Sabah güneşi ve suratımdaki ıslak öpücüklerle güne uyandım.Bir dakika ıslak öpücük mü?Ee öykü de yok o zaman..Gözlerimi aniden açtım ve karşımda Egemeni gördüm.
O öptü beni,öpmek beni.Sesimi yükselterek
"Naptığını sanıyon lan,şimdi de eşcinselemi bağladın?Egemen suratını buruşturarak
"Cık cık cık ayıp ama Öykü öpünce bişey demiyon ben öpünce niye bağırıyon"Yemin ederim mal bu yaa
"Lan sen kendini küçüçük kızla bir mi tutuyon"Benim yanımdan uzaklaşıp kapıya doğru ilerledi.
"Ya var ya size de iyilik yaramıyor.Ya bu yakında benim elimde kalır.
"Yeter lan evimi kuşattın ha""Bak kırılıyorum ama"
"Keşke üstüne alınıp ta birdaha gelmesen buraya"
"Tamam ya affetim seni"
Al işte huyunu biliyorum ben
Egemen odamdan çıktıktan sonra banyo da rutin işlerimi halledip üzerime siyah takımımı giydim.Ve aşağıya indim Egemen koltuğa oturmuş izdivaç proğramını izliyordu."Ya şu adama hayranım kadın olsam ilk ona veririm"
Acaba küçüklüğün de ne gibi yokluk çekti.
Kapı çaldı beş saniye sonra salona Miran girdi."Günaydın Bora"
"Günaydın"dedim.
Kahvaltımızı yaptıktan sonra direk şirkete geçtik.Egemen de bara gitti.
****************
Dıt dıt dıt dıt
Alarmın sesiyle güne uyandım.Bir dakika normal de Hira kaldırırdı ee nerde bu kız?
Kalkar kalkmaz banyo da rutin işlerimi halletim.Üzerime beyaz gömleğimi altına siyah diz üstü eteğimi geçirdim.Siyah topuklu ayakkabımı giyip makyajımı yaptım.Hiranın odasına doğru ilerledim."Ayy maymun suratlım hala uyuyo yerim lan seni"
Yanına doğru ilerleyip dürttüm ama uyanmadı.Daha sonra en sinir olduğu şeyi yaptım yani kulağına üfledim.Üfler üflemez ayağa fırladı.Hira sinirle
"Ya masall elimde kalıcaksın hee""Sende uyansaydın,hem normal de sen beni uyandırırdın"
Hira gözlerini ovuşturarak
"Bilmiyorum biraz halsizlik var üzerim de ondan kalkamadım heral de"Bu arada Ahenki unuttum.
"Neyse ben bir bizimkinin yanına gideyim"Ahenkin odasına doğru ilerledim ve odaya patt diye daldım.
Dalmamla Ahenkin yarı çıplak bağırması bir oldu.
"Lann öküzmüsün niye kapıyı çalmıyosun?""Kulağım patladı,az daha bağır"
Ahenk üsteleyerek
"Niye kapıyı çalmıyosun""Uyuyosun sandım ne bileyim ve bu arada alarm sesi olarak ajdarın şarkılarını koyma"
Ahenk te kınayarak
"Ayy basit banel fakirr sen kuban ol o şarkılara"Kusma işareti yapıp odasından çıktım.Bu kız ne anlıyor ajdarın şarkılarından kesin doğum esnasında bu şarkı çaldı.
Saatime baktım çantamı ve telefonumu alıp evden çıktım.Taksiye binip şirketin yolunu tuttum.Şirkete geldiğim de direk asansöre bindim yirminci katın düğmesine bastım.Tam kapılar kapanıcakken içeriye kumral, uzun boylu yakışıklı, bir çocuk girdi.Kapılar kapandı ve asansör çalıştı."Merhaba"
Banamı dedi acaba ,eee yani bana demiştir tek ikimiz varız sonuçta.Bende sesimi canlı tutarak
"Merhaba""Bora Beyin asistanıydın dimi"
Evet malesef ki onun asistanıydım."Evet, siz"
"Bende maliye bölümün de çalışıyorum.Bu arada adım Deniz Kayhan"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Beyaz
ChickLitBora eskiden yapılan hatalar yüzünden kalbine kilit vurmuştu.Sert ,otoriter, soğuk bir kişiliğe büründü.Bora bu yaşadıklarından sonra kimseye ne aşk nede sevgi sunmuştu.Artık Bora'nın kalbinde sadece "NEFRET" vardı.Ve kim olursa olsun o buz tutmuş k...