"Sen kendini ne zannediyosunda benden önce toplantı odasına giriyorsun"
O sinirle toplantı odasına geldim ve toplantı odasındaki sandalyelerin birine oturdum.Daha kimse toplantıya gelmemişti demekki biz fazla erken gelmiştik.Birden odanın kapısının kapanma sesini duydum.İnanmıyorum yani bu adam kafayımı yedi ne diye kapıyı kapattı.
"Benim sınırlarımı zorlama Masal yoksa çok kötü şeyler olur"
Ne demeye çalışıyor bu adam asıl kendi sınırlarını zorluyor adam akıllı konuşuyorum ama yok illa kaba davran kalp kır.
"Ben sınırlarımı zorlamıyorum Bora Bey"
Bora Bey kravatını gevşeterek konuşmaya başladı.
"Sen kimsin de odaya benden önce giriyorsun"
Sinirlendiğim için farketmedim demekki
"Üzgünüm farketmedim "
"Seni birdaha uyarmam Masal hareketlerine dikkat et sonuçta sen bir çalışan ben ise patronum"
Neden bu olayı bu kadar büyüttü anlamış değilim.
***********************************
"Ya o iş bende Diyar Sultan"
"Ya Egemen eminmisin hizmetliler de alabilir yani"
"aaaaaa bana güvenmiyomusun Diyar Sultan en iyisini ben alırım hem"
Miran da ellini sallayarak
"En son aldığın karpuzu hatırlıyoruz Egemen bence şansını zorlama"
Egemen kafasını sallayarak
"Bu sefer en iyisini alıcam söz ımm erkek sözü yoooo dur o fazla ağır egemen sözü"
"Git al lan ama yine kötü karpuz getir bak ne yapıyom sana"
"Tamam be o kadar da beceriksiz değilim heralde"
Egemen evden jet hızıyla çıkıp karpuz almak için manava gider.Manava vardığın da heyecanla karpuzlara bakar ve en iyi karpuzu seçmeyi planlar.
"Koyu çizgi mi kalındı ya yoooo hayır be açık çizgi kalındı yooo koyu ya ne koyusu açık tabi"
Gözüne kestirdiği karpuzu alır ve adama verir.(koyu yeşil çizgi kalınsa eğer karpuzun tadı daha iyi olur tam tersi açık yeşil çizgi kalınsa karpuzun tadı kötü olur.)
Ve Egemen evin yolunu tutar.
***********
Odanın tıklanmasıyla kafamı dosyalardan kaldırdım.İçeri sekreterim girdi ve ;
"Bora Bey Elif Yetmez diye bir hanfendi sizle görüşmek istiyor içeri alayım mı?"
Elif mi inanmıyorum en son Almanyadaydı demek buraya gelmiş.
"Tabiki içeri al"
"Buyrun hanfendi"
İçeri Elif girdi ama baya değişmişti Almanya ona baya yaramıştı.
"Neden geleceğini haber vermedin"
"Sürpriz olsun diye ya çok özledim sizi peki diğerleri nerde"
"Onlar bugün ev de de sen benim Mardin de olduğumu nerden öğrendin "
"Diyar anneden tabiki de tembihledim kimseye söyleme diye"
"Otursana şöyle"
Elif gösterdiğim yere oturdu."ee nasıl gidiyor hayat yeni insanlar varmı hayatın da"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktaki Beyaz
ChickLitBora eskiden yapılan hatalar yüzünden kalbine kilit vurmuştu.Sert ,otoriter, soğuk bir kişiliğe büründü.Bora bu yaşadıklarından sonra kimseye ne aşk nede sevgi sunmuştu.Artık Bora'nın kalbinde sadece "NEFRET" vardı.Ve kim olursa olsun o buz tutmuş k...