích.Patrície.Nech mě křikla jsem směrem k ní a utekla z domu.Před domem jsem proběhla kolem nějaké paní a dvou stejných holčiček kterým jsem nedávala žádnou pozornost.Uběhla jsem několik metrů a do někoho jsem vrazila.Byla to Angii a když vyděla jak jsem vyděšená a ubrečená hned se s Pablem ptali co se stalo?Paty co se ti stalo.Ona se vrátila a určitě si mě bude chtít odvézt.Paty kdo se vrátil zeptala se nechápající Angii.Máma řekla jsem.Cože María žije a vrátila se ale to už máma vyšla z domu a křikla na mě.Patrície.Než jsem se stihla otočit vykřikli ty dvě holčičky mamííí a rozběhli se k mé mámě.Udělalo se my nevolno a omdlela jsem.Patrície vykřikl Pabo Angii i má matka María.Ale to už jsem nevnímala.Pablo mě zvedl ze země a vzal mě do náruče když od někud se přiřítil Leon a hned se ptal co se stalo.Paty se dozvěděla že její máma žije.Cože a to jí na to nikdo nepřipravil?No bohužel ne.To je hrůza chudák Paty.Odneseme jí k nám do bytu.Pablo mě položil u Angii v obýváku na gauč.A odešli do kuchyně.Leon u mě zůstal sedět.Za chvíli jsem se probrala.Paty jsi v pořádku?Ano zdál se mi strašný sen .Že se má máma vrátila a že měla dvě dcery a že mě chtěla odvézt pryč.Patykonečně jsi se probrala řekla Angii.Angii a objala jsem jí.Pak ale do místnosti vešla máma.Ne ne znova ten zlej sen to snad ne .Leone řekni že se my to jen zdá ptala jsem se Leona stísněně.Mrzí mě to Paty.Ne ne mě neodvezeš ne ne ne a vyskočila jsem a utekla z domu pryč.Proč za ní neběžíte ptala se máma?Víme kam běžela řekl naštvaně Leon.Kam?K Francesce řekl Leon Pablo a Angii skoro jednohlasně.Mezitím jsem doběha k Fran a zazvonila na zvonek.Přišla otevřít její mamka zeptala jsem se jí se slzama v očích jestli je fran doma.Fran pojď sem honem něco se stalo máš to Paty.Fran okamžitě přišla a když mě vyděla nejdřív mě objala a pak mě odvedla k sobě do pokoje.Paty co se stalo?Ona se vrátila a vyměnila mě za jiné dvě co když mě odveze jak se k tomu mám postavit.Paty kdo se vrátil a kdo tě vyměnil ptala se nechápavě Fran.Ale to jsem jen opakovala stále dokole jen tuhle větu.Myslím si že je v šoku řekla fran její máma.Najednou někdo zazvonil a tak šla Francesky máma otevřít.Je tu Paty zeptal se Leon který stál ve dveřích.Ano pojď dál.Leon šel rovnou k Fran do pokoje.Ahoj Fran pozdravil a mě hned objal.Paty to bude dobrý uvydíš.A jak to víš zeptala jsem se ho.Vím to.Leone řekne my konečně někdo co se stalo řekla Fran.Fran Patrícii se vrátila její máma a navíc má další dvě děti.Cože vykřila Fran.To jako myslíš vážně?Jo myslím a Paty na to nikdo ani trochu nepřipravil proto je z toho tolik v šoku.Rozumím.Nevadilo by kdyby tu Paty přespala.Jasně Nevadilo řekla Franina máma mezi dveřma a ty tu klidně taky zůstaň.Dobře děkuju.Skoro po hodině se mě podařilo uklidnit.A Po chvíli jsem usnula v Leonově náručí.Nemáte hlad přišla se zeptat Francesky máma.Ne já ne a Paty už spí.Rozumím.Já siněco dám.Ale nejdřív připravím postel pro Leona s Paty.Budeme spát tady teda pokud to nevadí?Ne nevadí já se vyspím u bráchy v pokoji je zase pryč takže má volný pokoj.Dobře tak jo.Leon mě přikryl  a pak si ke mě pod peřinu vlezl sám a usnul.

Můj životKde žijí příběhy. Začni objevovat