Medya neslihan
Sen bana yazıyosun şu an
Uff tabi tabi tamda yazılacak kisişin zaten kesin roman olursun :-):-) diyerek kapak yaptım. Oh canıma değsin.
Sen yenimisin
Sayılır .yani bir yıl oldu .nakille gelmiştim. Dedim kafamı öne eğdim. Çantamdan telefonumu çıkardım .arayan soran yok. Onunla da konuşmak istemiyorum.bir şeylerle uğraşmam lazım sms im yok telde oyun yok mal mal galeriye girip fotolara mi bakıcam.of ya neyseki müziğim ve kulakligim var hemen haile steinfeld-love myself dinlemeye başladım.çok güzel şarkı . Telefona iyice gömülmustüm. Uzun olan saçlarımın önüme gelmesini sağladım.nedenmi caner ne yapiyo diye bakacaktım. İyiki saçlarım uzun.caner elindeki telefonla uğraşıyordu. Gözlerimi kısarak baktığımda f******ok ta gezindiğini bi kızın fotoğraflarına bakıyo du .kız da bayağı güzelmiş bi ismini görebilsem.hah gördüm ceren ceren sevim. Bu kim ya .bu kimya diye düşünürken.farkettim bu bizim mühendislikteki kız sınır olurum . Neden bakıyo acaba.ya nooluyo niye düşünür oldum bu kadar .Neden kafaya taktim bu kadar.
Şs kızım
E-efendim caner caner arkadaşım
Telefonuna mesaj geldi herkes duydu da bi sen duyamadın .soylıyım dedim
Hıı e sağol. Bu uyarıdan sonra gelen mesaja baktım .maviş:biraz daha zorlarsan çocuğun içine düşeceksin.gelsene yanımıza:-):-):-):-)
Kafamı kaldırdım .neredeki bunlar.göremeyince çareyi aya kalkmakta buldum.bakınırken ..................... her ne türlü bir ses se kendimi birinin kollarında buldum . Saçlarımı yüzümden çekince fark ettim.ben ben şu an canerin kucagindayim.
Sağ elini yumruk yapmış ağzına dayayarak kıs kıs güluyo. Sonra da gözlerimiz buluştu .koyu. koyu kahverengiydi gözleri
Çok mu rahat kuracağım.hiç kalmak istemezsin bilirim ama elalem ne der serencim.
O an hala onun kucağın da olduğumu fark ettim kendimi hemen toparlayıp kalktım. Resmen rezil oldum .yakında madalya ,kupa hepsini vercekler üzerinde kocaman best of rezil yazacaklar haklilarda zaten.yine bi mesaj geldi çocuğun suratına bakmamak için hemen kim bakmam lazım.
Birsen:kanka güzel düşüş .valla senden uyanığı yok, hazır caner de yanımda dedin attın dimi kendini çocuğun kollarına:-D. Of ulan bi sms imde yok ki şunlara bi laf söylesem kalkamam da.kesin bidaha düşerim of ya offf
Ne oldu utandın mi . Bana hayat borcun var şimdi .ne istesem acaba senden?????
Özür dilerim. Gördün sende bilerek düşmedim kucağına
Biliyorum
İyi
Napıyorsun
Hiç
Seninle tanışip hatta arkadaş bile olabiliriz yani bi öneri istersen tabi
İyi
Sen beni zaten araştırmışsın duyduğum kadarıyla
Hiçte bile dememle eliyle ağzımı kapadı
Ne bağırıyorsun .herkesin senin beni sevdiğini duyurmak istiyorsan istediğin kadar bağır .çene senin.seven de sensin.e seni tutanda yok zaten
Bak .ben seni sev......hadi çocuklar herkez bavullarını alsın eşleriyle beraber sıraya girsin eveeet hadi hadi hızlı olun..............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ KELEBEK
Teen Fictionİstem dışı gelişen bir tanışma. Bu tanışmadan doğan komik bir aşk hikayesi. Bir erkeğin kız kardeşine nasıl aşık oluşu?? Ya bu bir benzerlikse? Bu benzerlikler kötü sonuçları da beraberinde getirirse? Bir kız nasıl engel olabilir ki sevdiğine? Sus...