Sır-6-

88 4 0
                                    




Ayak sesleri bana yaklaşırken sağıma soluma bakındım saklanacağım hiç bir yer yoktu.
Yakınımda ki Demir Kapıya doğru ilerledim.
Yavaşça aralayıp içeri bakmadan girdim.

Kapıyı hafif aralık bırakıp tek gözümle aradan bakmaya çalıştım.

İki adam koridordan geçtiğinde rahat nefes alıp arkamı döndüm.

Gördüğüm manzara karşısında dilimi yutacaktım.

Cam şişelerde çeşitli sıvılar vardı.

Masalara doğru ilerleyip sıvılara baktım.

Az ileride bütün duvara kafesler koymuşlardı yaklaşıp oraya baktığımda küçük fareler vardı.

Kafesler Demir tel yerine kalın camla kapatılmış Demir kilitle açılması zorlaştırılmıştı.

Bir fare kudurmuş gibi sağa sola durmadan çarpıyordu bu yüzden başında yara vardı ama farkında değil gibi devam ediyordu.

Diğer tarafa baktığımda ise tüylerini yolan bir fare vardı.

Normalde vücutlarına dokunamayan bu hayvan şimdi esnek bir şekilde dişlerini derisine batırıp tüylerini yoluyordu.

Isırdığı yerler kanlanmıştı.

Diğer cama geçtiğimde kuyruğunun ucunu koparan bir fare vardı depresyona girmiş gibi bir Köşeye sinmiş dişlerini kuyruğuna geçirmiş bekliyordu.

Daha fazla dayanamayıp başka şeylere bakmaya başladım.

Yeşil sıvıdan fazla fazla üretilip küçük tüplere koymuşlardı.

Bir tanesini südyenimin arasına sıkıştırıp bakmaya devam ettim.

Pis bir koku yayılan masaya doğru ilerledim.

Lavabo olan yere ilerledim içine baktığımda elimle ağzımı kapatıp başımı çevirdim.

Farelerle doluydu ve tek Parça halinde değillerdi.

Kokudan uzaklaşıp başka tarafa ilerledim.

Burda sağlıklı gözüken iki fare vardı kollarına bir serum gibi bir şey takılmış baygın şekilde yatıyorlardı.

Onu soğuk tutmak içinde soğutucu gibi küçük bir kabın içinde yatırıyorlardı.

Daha fazla oyalanmadan Kapıya ilerledim.

Yavaşça açıp sessiz koridora baktım.

Kimse yok.

Kapıdan çıkıp geri döndüm arkama bakıp duruyordum orda ne olduğunu çok merak etmiştim ama gidecek cesaretim yoktu

En azından bir süre beklemeliydim bu gördüklerimden sonra orda ne olduğunu tahmin bile edemezdim.

Soğuk olan yer umarım çıkıştır.
Bir daha ki gelişimde bunu öğrenecektim.

Yurt odasına girip yeşil şişe kırılmasın diye pijamanlarımın arasına koyup çekmeceyi kapattım.

Kızlar odaya girdiğinde bana kötü bakanlara aldırmadım diğerleri ise beni aldırmadan yataklarına gittiler.

Bu hafta ziyaret izni yoktu o yüzden Kardeşimi göremeyecektim.

Onu çok özlemiştim.

Onun Yaşında böyle bir yere düşmek ölüm demekti böyle az yemek Yemeğe devam ederse hastalıktan-

Ne saçmalıyordum ben tabii ki böyle bir şey olmasına asla izin vermem bu yeri başlarına yıkarım.

Amcamın bizi verdiği adam geldi Gözlerimin önüne

İtaatkar DeneyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin