Capitolul 33

105 10 20
                                    

...ci,un baiat,care a aparut de nu stiu unde, se arunca in fata mea si e lovit de fulger

Mama:Aish...copil prost...de ce sariti cu totii sa o aparati? Si cine naiba esti tu?

X:Hmm...
Nu putea spune nimic..era prea ranit. Rana din zona abdomenului ii sangera,iar el cade la pamant.

Eu:Tu chiar nu te poti abtine din a-mi distruge viata? Nu te-ai saturat sa vezi cat sufar? Stai..tie iti place sa ma vezi suferind ,doar esti o Diavolita !tip catre mama

Mama:Ai grija cum vorbesti domnisorica!

Tae pov:
Asta e sansa mea sa o distruga pe soacra.mea.
Ma duc la GD ,care era ascuns supa un container.

Eu:Ai portiunea?

El:Da. Ce vrei sa faci?

Eu:Sa dansez Tango.. Tu ce crezi ca vreau sa fac? Trebuie sa scap cumva de ea. Stai..e prea sus,si nu pot ajunge la ea..fuck. Ajuta.ma sa ajung la ea

GD :Nu te pot ajuta..

Eu:De ce?

El:Mi.e frica. Si nu te pot ridica..esti prea greu cand esti varcolac. Vezi daca poate Alex

Ma strecor pe langa tufisuri si tomberoane ,pana cand ajung la Alex

Eu:Trebuie sa ma ajuti!

Ea:Si de ce as face asta,ma rog?

Eu:Trebuie doar sa ma ridici...

Ea :Sa te ridic? Huooo...ce.i cu tine?

Eu:Macar asculta ce am de zis. Cat Andreea o tine ocupata pe maicasa,eu pot sa ii infing portiunea asta in spate,dar e prea sus si lui GD ii e frica.

Ea:Dar portuinea nu trebuia sa o ia pe gura?

Eu:Nu,cica portiunea asta e mai puternica si poate fi introdusa prin orice loc..

Ea:lol ciudat...ok..dar ce trebuie sa fac?

Eu:Sa ma duci in zbor pana in spatele ei

Ea:Si cum sa fac eu asta pampalaule?

Eu:Ai aripi..Hai,mai repede.

Alex isi scoate aripile...wow,erau asa albe si luminoase,in fine,ma ridica usor si ma duce pana in spatele Diavolitei,apoi ii infing siringa in spate.

Andreea pov:

Eu ma certam cu mama,iar Alex si Tae au disparut,fricosii... Unde naiba v.ati dus?
Cat timp eu ma gandeam la Tae si Alex ,o vad pe mama cum se transforma intr.o ceata neagra si dispare scotand un tipat ascutit. Dupa norul negru ,apare si Alex cu Tae in brate. Cand vede ca ma bufneste rasul,ii da drumul de la o inaltime destul de mare,dar eu il prind cu o plasa (care a aparut dupa unPOC)
Tae:Mersi ,ingeras.
Ma indrept catre Tae si Alex,si restul sa ii imbratisez, dar uit de persoana care m-a salvat.

Eu:Hei!! Trebuie sa vad cine e tipul...mai ales ca e ranit din cauza mea.
Alex:Ce te intereseaza asa de tare..e un simplu om.

Eu:Ce vaca esti..mi-a salvat viata. Ar trebui sa ii multumiti.

Tae:Are dreptate.

Ne indreptam toti spre el ,care avea o privire de genu:Am fost ranit din cauza ta? O sa platesti!
Mda...ma sperie ,dar acum e ranit si trebuie ajutat.

Ma asez langa el si incerc sa ii ating mana,dar ma respinge.

El:Ce e cu voi?

Alex:Ce? Cred ca ai pierdut prea mult sange,trebuie sa te ducem la spital.

Ciudații si ciudățeniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum