Capitolul 18

114 14 4
                                    

Eu:Coma,opreste-te!,spun cu o fata nervoasa

Coma:Dar,arata asa bine!

Tae:Ar fi bine sa o asculti!

C:Offff...mbine.

Eu:Ma duc sa ii fac casa Mariei. Cand ma intorc sa fie curat luna!

C: Ati auzit baieti,sa fie curat luna!

Eu:Nu baietii vor face curat ,ci tu. Asta e o regula pe care trebuie sa o respecti  daca vrei sa ramai aici

C:Bine

~Afara~

Eu:Unde vrei sa fie casa? o intreb pe Maria

M:Nu conteaza.

Eu:Nu fi trista,esti foarte aproape de noi.

M:Nu asta e problema. Ce are Jimin? Mai acum cateva zile spunea ca ma iubeste si toate cele,iar azi nici nu ii pasa ca plec.

Eu:Asa e Jimin. Poate si-a dat seama ca nu e bun pentru tine,poate iubeste pe altcineva ,de varsta lui.

M:Cum ai fi tu?

Eu:Eu il iubeac pe Tae. Nu imi place Jimin in sensul ala,adica il iubesc enorm dar ca pe un  frate mai mic.

M:Vreau si eu pe cineva care sa ma iubeasca... Fa un POC si ajuta-ma!!

Eu:Ce zici de TOP?

M:Ai face vraji pe TOP?

Eu:Nici nu am nevoie sa fac vreo vraja.

M:Serios?

Eu:Dap. Ai grija cum te porti diseara cand vor veni!

M:DISEARA??! Tu abea acum imi spui? Fa casa aia mai repede,trebuie sa ma pregatesc!

Eu:Na fa disperato!spun flutirand degetul in aer

M:Paaaa! spune alergand in casa

~In casa~
Am intrat in casa si...WOW ...e curat luna. Sarcul Coma,cred ca a muncit mult .

Eu:Coma, unde esti?
Coma coboara scarile ,foarte bucuros,cred ca iesise de la dus.

Eu:Cum ai curatat asa repede?

C:A fost usor!

Coma pov:

Andreea:Cum sa fie usor? Casa era plina de intestine.

Eu:Ma pricep sa fac curat

Andreea:Nu inteleg de ce Alex e suparata pe tine, tu chiar te pricepi sa faci curat.

Ha,Andreea crede ca am facut curat,dar defapt, i-am amenintat pe Jimin ,Suga si Tae cu Domnu  Trandafir(tulpina uniu trandafir cu tot cu spini). Saracii doar cand l-au vazut au inceput sa tipe.
Ca sa nu ma parasca lui Andreea,le-am dat si cate o ciocolata. Zici ca sunt niste copii.

Andreea pov:

Se pare ca domnul Coma a uitat ca atunci cande se gandeste la mine ,am viziuni. Stai sa vezi ce va pati saracul. Acum trebuie sa vad ce fac "copii mei" ,care au fost amenintati cu o amarata de creanga.

Eu:Unde sunt baietii?

C:Aaa.. Pai...nu stiu. Trebuie sa plec

Eu:Unde?

C:Ma cheama niste femele de sobolan...cica vor copii ,dar nu au cu cine

Eu:Nu era nevoie sa stiu

Ciudații si ciudățeniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum