ilk okul günü

212 25 2
                                    

"Abla yeni okulumun formalarını nerde bulamıyorum" evet izmire yeni taşındık sebebi ise ablamın yeni şirketinin izmire taşınmasıydı ve burdaki işlere ablam bakıyordu annemi ve babamı hiç tanımıyorum küçükken beni ablam diye bildiğim fakak öz ablam olmayan Hayal in kapısının önüne bırakmıslardı onalrdan nefret etmiyordum fakat onları merak da etmiyordum onlar benim için beni istemeyen adlarını bile bilmediğim iki yabancı insandı ve anne ve ya babaya ihtiyacım yoktu Hayal benim hem annem hemde babamdı bana bakmak zorunda değildi aslında ama o bakıyordu ve bende onun emeklerini boşa çıkarmamak için elimden geleni yapıyordum beni özel okullara gönderiyor hatta okuldan sonra özel kurs bile almamı sağlıyordu tahmin ettiyseniz bu yüzden derslerim iyi fakat tek bir sorunum var insanlarla iletişim kurmuyorum bunu sebebi ise o iki yabancı beni istemeyen insanın kapı önüne bırakıp gittiğini öğrendiğım zamandan beri başka bir kazık daha yememek için insanlardan uzak duruyor onlarla konuşmuyordum ve birine güvenmekten korkuyordum oda bırakıp gidecekti çünkü beni annrm ve babam bile istememiş bir çöp gibi atmıştı bir başkası da sevmezdi herhalde.
"Elbise odasının ordaki askıda olması lazım Gece" hemen elbise odasının ordaki askılığa baktım oradaydı turkuaz laciver ve beyazlardan oluşan kareli eteği ve beyaz gömlekle beraber lacivert kıravatı olan okul formalarımı giymeye başlamadan önce hayal e bulduğumu ve teşekkür ettiğimi söyleyip giyinmeye başladım ilk önce eteyimi giyip fermuarını çektikten sonra üstüne gömleğimi giydim hemen sonra kravatımı taktım üstüne laciver kapşonlu hırkamı geçirdikten sonra hemen aynanın önüne geçip kaşıma dün gece yatmadan çıkardığım pirsing imi taktım kahküllerimi de düzeltip saçlarımı kapşonumun içime tıkıştırıp okul çantamıda alıp aşşağıya indim.kahvaltı masasına oturduğumda hayal yanağıma bir öpüçük kondurup "nasıl? Heycan varmı heycan" diye sorduğunda gözlerimi devirip " ya ne demessin heycandan uçuyorum görmüyormusun" dedigimde gülerek kahvaltı yapmaya başladık. Kahvaltım bittiğinde Hayâl e "ablacığım ben çıkıyorum akşam görüşürüz" deyip laciver vans larımı ayağıma giyip kulaklıklarımı kulağıma takıp Major lazer & dj snake - lean on açıp yürümeye başladım okul eve yakın olduği için yürümeyi tercih etmiştim kapşonumu iyice yüzüme doğru çekip yüzümü kapatmasını sağladım.

Okul kapısının önüne gelince kafamı kaldırıp tabelaya baktım"Özel Sevinç Koleji"kafamı tekrar aşağıya indirip müdürün odasını bulmak umuduyla okula girdim inşallah kendim halledebilirdim bir baskasına müdür odasını yerini sormak istemiyordum .duvarları turkuaz olan ve turkuaz boyanın üstünden laciver şerit şeklinde geçen uzun çizgiler vardı öğretmenler odasını gördüğümde bu katta olmadığını anladım ve bit kat daha yukarı çıktım müdür yazısını görünce içimdeki kızın sevinç çığlıkalrını ve sevinç dansları etmesine izin verdim ama sadece içimdeki kızın. Müdür odasının kapısını tıklatıp içeriden gelecek cevab ı bekledim cevap gelince kapıyı açıp içeri girdim benim gözlerimden daha koyu maviliğe sahip ve genç bir yüze sahip olan müdürümüze baktım "merhaba Geceydi dimi?"diye sorduğunda ufak çaplı bir şaşırma yaşadım ama bunu yüzüme yansıtmadım çünkü duygularımı belli etmeyi pek sevmeyen biriyim konuşmak yerine kafamı evet anlamında aşağı yukarı yavaşca salladım bunu üzerine yüzünde bir tebessüm belirdi "ablanız konuşmayı sevmediğinizden bahsetmişti ama bu kadarını beklemiyordum" tam üstüne bastın bayım ayağını çek!" tamam anladım ben seni sınıfın 12/B en üst katta soldan ikinci sınıf iyi dersler Gece ciğim" Gece ciğim mi? Müdür sen ne ayak ya ? Birinin içimdeki kroyu susturması lazım acil!
Kafamı sallayıp müdür odasından çıkıp 4. Kata çıktım burası son kattı soldan 2. Sınıfı bulup derin bir nefes alıp içeri girdim çaktırmadan etrafa baktığımda sınıfta tek tük insan olduğu gördüm ve en arkada cam tarafına oturdum ve okulun bahçesini izlemeye başladım ders başlayana kadar muzik dinleyip bahçeyi izlemeye karar verdim.

Aynı Saatlerde Oğuzdan ;
Sabah erkenden kahvaltımı yapıp tuvalletteki işlerimi hallettikten sonra okul formalarım giymek için odama girdim ilk önce lacivert okul pantolonumu giydim üstüne beyaz gömleğimi geçirip kravatımıda taktıktan sonra turkuaz kapşonlu hırkamı giyip aşagıya inip annemi kocaman öpüp babama da okula yürüyerek gideceğimi söyleyip turkuaz spor ayakkabılarımı giyip evden çıktım normelde arabamla giderdim okula ama bugün çeteyle buluşup öyle okula geçeceğimiz için yürümeyi tercih ettim kulaklıklarımı çıkarıp düzelme kararı aldığım için enerjik birşeuler açmayı düşünüp Martin Garrix - Proxy yi dinlemeye başladım ve yola bakarak yürümeye devam ettim. Parka geldiğimde bizimkilerin orda olduğunu görüp yavaş yavaş ilerlemeye devam ettim bir anda durmama sebep olan şey parkın karşısındaki yolda yürüyen ve bizim okulun formasını giymiş olan kızdı kapşonunu iyice yüzüne doğru çekiyordu sanki kimseye görünmek istemiyormuşcasına kendini gizliyordu bu içimde merak uyandırırken kız ilerlemeye devam etti ve gözden kayboldu bende tekrar bizimkilere doğru ilerlemeye devam ettim yanlarına vardığımda " selam geçler naber?" dediğimde hepsi bi anda bana dönüp uzaylı görmuş köylü gibi bakıyordu bu komiğime gitsede gülmedim ve cevap bekledim fakat cevap vermeyip yüzüme bakmaya devam ettiklerinde "lan naber dedi olom ne bakıyonuz cevap versenize" ilk konuşan Mete olmuştu"biz iyiyizde kardeşim senin beynini falanmı yıkadılar hayırdır rahibe hallerini bırakmışsın"burukca tebessüm edip cevap verdim"toparlanmaya çalışıyorum işte sizde bunu istiyorsunuz Doğam da bunu isterdi" Mete yanımda olduğunu belli etmek istercesine kolumu sıvazladı" en iyisini yapıyorsun kardeşim" dedi ve önüne döndü hepsini birden kasfet çökmüştü bu havayı dağıtmak istercesine" beyler cenazeyemi geldik okulun ilk günü lan hadi gidip bi kaç derse girelimde zihnimiz açılsın" dediğimde hepsi gözlerini devirip " ya ne demessin tatil yapmaktam sıkılmıştık bizde okul başlasada biraz matemetik,coğrafya bi ilim görsek diyorduk" dediklerinde hep birlikte gülmeye başladık daha dersin başlamasına 20 dakika vardı hemen cebimdeki paketi çıkarıp bizimkilere uzattım bir kaçı alırken diğerleri ret eddi bu demek oluyorki ben gelmeden kaynatmışlar bende bir tane sigara alarak dudaklarımın arasına yerleştirdim ve sigarayı yakmak için çakmağı cebimden çıkarıp yaktım. Sigara keyfimiz bittiğinde topatlanip okula girmek için ayaklandık okula girdiğimiz gibi sınıflarımıza çıktık Mete,ben,Emir,Ali 12/B deydik.Mustafa,Burak,Fatih ve Sinan 12/D deydi sınıflarımıza girdiğimizde sınıfı bi süzdüm teker teker her sıraya baktığımda gözlerim cam kenarındaki en arka sıraya takıldı bu parkın orda gördüm gizemli kızdı bizim sınıftamıydı?. Oturmuş kulağında kulaklıklarıyla bir şeyler düşünür gibi camdan dışarı bakıyordu yüzünün sadece çene kısmı gözüküyordu görünen yerlerindeki ten rengi değişikti soluk bir rengi vardı soluk ten dediğimde aklıma meleğimin morgtaki hali geldi ve gözlerimi o kızdan alarak orta sırada en arkaya geçtim yanımada mete oturdu kafamı çevirip gizemli kıza baktığımda hala camdan bahçeyi izliyordu çok garip ama bu kıza karşı merak oluşmaya başladı içimde bu kızın gizemini çözecektim.

Gizemli AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin