Ariana:
,,Lásko, jedu pryč, uvidíme se zítra," uslyšela jsem z vedlejší místnosti.
,,Už zase? Kam vlastně tak často jezdíš?"
Nejspíše ho to trochu zaskočilo.,,No, přece, schůzky..." jeho tón hlasu se trochu změnil.
,,Mohu jet s tebou?"
,,E-ehm... Ale já tam musím jet sám, víš... Mužské povinnosti!"
,,Ale jako budoucí žena prince mám právo vědět, co můj snoubenec dělá!"
,,Ehm, dobře... Odpoledne odjíždíme za kmotrem."
Tato věta mě zarazila.
______________________________________Matt:
Tak to bude ještě zajímavé.
Když jsme dojeli na místo, Ariana se pozdravila s kmotrem a já se netrpělivě díval všude kolem, jestli uvidím Jenny...
,,Co se děje, ty někoho vyhlížíš?" prohodila Ariana.
,,Ne, vůbec-..."
Jenny mě zandlouho probodla pohledem.
Otočil jsem se na ni s omluvným výrazem.
Mezitím si Ariana odkašlala.Ariana:
Ze dveří vyšla nějaká vysoká černovláska v červených šatech.
Tak to je dcera krále...Z přemýšlení mě vytrhla králova věta: ,,Princezno Ariano, dovoluji si vám představit mou dceru. Jennifer,"
Neochotně mi podala ruku.,,Těší mě, " s pohledem směřujícím k Mattovi jsem odpověděla.
______________________________________Seděli jsme ve velké místnosti, kde Matt probíral s králem různá témata, pro mne španělskou vesnicí. Ovšem všimla jsem si jedné věci, která pro mě takovou španělskou vesnicí nebyla.
Matt často ujížděl pohledem na Jennifer. Při každém pohledu mne výrazně píchlo v břiše.
______________________________________Jennifer:
Tak on si s sebou vzal i tu svoji paničku...
Musím se tomu zasmát.
Alespoň když nás spolu uvidí, brzo ho pustí k vodě. A tím si jsem jistá.
To bude úžasný pocit.
Budu dokonce královna... Ach, už aby to bylo.
______________________________________Konečně skončili. Počkat, co kdybych tu Arianu trochu pozlobila? Zůstaly jsme v místnosti samy, tak proč ne?
Když se zvedala od stolu, šlápla jsem jí na šaty.
A co potom? Nečekaně spadla na zem. Škoda, že se nemůžu trochu uchechtnout.,,Ajaj, to jsem nechtěla.. Počkejte, já vám pomůžu!"
Podala jsem jí ruku a když byla téměř na kolenou, pustila jsem ji.
,,A jéje.. To víte, já moc nemám sílu, jsem taková drobnější, někdo má holt pár kilo nahoře, někdo zase dole..."
______________________________________Ariana:
,,Ty falešnice černovlasá!"
,,Ale co to? Princezna je drzá..."
Odvětila se smíchem..,,A budu drzá! Na tebe! Matt jezdí každý den jen za tebou! Ty si ho rozhodně nezasloužíš!"
,,No, to víte, vlastní ženuška mu asi nestačí... Někteří lidé mají prostě ve vínku trochu více přitažlivosti, někteří méně..."
,,Hm, ty jsi bohužel ten druhý případ..."
,,A pak je třetí typ lidí, který není přitažlivý vůbec.. To je život, princezno..."
______________________________________
ČTEŠ
Vychována v korzetu
Historical FictionDošla jsem k nim. Podívala se do těch modrých, hlubokých očí, které mě zradily, a podlomila se mi kolena...