Medyada Masal var.
Boranın ağzından
Sabah ışıklarıyla gözlerimi açtım.Ve banyoya gidip rutin işlerimi halletim.Banyodan çıktıktan sonra üzerime kot pantolon ve beyaz v yaka badimi giydim.Daha sonra salona indim."Bora Bey kahvaltınız hazır"
"Tamam bu arada Emel Abla sende valizimi hazırla"
"Tamam Bora Bey"
Emel Abla yukarı çıktıktan sonra sofraya oturdum ve kahvaltımı yaptım.Yarın mardine gidiceğimiz için bütün işlerimi halletmem gerekiyodu.Hemen masanın üzerindeki telefonumu elime aldım ve Masalı aradım.
Telefon bir iki kez çaldıktan sonra Masal telefonu açtı.........
"Şirketten dosyaları al ve evime gel"
.......
"Ben sana mesajla atarım adresi"
.......
Çabuk ol otuz dakikan var"
........
Konuşamadan telefonu kapattım.Bir anda kapı çaldı.Kesin Egemen gelmişdir.Emel abla aşağı inip kapıyı açtı.Ve içeriye hoplaya zıplaya Egemen ve yanında Miran girdi.Nerden biliyorum, malımı tanıyorum.
Egemen sırıtarak"Ya varya allahtan oy seçimi varda 5 gün tatilimizin tadına bakarız"
"Bir sus Egemen karı gibi sabahtan beri başımı siktin"dedi Miran, aynen haklıydı.Hiçmi sıkılmıyordu konuşmaktan.
"Tamam susucam ama bir espiri yapmadan olmaz"
Al işte yine başladı bayat espirilerine
Miran yakasını tutarak
"Lan bıktık artık senden de senin pis espirilerinden söyle yine ne saçmalayacaksın""Beren saat oyunu hdp ye vermiş çünkü kenan doğulu hahahahaha"
Biz sessizce ona baktık."Gülünsenize yaa "
Elimi yumruk yaptım ve ona doğru tutarak tehdit ettim;
"Eğer birdaha bu kadar iğrenç bir espiri yaparsan şu yumruğumu .."
Sözümü tamamlayamadan Egemen konuştu."Tamam anladık Bora Karahanın meşhur tehditleri alıştık artık"
Miran kafasını olumsuzca sallayarak
"İşsizmisin lan sen ne bu espiriler"
Egemen hüzünle"Depresyondayım unutuldum tehdit aldım espirilerden ayrıldım çok yalnızım"
Sonrada niye Bora sinirli derler.
Miran sesini yükselterek
"Egemen kes sesini yürü bara gidiceğiz.Bu arada Bora biz bir bara bakalım"
Kafamı sallayarak onayladım.
Zaten biraz sonra da Masal burda olur.
Egemen ve Miran evden çıktılar.Bende camın önüne ilerledim ve cebimden sigarayı çıkarıp yaktıktan sonra dudaklarıma götürdüm.Düşündüm kardeşimin intikamını düşündüm.Kimin yaptığını bulduğum an canını almam için yalvarıcaklar.Sigaramı bitirdikten sonra odama çıktım.Masalın ağzından
Telefonumun çalmasıyla sofradan kalkıp odama ilerledim ve ekrandaki isimle şaşırdım.Eee bugün tatil,hemen telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Efendim Bora Bey"
"Şirketten dosyaları al ve evime gel"
"Tamam da evinizin adresini bilmiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Beyaz
Romanzi rosa / ChickLitBora eskiden yapılan hatalar yüzünden kalbine kilit vurmuştu.Sert ,otoriter, soğuk bir kişiliğe büründü.Bora bu yaşadıklarından sonra kimseye ne aşk nede sevgi sunmuştu.Artık Bora'nın kalbinde sadece "NEFRET" vardı.Ve kim olursa olsun o buz tutmuş k...