Ráno jsem vstala brzy chtěla jsem jít do studia dřív než mě táta zastaví.Vzala jsem si jablko které jsem po cestě snědla a šla do studia.Patrície jsi tu nějak bzo řekl Antonio který právě odemikal studio.No jo chtěla jsem ještě zkoušet.Aha tak to jo usmál se Antonio.Skládala jsem jednu skladbu ke které jem měla text ale s hudbou my to moc nešlo.Když jsm jí už asi po dvacáté zkoušela přišel Leon.Ahoj Paty jsi tu nějak brzy no jo chtěla jsem chvíli zkoušet.Aha tak to jo a co skládáš?No mám tu text písničky ale nějak se my pořád nelíbí hudba.Hmm tak ukaž zkusím ti s tím pomoct.Díky Leone.Nemáš zač Paty.Pak přišla za námy Fran a spolu jsme se pak šli připravit na hodinu ale na chodbě jsme potkali Viu Cami a Maxiho a tak jsme se s nimy chvíli bavili na chodbě.Najednou na mě někdo zavolal a já se bledá v obličeji otočila.Byl to totiž můj táta.Patrície říkal jsem ti že dnes do studia nepůjdeš.Tati jednou jsem začala chodit do školy a nehodlám to porušovat pokaždý když se ti něco nelíbí mám tu taky své závazky.No dobře tak fjn ale mohla jsi my říct že jdeš sem a takhle my to vysvětlit.No tak promiň.No dobře tak já teda jdu?Tak fajn uvydíme se doma.Táta se otočil a zrovna v tom momentě vyšla z učebny Angii.Patrície co tu dělá ona a ukázal na Angii.To je naše nová učitelka zpěvu ty jí snad znáš?Ne asi ne řekl táta a pak se na mě podíval.Patrície budeš muset dnes studio vynechat musíš jít ihned semnou domů!Ne já nikam nejdu.Patrície jdeme domů?Ne nejdeme řekla jsem mu.Hádali jsme se na chodbě a tak přišla Angii k nám a jako by nic se zeptala je všechno v pořádku?Ne není Angii můj táta se zbláznil .Ne jen tu vysvětluji své dceři že musí jít semnou domů.Paty dostal jsem novou pracovní nabídku budeme se muset znovu stěhovat.Cože to ne nikdy!Patrície už jsem řekl.Ne nedonutíš mě se vzdát kamarádů a rodiny.Já jsem tvá rodina Patrície a vím co je pro tebe nejlepší.Jo a co bylo nejlepší mi říkat a nakonec mě přesvědčit o tom že mám tetu babičku a dědu.Myslíš si že teď tě nechám jen tak mě posadit do letadla a zas mě o všechno připravit nikdy řekla jsem a posléze utekla.Než se všichni spamatovali byla jsem pryč.Běžela jsem k Fran domů v paneláku ve kterém bydlela s rodiči byli vchodové dveře vždy otevřené a tak jsem vklouzla do budovy a schovala se pod schodama do sklepa na lavičce.Táta a všichni mě hledali po všech čertech.Táta řekl Leonovy pokaď mě najde že mu má zavolat na číslo které mu dal.Leon Cami Fran Via a Maxi šli k Fran domů jelikož si myslely že bych mohla být u ní doma.Ale máma jí řekla že jsem tam dnes nebyla.Když se vraceli poschodech dolů zaslechla jsem je jak se baví.Zajímal by mě kde je Paty mám o ní strach.Leone to my všichni řekla Fran.Ale nevím jestli by bylo nejlepší ji najít a odvézt jí za tátou řekla Via.Nechci o ní přijít a když ji odvedeme domů tak ji stopro odveze.Jo to máš asi pravdu řekl Maxi.Když jsem slyšela jak se mí kamarádi o mě baví byla jsem smutná a brečel jsem.Snažila jsem se být co nejpotišeji ale to mě jeden z nich zaslechl.A tak sešli dolů do sklepa kde mě posléze jako první spatřila Fan.Paty jsi v pořádku?Ne nejsem zavrtěla jsem hlavou.Nechci o vás všechny přijít je my s vámy strašně fajn a co když mě pak táta odveze to jako zase budu jen doma bez přátel.Ne to už nechci zažít ani jednou. Paty pomůžeme ti řekl Leon i když ještě nevím jak?A co kdyby Paty zůstala u nás řekla Fran?No to by bylo fajn Fran řekla jsem ale co tvá rodina?Hele bráchazase odjel na nějakou dobu do Itálie a táta je zas na nějaký pracovní cestě mimo město no máma sice doma je ale chodí do práce brzi ráno a vrací se odpoledne.A co večer jak jí vysvětlíš že tam u vás tolik dní přespávám?Jednoduše řeknu mámě že tvůj táta musel odjet na pracovní cestu a nechtěl tě brát sebou a já jsem ti nabídla že můžeš pár dní unás být.Jo to zní dost přesvědčivě řekl Leon.Tak pojď pujdeme k nám.Vešli jsme všichni nahoru k Fran do bytu.Ahoj mami už jsme se vrátili.Jo a ještě mami nevadilo by kdyby Patrície zůstala několik dní unás její táta odjel na pracovní cestu a neměl by jí kdo hlídat a tak jsem jí nabídla že by pár dní mohla zůstat u nás.No dobře tak jo ale příště se mě zeptej dopředu.Dobře díky mami.Nemáš zač zlato.Chvíli si povídali u Fran v pokoji než kamarádi odešli.Leon řekl že to tátovy nepoví jen že mu řekne že jsi v pořádku a v bezpečí.Jen jsem mu musela poslat esemesku aby měl pro tátu důkaz.
ČTEŠ
Můj život
AcakTento příběh bude o Patrícii která nikdy neměla kamarády a neznala krom táty Ramáža a Olgy nikoho.Patrície se dozvídá že má tetu babičku a dědu.Její máma od nich utekla na Patríciiny 5 narozeniny a to už bude skoro deset né li 11 let.V příběhu se ob...