18.Bölüm

55 6 0
                                    

Kalktım,elimi yüzümü yıkadım.bizim kızlar hala uyuyordu en komigide busenin uyuyusuydu.yanından hiç bir zaman ayırmadığı bir ayicigi var.nereye giderse götürüyor.
Gunaydin sisi
Gunaydin neslihan
Noldu
Hiiiic
Yuzune bi renk gelmis neden acabaa?
Oylemi daha yuzumu bile yikamadim
Nasi hissediyosun kendini . Dans ederken cok yakisiyosunuz
Sanki once yuz kere dans ettik , sadece dans ederkenmi yakisiyoruz
Off sisi sakaya vurdun gene
Ahaha ya olemi biz artik cikiyoruz
Ne ne ne? Ne ara dun hic bahsetmedin
Gece oldu
Oha ne ara len
Gece iste konustuk telefon numarami aldi oyle iste
Ayrintilari atlama sisi
Yaa tmam
Anlatsana
Once bi kahvaltiya insek
Hemen konuyu degistir zaten hemmmen
Hazirlan sen ben kizlari uyandiririm
E bi zahmet canim
O nedemek oluyo canim
E hazirlanmam lazim benimde askim bekler
Ooo sende mi nesli
Tabi ingiliz safkan atiyla geldi
Tabi tabi
Ne tabisi geldi iste
Ruyandami
Tabikide gercekte nerdeee?

Arkadaslari da uyandirdim.hazirlanip kahvaltiya indik. Canerden bi gunaydin mesaji bekliyodum hala. Belki daha uyuyordur o yuzden mesaj atmiyodur diye dusundum bende aramadim. Kahvaltiliklar cok guzeldi . Bilmedigim cesit cesit zeytinler vardi. Karnimi iyice doyurmustum. Cunku arkadaslarla alis verise gidicektik. Oralarda da ogle yemegini yeriz diye dusunduk.tekrar odaya ciktik. Ben siyah bir pantalon ustune kirmizi tisortumu giydim. Kucuk sirt cantamida aldim . İcine ne var e yok herseyi doldurmustum. Elimdeki telefona tekrar baktim.ne arayan ne soran vardi.
Noldu atmadimi mesaj
Nesli yaa
Noldu?
Mesaj atmiyo bise mi oldu acaba
Evet bisey oldu iki sey degil
İiiiiiyk yapma boyle espiri hatta calisma
Kim mesaj atmiyomus
Askitosu
Kim kimin askitosu
Ya kizlar cikalim burdan anlaticam
İstanbul bi sana yaradi valla
Tabiki yariyacak
Nasil
Havasi cok guzel ya . Tam yasanilacak sehir
Canere soyliyim evlenince evi burdan alsin
Ha hemen evlilik zaten nisan soz olmuycak
Hayir hemen evlendiricez sizi
Uff ya tamam hadi cikalim . Melike ? Melike nerde?
Hanim efendi cantasina ruj koymus bulamiyo
Ruj mu napicakmis ruju
Tirnagi kirilmista orayi torpuleyecekmis
Yaaa ben nerden buldum sizi ya
Degerimizi bil bak askiton yok yaninda, bize kaldin
Melikeeeee! Hadi surmeyiver rujunu
Bulamadim yok .koymustum ama

Alis veris merkezinde ordan oraya masum koyluler gibi kosturuyorduk. Bizi gorenler kesin deli diyorlardir.hala canerden bi mesaj bekliyordum.belkide cikmaya basladigimiz icin beni hic ayrilmiyacakmis gibi dusunup elde tutuyodur . Yani artik cikiyoruz . Beni kesin bildi belkide hic dusunmuyodur su anda beni off ya off. Kesin benimle oynuyodur. Ya oynamiyosa gercekten seviyosa napicam. Ona sormam lazim.telefonumu alip caneri aradim.aradim.ardim.telefonunu acmiyordu. Arkadaslarini aramayi dusundum ama numarasi yok ki hic birinin bende . Neyse otelde konusurum artik.bu olay kafama cok takildi yaa. Arkadaslarimin yanina geri dondum hepsinin elinde alisveris posetleri vardi. Onlar alisverisini yapmis ama ben sadece caneri dusunmustum.

Seren
Efendim birsen
Noldu?
Hic
Sen biseyler almadinmi
Hayir
Noldu?
Ya hic dedimya.bagirmistim.birsene sesimi yukseltmistim. Ne yaptigimin farkinda degilim ben napiyorum

Bagirma bana
Bagirmadim
Bagirdin
Tamam bagirdim. Ozur dilerim bi anda oldu morelim bozuk
Noldu diye hic sormuycam kusura bakma
Birsen yapma boyle
Yapmiyorum bisi
Ozur diledimya
Ozur oylemi dilenir
Napiyim girise gidip,onume bi mendil koyupta mi ozur diliyim
Yaa yapma sunu. Bi kahve ismarlarsan barisirim
İstedigin kahve olsun . Alirim tabi

OTELDE.......
Yorulmustum. Hemde cok uyuyup kendime gelmek istiyordum ama once bi dus almam lazimdi.bizim kizlara soyledim dusa girdim.kendimi sicak suya birakmistim . Bugun neler yaptigimi gecirdim kafamdan.oldukca kotu bi gündü. Caneri düşündüm .
Ona bakmaliydim . Ne olmuştu da beni hiç arayıp sormamisti.
Odadan ciktim. Kapılarının önünde biraz bekleyip kapiyi caldim.
Açan olmamisti tekrar caldim. Kapı açılmıştı.
"Buyrun". Kapiyi açan otelin hizmetlisiydi.
"Merhaba. Ben arkadaşlarıma bakmıştım"
"Buradaki gençlerden biri gidince diğer gençler de diğer odalara geçtiler."
" hmm peki hangisinin gittiğini biliyor musunuz?"
" İşte onu bilmiyorum"
"Peki. Sağ olun." Elime telefonu alip tekrar caneri aradim hala acmiyordu. Gidenlerden biri o muydu acaba diye düşündüm içimden. Tekrar odaya döndüm. Morelim çok bozulmuştu. Arkadaşlarım etrafafima toplanıp ne oldu bakislari yolluyorlardi bana. Anlattim. Her şeyi anlatim. Nasil cikmaya basladigimizi, güvenliğe yakalandigimizi,mesajları. Ben bunlari anlatırken hüzün çökmüştü üzerime. Yatağa yatip ağlamaya basladim. Neden agladigimi hic bilmiyordum hiç. Gözlerimi kapattigimda gözleri geldi aklıma. Simsiyah gözleri. Ama bana bakisinda parladiginda etrafa sacilan neşeyi. Onu çok özledim.

"Seren,seren hadi kalk hocalar bizi cagiriyor"
"Tamam,beni bekleyin.". Yataktan kalkip ekimi yüzümü yikamaya gittim. Aynada kendime baktim. Gözlerim ağlamaktan kizarmisti. Birşenin koluna girip hocalarin yanina gittik. Bütün çocuklar oradaydi. Benim gözlerim caneri ariyordu hala yoktu. Kesin giden oydu habersizce giden hem de. Ben boyle düşünürken zeynep hoca konuşmaya baslamisti.
"Çocuklar , bu habere uzuleceksiniz biliyorum ama artik geri dönmek zorundayız. Burada bi gece daha kalip gidicez biliyorsunuz. Bavullarinizi aksamdan hazirlayin yarin öğleyin yola cikicaz. İsterseniz simdi uyuyun sabah hazirlarsiniz."
Eve dönme vakti gelmisti. Hic bir yeri gezmemistik çok saçma bir gezi olmuştu.
Üniversitede zaten boyle saçma bi gezi olması çok salakca. Babam da hic aramamisti.
"Hiç bir yeri , doğru düzgün gezemedik"
"Evet yaa. Keşke gelmeseydim. Canerle de tanismazdim. Belki de simdi bu durumda olmuyacaktim."
"Kim bilir ne halde olurdun?? Bi düşüneyim...."
"Evet Birsen fikirlerini alalim. Ben ne halde olurdum"
"Bi halde olurdun"
"Yaaaaa. Sen bence susmalisin artik. Uyku saatin geldi. Hadi eee ee ee ee."
"Tamam , sustum"
Kendimi tekrar yatağa biraktim. Yastigima sarildim. Hale canerden bi haber yoktu. Tekrar aramayi düşündüm. Aradim..aradim.. Aradım. Hala acmiyordu. Bende mesaj attim.
"Nerdesin? İnşallah gittiğin yerde mutlusundur. Baskasini üzüp mutlu olmayi başkalarıyla başarıyorsundur belki de. Bana bi gidiyorum mesaji bile atmadin"
İçimdeki bütün duyguları bu iki üç kelimeye döküvermiştim. Telefonu sehpanin üzerine birakmamla bi mesaj geldi. Tekrar elime telefonu aldim. Gelen mesaj canerden di.
"Evet, çok mutluyum." Bütün gün canerden bi mesaj beklemiştim. Ama gelen mesaj beni mutlu edeceğine daha da üzmüştü. Hemen cevap yazdim.
"Peki ya ben??"
"Bilmem,nasilsin canim?"
" CANİM mi??"
" Evet,sevdiğim kişiye boyle hitap edemezmiyim"
"Nerdesin sen ? Önce buna cevap ver"
" İstanbul da"
" Yaa. Niye yanimda degilsin. Ariyorum acmiyorsun."
"Antalya da konusuruz"
"Nasil????"
"Ben sizden önce gidiyorum antalya ya su an otobusteyim."
"İyi. Git. Herşey bitti. Bi açıklama hazirla kendine. İnandirici olsun ama. Artik konusmayalim. Kapat........"

ÖLÜMSÜZ KELEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin