Sjel mě pohledem od hlavy až k patě. Já měla na sobě vše a on skoro nic. Nelíbilo se mu to. Vyhrnul mi tričko z kalhot. Pomohla jsem mu tím, že jsem se trochu nadzvedla aby mi triko bezproblémově mohl přetáhnout před hlavu. Zadíval se na můj skoro odkrytý hrudník.
"Jsi krásná" otočila jsem si ho pod sebe aby nemusel vidět jak se červenám. Tvrdě jsem ho políbila a on mi polibky oplácel. Jezdil po mých zádek až našel rozepínání podprsenky. Podprsenku hodil někam daleko a naskytl se mu krásný pohled na můj dekolt. Automaticky jsem se zakryla a Louis na to reagoval zavrčením a stáhnutím mých rukou nad mou hlavu. Nikdy by mě nenapadlo že bude takhle vzrušovat vlastní šéf...ale co, stát se může všechno.
Louis mi jemně okusával krk a svýma neposednýma rukama skoumal celý moje tělo. Jeho ruka byla na mém boku, za chvíli na břichu, na podbříšku a nakonec mezi nohama. Svým palcem vytvářel menší kroužky na vnitřní straně stehen. Bylo to mučivé a on to věděl. Konečně se aspon na malou chvíli dotknul mého přírození. Políbil mě a já ho převalila pod sebe, musela jsem to vzít do svých rukou. Rukama jsem mu přejížděla po hrudi a náramně si to úžívala. Obkročmo jsem na něm seděla a vrtěla aby ho to co nejvíce vzrušovalo. Vzdychal a mě to dělalo dobře, ani nevím kde se to ve mně vzalo. Naposledy jsem zavrtěla svých rozkrokem proti tomu jeho a on přehodil naše posty.
"Tak už to udělej!" zašeptala jsem.
"Ještě ne!" řekl.
"Fakt ne?" vzala jsem jeho nádobíčko do ruky.
"Ne..." vydechl.
"Nechceš si to rozmyslet?" zapumpovala jsem.
"Jo..ehm...ne" slastně zašeptal. Pokračovala jsem dál. Zrychlovala jsem a zrychlovala.
"Takže fakt ne?" zkusila jsem to ještě jednou.
"Ne!" zařval.
Fájn. Přestala jsem.
"Co děláš?" vykřikl a podíval se na mě. Odvrátila jsem zrak a čekala co udělá.
"Jak chceš!" šeptl mi u ucha a já se otřásla. Zvedl mi ruce nad hlavu a druhou rukou si nasměroval svého kamaráda do mě. Jemně se o mě otřel a zavedl kousek dovnitř.
"Notak Loui!" zavrněla jsem se pod ním.
"Co chceš?" náramně si užíval, jak jsem bezmocná.
"Chci aby jsi to do mně pořádně narval...kurwa!" zařvala jsem a zlostně se na něj koukla.
"Co že jsi říkala?" obkroužil kolem mého vchodu.
"Aby jsi mě ošukal, sakra!" prohla jsem se v zádech a snažila se vyvlíknout z jeho pevného stisku.
"Kdo aby tě ošukal?" zašeptal a políbil mi můj krk.
"Ty! Kurva Louis, Louis Tomlinson!" zařvala jsem a on tvrdě přirazil proti mému klínu. Oba jsme rázem vzdychli.
"Jo Louisi!!" snažila jsem se nebýt moc hlasitá a tak jsem kousla do polštáře.
"Nene! Jen řvi zlato! At všichni ví, kdo ti dělá dobře!" vydechl.
"Louis!!" zakřičela jsem.
"Jo bejby!" ...
Dneska nemám moc náladu na psaní porna :D Fakt ne...takže je to uplně o ničem...
All The Love...xoxo...Kate <3