Bay Matiz konuşmaya başladı.
''Merhaba çocuklar şimdi hepiniz neden buradayız diye merak ediyorsunuz.Sizler dünyadaki insanlara göre doğa üstü güçleri olan çocuklarsınız.Bazılarınız sihirli güçlere sahip bazılarınız ise elementlere hükmedebilir.Sizler elementlere hükmedebiliyorsunuz.Bildiğiniz üzere doğada bir çok element var.Ateş su toprak vs.Sizleri bastığınız buton gücünüzün hangi elementi kontrol ettiğini belirleyip belli bölümlere ayırdı.Sizler ateşe hükmedebilen çocuklarsınız.İstem dışı su gurubu ile zıt düşebileceğiniz için bölümleriniz birbirlerine uzak yapıldı.SU gezegeni ile ATEŞ gezegeni arasında yüzyıllardır bitmeyen bir savaş vardır.Bunlar size ATEŞ TARİHİ dersinde anlatılacaktır.Burada doğa üstü güçlerini nasıl kullanacağınız öğretilecek.Dünyanızdan çok uzakta olduğunuzu unutmayın belli bir süre oraya ancak biz sizi geri gönderirsek gidebilirsiniz.Buradaki öğrenciler birbirleri ile iyi geçinmek zorundalar.Çünkü burası tarafsız bölge burada savaş olmaz.Mezuniyet sonrasında dilerseniz kendi gezegeninizde savaşçı olabilirsiniz.Ya da Gezegen Konseyleri sizi gelip alabilir.Dünya daki ailenizi arkadaşlarınızı kısacası oradaki hayatınızı tamamen unutun.Yeni dünyanıza hoş geldiniz.''
Herkes bir ağızdan konuşmaya başladı sınıfta bir uğultu olunca Bay Matiz bir anda elini kaldırdı havada uçuşan bir ateş topu oluşturdu.
Herkes şaşkındı.
''İşte böyle çocuklar sizlerde ateşi böyle kullanmayı öğreneceksiniz..sorusu olan var mı?'' dedi.
Kimseden çıt çıkmıyordu.''yarın sabah dersleriniz başlayacak ders programı herkesin sırasının altında almayı unutmayın şimdi odalarınıza dinlenmeye gidebilirsiniz'' dedi.
Herkes ayağa kalktı Merih ve Çisem yanıma geldi.
Birlikte sınıftan çıktık.
Cem bana öldürecekmiş gibi bakıyordu.
Umursamadan yürümeye devam ettim.
Merih'te bizimle aynı blokta kalıyormuş ki zaten tüm ateş öğrencileri aynı bloktaymış.
Erkekler alt katta kızlar üst katta.
Biraz ukalaydı ama beni koruması hoşuma gitmişti.
Bloğa doğru giderken Çisem ''Ortalığa biraz bakalım mı?''diye sordu.
''Olabilir'' dedim Merih e doğru baktım
.''Size iyi gezmeler'' dedi ve arkasını dönüp gitti.
Çok tuhaf biriydi bu çocuk ya sınıftayken ne kadar tatlıydı amaan belkide başkalarına hava atmak için ya da ne biliyim popüler falan olmak için yapmış olabilir.
O beni umursamıyorsa ben hiç umursamam diye düşünüp omzumu silktim.
Çisem'in koluna girdim ve okulun bahçesine çıktık.
Bahçede dolaşırken bloğumuzdan oldukça uzaklaştığımızı fark ettim.
Çisem'e hadi dönelim dememle karşımıza iki tane kız çıktı.
Gözlerine baktığımda gerçekten gözlerinden mor bir ışık çıkıyordu.
Çisem'e baktım ve onun gözlerinden resmen ateş çıkıyordu neler oluyordu anlayamıyordum.
Birbirlerinin üzerine atlayacak gibiydiler ve kısa boylu olan kız birden üzerimize nereden geldiğini anlamadığım buz gibi su fırlattı.
İkimiz birden geriye fırladık ben yerden kalkamadan Çisem kıza doğru ateş topu fırlattı kız tam alev alacakken diğeri ellerinden su fışkırtıp kızı söndürdü.
Çisemin ellerinden ateş çıkıyor kızlardan su yavaş yavaş Çisem'i yeneceklerdi.
Yardım etmek istiyordum ama olmuyordu.
Hiç bir şey yapamıyordum ellerimi uzattım yok ateş falan çıkmıyor.
O anda yanımıza Merih geldi.
Onunda gözleri ateş kırmızısı olmuştu.
Çisem'in yanında durup kızlara ateş atıyordu.
Hepsi robot gibi davranıyorlardı.
Bağırıyordum ama dönüp bakmıyorlardı.
Avazım çıktığı kadar bağırdım ''İMDAAATTT YARDIM EDİN''.
r
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERCAN
FantasyBeğenilirse yazmaya devam edeceğim Fantastik okuyucuları iyi ya da kötü yorumlara açığım