YENİ LİSE.. YENİ UCUBELER..

19 0 0
                                    

Sabah yedi de bi anons geldi siren gibi ardından bi hoca odaya girerek kalkın artık okula gideceksiniz kalkın o kıçınızı kladırın artık diye bağırıyodu off kafam allak bullak neresi burası neden bağıyolar kızlar neden koşturuyo Azcık daha uyusam nolur yaa neyse diyerek kalktım yüzümü yıkarken gökçe girdi içeri bana dik dik bakıyodu kızlarla gülüştükten sonra bana doğru yürüdü noluyoo diyemeden omuz atmasıyla yere yapıştım heyy bana böyle davranamassın ... Herden kalk ezik diyip gitti sinir olmuştum hemde cook dolabımı açtığımda yesyeni okul elbiselerim duruyodu giyindim ve yeni liseme doğru yürümeye başladım telefonum nerde diye düşünürken karşımda duran 5 kişilik gruptan bi çocuk dikkatimi cekti . adeta büyülenmiş gibiydim kumral 1.85 boyu yeşil gözleriyle bisi vardi kimsede mümkün olmayan bişi okulun kapısına geldigimde onunda o okulda olduğunu farkettim beni farketmeden ordan uzaklaşmaya çalıştım off sınıfım nerdeki acabaa 10/f nerde off off kaç katlı bu okul kesin burda ezilicem diye düşünürken bişi farkettim kayboldum okulda koridor neden boştu ki kimse yokmuydu kolidorun sonunda bi odadan metal müzik sesi geliyodu acaba gitsem hoş karşılanırmıydım... Düşüncelerime karşılık merağım ağır bastı ve yürümeye başladım kapının camından bakarken aa bu ben gördüğüm kumral degilmiydi omu söylüyo metal müziğe bayılırdım ve en sevdigim grubu calıyolardı. Onları dinlerken bi an bana baktı ohaa bana baktı beni farketti ... One banamı yürüyo bana doğru o saclarinı düzeltirken neden yürüyo napmalıyım ne desem acaba en iyisi kayboldum diyim yaa kaçsamıydımki derken bi an selam burda ne işin var ? Benn şey kayboldum ilk günüm okulda kusura bakmayım rahatsız etmek istemezdim ... O tatlı gülüşüyle birlikte ama ettin güzel kız dedi üzülsemiydim sevinsemiydim bilemedim ne desemki acaba sey 10/f nerde biliyomusun ?? Aa bizim sınıftasın pravo bitsin birlikt gidelim dedi .. İsmini cook merak ediyodum neydi acaba iceri davet etti girmicekmisin .. Dedi. Şey dalmışım kusura bakma dedikten sonra iceri girdim ona bakiyodum hic bisi onemli degildi . kimdiki acabaa ben yine boş hayallere kapılırken benim adım berke güven dedi .. Acaba aklımımı okuyo diye süpelendim şaşkınlıktan mal gibi baka kaldım ismin ne güzel kız demesiyle selin diye bagırmam bir oldu sey selin ismim selin çelik dedim utanmıştım gülüyodu bana o an ölmek istedim sonra okul zili çaldı evet derse girmemiz lazım dedi ben yine dalmıştım mal mal sadece bakıyodum geliyomusun dedi hı ne dememle kolumdan çekiştirip sınıfa sokması bir oldu utanmıştım bi çok insan bana bakıyodu berkede en arkada 5 li grubunun yanına geçti tek oturuyodu ayaklarını sıraya uzatmış gevşek bi şekilde oturuyodu hoca kendini tanıtmıcakmısın dedi ardından ben atıldım adım selin çelik on altı yaşındayım annemle babam öldükleri için yetimhanede kalıyorum deikten sonra hoca istediğin bi yere geç kızım dedi berke pişttt selin heyy selin yanıma gel dedi utanarak onun yanına geçtim ve oturdum onun grubundan bi kişi güzelmissin dedi vee birazk endine iyi baksan taş olursun demesiyle yanaklarım resmen mor olmuştu berke bana bakarak gülüyodu o anda sinirden beş dakka içinde önüne dönmessen erkeklik organını keser sana yedirtirim dedim dik bakıslarımdan korkmuştu sanırım berke sok oldu atarlı ve güzelllsin dedi berkeyr dönerek kapa artık çeneni demistim okulda kimseyle muhattap olmuyodum kimseyi takmıyodum ve nihayet çıkış saati gelmişti yetimhaneye koşar adımlarla giderken arkamdan heyy selin pistt diye biri sesleniyodu arkamı döndüğümde berkenin geldiğini gördüm yanıma gelip kusura bakma seni utandırmak istemdim diye soze başladı ben ise hala sinirliydim ona çook kırmıştı beni ne saçmalıyosun berke simdi izninle gitmek istiyorum dedim gökçeyle aynı okuldaydık ne yazık ki berkeyi öyle yüz üstü bırakıp giderken iki metre yürükten sonra heyy ucube naber diyen gökçeyi gördüm muhattap bile olmadım hala ısrarla bağrıyodu sürtük bekle az yemicem seni sinirden napcağımı bilmiyodum ve gökçeye dönerek sen kaşarın tekisin ona buna kuyruk salla ama bdni rahat bırak dedim gökçe şok olmuştu ve yetim haneye kadar bana arkadan küfür etti ... Yetimhaneye vardığımızda beni dolabıma sıkıştırarak rahatlık götüne batmasın dedi ve gitmişti sinirden tualete gidip ağlarmıştım bi kaç saat sonra kendime geldim elimi yüzümü yıkayarak uyumaya doğru koşar adımlarla yatağıma zıpladım ve uyudumm...

NEFRETİN GERÇEK YÜZÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin