XII.

4.8K 408 1
                                    

Ariana:

,,Ariano, musím odjet na tři dny, mám teď samé zařizování.."

,,Ach, už teď mi chybíš..."
_____________________________________

Matt:

Když jsem nastupoval do kočáru a nakázal směr zámek kmotra, zastavil mne kočí.

,,Princi, je mi to hloupé, ale pan král není doma," tázavě se na mě podíval.

,,Já ale nejedu za ním," odvětil jsem.

,,E-ehm. Vy jedete za princeznou Jennifer?"

,,To vůbec není vaše věc. A jeďte už!"

,,A-ale, vaše snoubenka Ariana to ví?"

,,Můžete se do toho laskavě přestat plést?"

,,A víte, že je to zakázáno?"

Už jsem to nevydržel a se slovy: ,,Tu máš, za mlčení," mu podal čtyři mince.
Vrhl na mne vyčítavý pohled, a tak jsem mu přidal další dvě.

,,To nebude zadarmo, princi..."

Do ruky jsem mu vtisknul další dvě mince a on už byl spokojen. Snad. Přece jen mi to za to stojí.

Poslal jsem kočího zpátky do zámku a šel za Jenny. Máme pro sebe celé tři dny...
_____________________________________

Tři dny utekly jako voda a Matt se vrátil domů. Bohužel pozítří odjel opět pryč. Všichni si domyslíme, kam.. Toto se opakovalo ještě třikrát. A princezna Ariana si i nadále naivně myslela, že opravdu jezdí na různé schůze a řeší budoucí panovnické povinnosti.
____________________________________

Ariana:

Každý večer, když není doma, se mi hrozně moc stýská... Celkově je teď takový zvláštní, vůbec se se mnou nebaví. Nechápu, proč skoro každý den jezdí pryč...
Ale mohla bych někdy jet s ním, přeci jen jsem jeho budoucí manželka...

Odkdy je takhle jiný? Od té návštěvy kmotra. Ale proč?
______________________________________

Vychována v korzetuKde žijí příběhy. Začni objevovat