6. Chapter - Midnight Memories

115 7 2
                                    

Kino skončilo a nám se nechtělo domů.

Procházeli jsme se půlnočním Doncastrem, ve kterém bylo pořád dost lidí. Prosinec je vždycky nádherný na procházky, a proto jsme nespěchali. Louis mi povídal o svém dětství v Doncasteru a o tom jak to pro něj bylo zvláštní mít tolik sester. Ikdyž jsou některé nevlastní, bere je jako vlastní a nikdy to nějak nerozřazoval.

"A co ty? Máš sourozence?" zeptal se když jsme procházeli temnější uličkou.

"Nemám, aspoň tedy o žádném nevím" řekla jsem celkem smutně. Vždycky jsem si přála sourozence.

"Aha, a co tvojí rodiče? Vycházíte spolu?". Nemělo cenu mu lhát. Stejnak by na to někdy přišel.

"Od 16-ti jsem je neviděla" řekla jsem a držela se abych nezačala vzpomínat. To by ze mě dostal uplně všechno!

"To mě mrzí. Jaký byl důvod, toho že je se s nimi nevidíš?" optal se.

"To by bylo na dlouho. Možná ti to někdy povyprávím" mrkla jsem na něj.

Chytl mě za ruku a táhl mě dál přes náměstí. Jeho ruka tak příjemně hřála a já se cítila tak moc dobře. Škoda že tento pocit po chvíli skončil.

"Tady ten klub miluju, jdeme tam na chvíli?" radostně skákal jak pětileté dítě.

"Dobře, ale co potom?" měla jsem obavy.

"Potom půjdem ke mně, kotě" pošeptal mi do ucha a já se pod jeho dechem smíchaným se studeným vzduchem otřásla. Kývla jsem a už mě táhl směrem k baru.

"Co si dáš?" řval na mě aby přehlušil tu hlasitou hudbu.

"Jen vodu!" zařvala jsem zpátky.

"Ale! Dej si něco lepšího! Objednám ti vodku s red bullem" jenom jsem přikývla a otočila se k barmanovi, který naslouchal Louisově objednávce.

Měli jsme v sobě asi 5 těch drinků a Louis mě pozval na parket. Pod vlivem alkoholu jsem souhlasila. Vlnili jsme se v rytmu hudbu a otírali svá spocená těla o sebe. Nasadila jsem svůj sexy taneček a všude možně se otírala o Louisovi intimní partie. Začal zrychleně dýchat a nevědal kam s rukama. Otočila jsem si ho k sobě čelem a ruce mu položila na můj zadek. Pevně ho stiskl a opět se vrtěl semnou. Dlouhá písnička pomalu končila a nám docházel dech. Chytla jsem ho za ruku, sebrala naše věci a odcházela s ním ven z klubu. Nevím,  jak jsem jako podnapilá dostala tak dobrý nápad.

"Kam jdeme? Já se bavil!" smutně rozhodil rukama.

"Já jsem se taky bavila ale už je dost pozdě Loui" řekla jsem a pověsila jsem se mu na krk. Znova mě chytl za zadek a pomalu se ke mě nahl.

"Tohle jsem chtěl udělat už dávno" pošeptal mi do ucha.

"A co?" nechápavě jsem pohlédla do jeho krásných zelenomodrých očí. Přiblížil se a lehce otřel své rty o ty mé. Chtěla jsem více. Hladově jsem ho políbila a on se zasmál.

"Toto" odtáhl se a šibalsky se usmál.

Málem si mi podlomila kolene když se na mě tak smál.

"A co teď?" prolomila jsem to ticho.

"Teď? Teď jdeme ke mně!" řekl s úsměvem, opět mě chytl za ruku a vedl mě k sobě domů.

Šli jsme něco okole 5 minut dokud jsme nedorazili k jeho domu. Doklopýtali jsme ke dveřím a Louis otevřel. Vyzul si boty a ja automaticky taky. Než jsem se narovnala byla jsem přilepená na zdi a Louis na mě.

"Už jsem to nemohl vydržet se na tebe jen koukat" vzrušeně mi zašeptal do ucha a líbl mě na krk. Pod jeho polibkem jsem se otřasla jak pod návalem elektrického proudu.
Jeho ruce putovali po celém mém těla a zastavili se na zadku. Jemně ho stiskl v obou rukách a já mu pověsila ruce za krk. Znova mě políbil ale tentokrát na klíční kost. Nezabránila jsem vzdychu. Když to uslyšel, začal mě vášnivě líbat a já mu položila ruce na hruď. Jela jsem od břicha až k jeho véčko a přejela mu přes poklopec. Zachraptěl mi do polibku a já věděla že mám pokračovat. Zmáčkla jsem mu jeho tvrdou bouli v kalhotech.
"Ah, Darc, do prdele. Už nemůžu!" vyzvedl mě, ja obmotala nohy kolem jeho pasu a nesl mě někam po schodech nahoru. Vešel do pokoje, nohou je zabouchl a hodil mě na postel. Svlékl si košili a já si skousla ret pomyslením na to že se ho můžu všude dotknout. Skočil na mě a rukama se podepřel nad mojí hlavou.

Dneska přidávám kratší díl. Další díl možná ještě dnes. Omlouvám se za chyby.
Děkuji všem co si čtete můj příběh. Přidejte nějaký ten koment abych věděla jestli mám psát dál ;)

All the love...xoxo...Kate <3 


Divergence (Louis Tomlinson)Kde žijí příběhy. Začni objevovat