Bölüm 18

27 11 0
                                    

Konuşma bittikten sonra yanımdaki çocuk '' ben Merih''dedi''Mercan'' dedim elimi uzattım tokalaştık.

Gözlerinin içinde kaybolmuştum ama yeniden kızarmaya niyetim yoktu.

Hemen elimi çektim tam ağzını açıp bir şey diyecekti ki o anda onun adı okundu koşarak butona doğru gitti.

Onu gözden kaybettim, yine yalnız kalmıştım.

Bi köşeye sinip adımın söylenmesini bekledim.

Nihayet benim de adım söylendi butona doğru gittim elimi üzerine koydum genç ateşçiler bölümü 27.blok..

Şimdi bir de bölüm bul blok bul derken.

Çok şeker bir kız geldi yanıma geldi elimdeki kağıda baktı bende aynı bölüm ve bloktayım dedi.

Oracıkta kaynaştık..Çisem esmer hatta bayağı esmer kıvırcık saçlı çok narin bir kız.

Konuşması bile incecikti sanki 5 yaşındaki bir kızla konuşuyordum.

Çisemle birlikte 27.bloğu bulduk şans eseri odalarımız karşılıklı çıktı.

Herkesin kendine ait odası olması bir nebze sevindirdi beni.

Odama girdim cama doğru yaklaştığımda inanılmaz bir manzara karşımda duruyordu.

Dışarıdan gözlerimi alıp odaya göz gezdirdim camın hemen kenarında bir yatak, hemen başucunda bir komodin, duvar kenarında bir dolap, hemen kapının yanında çekmeceli bir ayna ve köşede de bir boy aynası duruyordu.

Genç bir kızın odasında olması gerekenler vardi.

Kurallar kitabına şöyle bir göz attım cep telefonu kullanmak yasakmış.

23:00 dan önce herkes odasında olmak zorunda vs.vs. klasik okul kuralları iste dedim ve çekmeceye attım.

Basucumda duran komodinin üzerindeki abajur tıpkı filmlerdeki fal kürelerine benziyordu.

Aslında burası biraz hoşuma gitmeye baslamıştı.

He birde şu kendini beğenmiş ukala Merih'imiz var.

Gerçi kendini beğenmekte hakli sayılırdı.

Acaba tekrar karşılaşırmıyız.

Bunları düşünmeyi bırakıp eşyalarımı yerleştirmeye karar verdim.

Yavaş yavaş esyalarımı yerlerine koydum.

Babaannem sağolsun ihtiyacım olan herşeyi koymuş.

Eşyalarimi yerleştirdikten sonra odadan çıkmaya karar verdim.

Kapıyı açıp dışarı baktığımda upuzun bomboş bir koridorla karşı karşıya kaldım.

Odadan cıkıp kapının üstündeki anahtarla kapıyı kilitledim.

Tam Çisem'in kapısına vuracaktım bir anons sesi geldi.

"herkes yarım saat sonra ders göreceği bölümde olsun"

Bir anda herkes kapılardan çıkmaya başladı.

Çisem odadan çıkınca birlikte bölümümüzü aramaya başladık.Sonunda bulduk.

Bildiğimiz okullardaki sınıflar gibiydi.

Birlikte sınıfa girdik.

Sıralar tekliydi ve oldukça rahattır insana koltukta oturuyor hissi veriyordu.

Sınıf yavaş yavaş dolmaya başlamıştı ki kapıdan o girdi.MERİH.

Kalbim yine yerinden çıkacak gibi atmaya başladı.

Bana doğru yürüyordu tam sıramın önüne gelmişti ki dönüp arka sıralardan birine yöneldi.

Sanki orada yokmuşum gibi davrandı.

Yanaklarım yanıyordu kızarmış olma ihtimaline karşı kafamı önüme eğip beklemeye başladım.

O anda arkadan bir ses geldi "mercan".

Kesin kalbim duracaktı arkamı dönmemle şok geçirdim.



MERCANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin