Sabahın erken saatlerinde kalktım.Kıyafetimi giyip salona indim ama kimse yoktu.Demekki daha kimse uyanmamıştı ama neden aaaaa dur saat kaç saatime bakmamla anlamıştım olayı daha saat altıydı normalde herkes saat sekizde uyanırdı.Ee peki bu kadar erken kalktım şimdi ne yapmalıydım.Acaba şirkete erkenmi gitseydim.Evet erken gideyim bugünlük hem dosyaları da erken bitirirsem Burakla buluşabilirim erkenden.Sonra Hiranın odasına girdim ve hirayı uyandırdım.
"Hiraa hadi kalk"
"Noldu ya bu saatte ne uyandırıyosun beni"
"Ben şirkete gidiyorum haberin olsun"
"Tamam ya hadi şimdi rahat bırakta uyuyayım"
Hiranın odasından çıktım ve salona geri indim.
Ayakkabılarımı giyip konaktan çıktım ve bir taksiye binip şirkete geçtim.
Şirkete gelmemle hemen Bora Beyin odasına girdim ve düzenlemem gereken dosyaları düzenlemeye başladım.Bir buçuk saat sonra
"Hele şükür bitti.Hayır adam sanki inadıma biriktirmişte biriktirmiş"
İşim bittiğine göre artık çıkabilirim.Masamdan çantamı da alarak asansöre bindim.Binmemle birlikte Bora Beyin sekreteri Sevinçi gördüm.
"Merhaba Masal Hanım erkencisiniz"
"Merhaba evet bugün erken geldim işlerim vardı"
O anda asansörün kapıları açıldı.
"İyi günler Masal Hanım"
"İyi günler Sevinç"
Asansörden çıktım çıkışa doğru ilerledim.Şanslıyım ki şirketin önünde taksi var.Taksiye bindim ve Burağı aradım.Birkaç çalışta açtı telefonu.
"Alo"
..........
"Beni nerede bekliyosun"
...........
"Tamam anladım yarım saate orda olurum"
.......
"Görüşürüz"
.......
Telefonu kapattım. Bir yarım saat sonra taksi istediğim cafeye getirdi beni.Parasını verip cafeye girdim.Burak bir iki ötede ki masa da oturuyordu.
Burak ayağa kalktı.
"Hoşgeldin Masal"tokalaştıktan sonra ikimizde oturduk.
"Eee nasıl gidiyor"
"İyi gibi asıl sana sormak lazım"
"Benim de iyi gidiyor"
"Eee sen nerde çalışıyosun"
"Karahan holding de çalışıyorum asistan olarak"
"Çok güzel de sen istanbul da yaşamıyormuydun?"
Burakta İstanbul da yaşıyordu burda ailesi oturuyor.
"Öle zaten orda yaşıyorum ama karahan holdingin burda bir şirketi daha var o yüzden mardine geldik kısa bir süre sonra İstanbula geri dönücez"
"Aaa bende 3 gün sonra İstanbula dönmeyi planlıyorum"
"Ne güzel bu arada senin fakülte nasıl gidiyor"
"Gayet güzel gidiyor"
Telefonum çaldı.Telefonumu baktım Bora Bey arıyor.
"Burak müsadenle"
Telefonu açtım;
"Efendim Bora Bey"
............
"Şey ben işlerimi erken bitirmiştim "
...........
"Bora Bey ama.."
...........
"Tamam geliyorum"
Telefonu kapattım.Hayır yani bu kadar agrasif biri görmedim.Kendini haklı çıkarmak için herşeyi yapıyor.
"Noldu Masal"
"Yaa kusura bakma patronum aradı.Acil işe gitmem gerekiyor"
"Anladım ya önemli değil bir dahaki zaman yine görüşürüz"
"Görüşürüz"
Çantamı alıp dışarı çıktım ve ilk gördüğüm bir taksiye bindim.
**************************
Sabah kalkıp günlük rutinleri yaptım.Daha sonra takım elbisemi giydim.Sonra aşağı indim herkes sofradaydı bir kişi hariç.
"Masal nerede yine uyanmadımı yoksa"
Hira;
"Masal sabah erken kalkdı şirkete gitti direk"
Neden şirkete erken gittiki
"Tamam anladım"
Kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıktım.Ve arabama binip şirkete gittim.
****
Şirkete geldim.Ve odama doğru çıktım.Sekreterim Sevinç yanıma geldi.
"Bora Bey Masal Hanım sabah erken geldi işlerini halledip geri çıktı şirketten"
"Tamam anladım.Sen işlerine dönebilirsin"
Lan bu kız nereye gitti.Dur dur dün bahsediyodu.Şu tıpçı lavukla buluşmayamı gitti acaba.En iyisi aramak sen dur şimdi hanfendi,telefonumu açtım ve Masalı aradım.
"Efendim Bora Bey"
"Sen neden iş saatleri içinde dışarıdasın acaba"
"Şey ben işlerimi erken bitirmiştim"
Bide erken bitirmiş.Sen daha beni tanımamışsın Masal ama ben sana Bora Karahan kim tanıtcam.
"Neden iş saatleri içinde dışarıdasın dedim!!!"
"Bora Bey ama..."sözünü keserek;
"Masallll!!!!"(sesini yükselterek)
"Tamam geliyorum"dedi ve suratıma kapattı.
Bir dakika suratımamı kapattı.Bu kız bu aralar fazla cesur davranıyor.Demekki çok iyi uyarmamışım Hanfendiyi sen dur ama ben seni çok güzel uyarıcam.
Otuz dakika sonra....
Kapının tıklatılmasıyla kafamı evraklardan kaldırdım.
"Girrr"
İçeriye Masal girdi.
"Ooooo teşrif edebildiniz buralara kadar"
"Ama .... " susss! Diye uyardım.
"Birincisi neden iş saatleri içinde dışarıdasın.İkincisi evden neden tek çıktın.Üçüncüsü birdaha telefonu suratıma kapatırsan iyi şeyler olmaz" dedim ve kravatımı biraz gevşettim.
"Ben sadece işlerimi erken bitiripte arkadaşımla buluşmak için..."bla bla bla diye söylendim.
"Peki senin arkadaşın benim umrumdamı"
"Şey sadece ben açıklamak için..."Bundan sonra böle birşey istemiyorum" dedim.
"Bora bey...."
"Anladınmı gayet açık birşey söledim"
"Anladım"
"Şimdi çıkabilirsin"
Masal sinirle odamdan çıktı.Anlamıştım sinirlendiğini ama burda patron olan bendim beni sinirlendirmemesini öğretmem lazımdı.
İşlerimi bitirdikten sonra odamdan çıktım.Masal da çantasını aldı ve yanıma geldi.İkimiz de asansöre bindik.Giriş katın düğmesine bastım.İkimizde sessizdik konuşmuyorduk kafamı ona doğru çevirdim ve yüzünü inceledim.Hala bana sinirli gibiydi.Suratı düşüktü ,asansörün kapısı açılınca tam çıkıcakken birden önümden Masal geçicekken kolundan tuttum ve ben geçtim.
"Sakın birdaha önüme geçme Masal seni birdaha uyarmam"
Sesini çıkartmadı.Ne yani sessizlik oyunumu oynuyodu.Tabi aklınca bana ceza vermeye çalışıyor.Arabaya bindim Masal arka koltuğa geçicekken seslendim;
"Şoföremi benziyorum ön koltuğa geç"
Birşey demeden ön koltuğa geçti.İyi bakalım konuşma benim için daha iyi.
Arabayı sürerken farkettim beni inceliyordu.
"Biliyorum çok yakışıklı bir adamım ama kusura bakma Masal tipim değilsin" homurdanır gibi oldu ama konuşmadı.Sen muhakkak konuşucaksın.
Birden Masal;
"Asıl sen benim tipim değilsin hem seni neden inceliyeyim"
Biliyodum dayanamayacağını.
"Kaç saattir incelenmedik yerimi bırakmadın bide ben seni neden inceleyeyim diyo"
"Neyse sana laf yetiştirmekle uğraşamam"
Tabi doğruları söleyince böyle susarsın Masal.Ama sen dur daha bunlar senin mutlu günlerin.
Konağa gelmiştik arabadan indik ikimizde Masal dediklerimi dikkate alıyordu demekki çünkü önden yürümüyordu.İkimiz de konağa girdik.
Direk odama çıktım güzel bir duş almak iyi bir fikir gibi.Duş aldıktan sonra gündelik kıyafetlerimi giydim ve salona indim.Bizimkiler koltukta oturuyolardı.Bende oturdum yanlarına, birşeyler konuşuyolardı.Ama ben gelince sustular.
"Hayırdır neden sustunuz ben gelince"
Egemen korkan gözlerle;
"Hiiiçççç öyle havadan sudan."
Miran sırıtarak;
"H2o nun nesini konuşucam lan"
Egemen sessiz bir şekilde;
"Susssarmasın canım arkadaşım miranda kerrr"
Miran sesini yükselterek;
"Boraaaaa"
"Lan ağzınızdaki baklayı çıkarın sabahtan beri kıvranıyosunuz orda"
Miran;
"Evet egemen seni dinliyoruz"
Egemen ellerinin ucunu tutarak;
"Immm şeyyyy"
"Ne ımmı sölesene lan"
Egemen;
"İşte sabah uyandım kahvaltımı yaptım.Hani senin şu hiç sevmediğin porsche araban var ya(en sevdiği aslında)onunla bir deneme sürüşüne çıktım.İşte yolda çok güzeldi trafik yoktu bu arada mardinin trafiği de hiç yok....."
"Lan sadede gelsene"
"Arabanı çarptım amaaaa sakın kızma çok bişi olmadı arabanın ön motoru diğer arabaya girdi arkada Allaha emanet bittti bu kadar düşündüğün kadar kötü değilmiş dimi"
Bora yumruklarını sıkarak;
" Bir ben o arabamı severim iki ne bok yemeye benim arabamı alıyosun üç şimdi kendine kaçıçak delik ara"
Miran;
"Ege dayak nedir neden atılır adlı eserini Bora şimdi sana sunucak"
Egemen suratını buruşturarak;
"Hiç komik değil miranda"
Miran;
"Bora yardıma ihtiyacın varmı"
Egemen vücudunu saklamaya çalışarak;
"Çocuk bedenime dokunma" diyerek Masalın arkasına saklandı.
Egemen ;
"Masal yardım et bana öldürüyolar beni"
"Egemen üçe kadar sayıyorum geldin geldin gelmedin..."
Egemen sırıtarak;
"Yoksa burayamı gelicen"
"Hey Allahım ya "diyerek çıkar gibi yaptım.
Egemen çıktığımı düşünerek koltuğa yaylandı.
"Gördünüzmü kızlar nasılda korktu kaçtı işte egemen olmanın farkları yaa zaten benden çok korkar o şimdi öle laga luga yaptıgına bakmayın normalde abi diye hitap eder bana size şekil yapmaya çalışıyor.Bu arada siz neden arkama bakıyosunuz.Bir dakika lütfen Boracığımın arkamda oldugunu sölemeyin.
Bütün herkes kafa salladı.
Ensesinden tuttum.
"Demek senden korkuyorum.Abi abi diye dolanıyorum.Şekil yapmaya çalışıyorum.
"Yok Bora Abi ben öle birşey dermiyim sen dünya ahiret abimsin seni çok severim bilmezmisin"
"Millet bence salonu boşaltın hepinizin iyiliği için"
Vote ve yorum atmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Beyaz
ChickLitBora eskiden yapılan hatalar yüzünden kalbine kilit vurmuştu.Sert ,otoriter, soğuk bir kişiliğe büründü.Bora bu yaşadıklarından sonra kimseye ne aşk nede sevgi sunmuştu.Artık Bora'nın kalbinde sadece "NEFRET" vardı.Ve kim olursa olsun o buz tutmuş k...