Yanından geçip odama doğru ilerlerken kolumdan yakaladı ''hayır şimdi olanları anlatacaksın''dedi.
Kolumu hızla elinden çekip ''bilmiyorum anlamıyor musun?''diye bağırdım.
Sesinde daha büyük bir öfkeyle ''o zaman sadece bildiğin kadarını anlat''dedi.
Çisem şaşkınlıkla bizi izliyordu.
''Ben anlatırım''dedi Çisem Merih e dönerek.
O sırada odamın kapısını açıp hızla odama girip kapıyı arkamdan kilitledim.
Kapıya yaslanıp derin bir nefes aldım.
Üstümdekileri çıkarıp banyoya girdim ılık su bedenimdeki tüm sinirleri alıp götürüyordu sanki,banyodan çıktıktan sonra üzerime rahat edebileceğim elbiseler giydim ve yatağa uzandım.
Komodinin üstündeki küre dikkatimi çekti, sanki biran bir görüntü çıkıp kaybolmuştu.
Sanırım yorgunluktan hayal görüyorum diyerek yorganı tepeme çekip uykunun kollarına kendimi bıraktım.
Uyandığımda hava hala aydınlanmamıştı saate baktığımda 03:03 olduğunu gördüm.
Yavaşça yataktan doğrulup camın önüne geçtim.
Dışarısı oldukça sakin görünüyordu.
Bir an Mercan diye bir kadın sesi duydum.
Arkamı dönüp baktığımda kürenin içinde pastel renklerde bir çok renk olduğunu ve renklerin yumuşak bir şekilde birbirine karıştığını gördüm.
Hızla kürenin başına geçtim sesin ondan geldiğine emindim.
Küreyi kucağıma alıp ''kim seslendi''bana diye söylendim.
Küredeki renklerin arasından bir kadın görüntüsü belirmeye başladı.
Kadın oldukça genç ve fazlaca güzeldi.
Ama yüzünde bir acı olduğu gizlenmiyordu.
Küreyi kendime iyice yaklaştırdığımda kadının bana şevkatle baktığını anlamıştım.
''Mercan kimseye güvenme hiç kimseye seni kadırmalarına izin verme''dedi.
Bir anda renklerde dahil her şey kayboldu.
Sadece boş saydam bir küre elimde kalmıştı.
Ne olduğunu anlamaya çalıştım ama bunca bilinmezlik içinde bunu çözemeyecektim.
Bir o yana bir bu yana yürürken aklıma Çisem geldi ona anlatabilirdim.
Tam kapıdan çıkacakken küredeki kadının söyledikleri aklıma geldi kimseye güvenme demişti.
Sonuçta Çisem i kaç saattir tanıyordum zaten yeterince sıkı fıkı olmuştuk.
Bu düşünceyle tekrar yatağa döndüm kimseye anlatmayacaktım en azından bir süre bu benim sırrım olacaktı.
�
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERCAN
FantasyBeğenilirse yazmaya devam edeceğim Fantastik okuyucuları iyi ya da kötü yorumlara açığım