Capitolul 31

110 12 2
                                    

...se uita la mine urat,apoi incepe sa rada ca un nebun.

Eu:De ce razi?

Cc:Vai,multumesc ca m.ai adus aici.
Doctorul iese din salon cu halatul rupt si parul ciufulit,plangand

Doc:Mama...

Alex:Domnule,sunteti bine?

Doc:Mi.e f-f-frica..

Alex:Cc,ce i.ai facut? spune pe un ton ridicat,se vede ca era furioasa

Cc:Pai nu m.ati adus la castrat? Chiar mi.a placut..mai vreau,chiar daca a durut.

Eu:Stai...pana la urma ti.a taiat...ăăă...aia?

Cc:Da,dar creste la loc.spune el pe un ton calm. Acum hai acasa mi.e foame.

Alex: Cum adica creste la loc?

Cc:E foarte dragut..o sa.ti zic acasa

Eu:Cred ca e foarte dragut.. spun pe un ton ironic. Domnule doctor ,chiar nu stiam ,imi pare rau...ehhhh asta e.

Doc:D-d-dar...ehh,pa copii!

Nu dupa mult timp de mers,mie si Alexandrei ni se face lene,si nu vrem sa mai mergem,ne dureau picioarele

Eu:Cc.. ma dor picioarele.spun pe un ton copilaros

Alex:Las-o pe ea,si pe mine me dor picioarele.

Eu:Shhhh,taci fa! Cc ia-ma in spate

Alex:Ia-ma pe mine!

Cc:Hei! Mie mi-e foame. Alex,treci in spatele meu.

Eu:Si eu?? Bine,te tin eu minte.spun si inaintez"nervoasa"

Cc alearga cu Alex in spate dupa mine,si ma ridica in stil mireasa.

Eu:Hei,lasa.ma jo...ehh stau bine,continua.

Am ajuns acasa,iar eu si Alex ne bateam care din noi sa intre prima in baie(chiar daca aveam 8băi,cea de la parter era cea mai aproape),pana la urma ea a castigat,iar eu trebuia sa urc scarile pana la mine in camera ,si sa  intru in baie,asa de obositor. Cc a intrat peste Jin in bucatarie,si a inceput sa manance tot ce gasea.
In sfarsit am urcat si eu scarile in patru labe,si am inaintat asa pana m-am lovit cu capul de o pereche de picioare.

Tae:Ce faci aici pe jos ,pisic?spune el razand

Eu:Eu ,pisic? Si nu mai rade. Tampitul de Cc a mers prea incet,iar eu am nevoie la baie.

Tae:Si de ce mergi in patru labe?

Eu:Pentru ca pot!

Tae: Ok,acum ridica-te,spune si ma trage de mana,intr-o imbratisare

Eu:Nu ma mai strange...te rog

Tae:O-ok,fugi la baie

Dupa ce am fost la baie,si m-am demachiat si toate alea am iesit din baie am observat ca deja se facuse seara,iar mie imi era foame.
Cobor in bucatarie si imi pun un castron de lapte cu cereale,ma asez la masa si incep sa mananc. In timp ce mancam mi-am amintit ca maine e Revelionul. Chiar daca de Craciun nu am facut nimic,doar am mers cu baietii la concert(am uitat sa va povestesc,sorry)
Chiar daca era 02:35,am tipat cat ma tineau plamanii dupa baieti,apoi am sunat-o pe Alex sa vina aici cu Andy. Baietii au ajuns taranduse pe jos,Suga si Rap Mon inca sforaiau. Au venit si Alex cu Andy.

Andy:Serios? Chiar la ora asta trebuia sa ma trezesti?

Eu:Dăăă...maine seara e Revelionul... Ce facem?

Andy:Ca de obicei

All:Cum adica ca de obicei?

Andy:Pai,facem joc de roluri. Eu voi fi Batman!

Jm:Asta faci tu de obicei?

Andy:Ăăăăă..eu zic sa o lasam pe Andreea sa faca un POC si cred ca va fi distractiv

Eu:Eu? Sa ma ocup de toate singura? Da cum sa nu?!!

Tae:Stai calm ,iubire,sunt si eu aici

Jk:De cand o alinti asa pe noona?

Tae&eu:De mult.

Eu:Bine,vorbim mai pe larg maine,acum mi-e somn

Andy:Uite de ce m-a trezit ea.Ce Pandicorn poti fi!

All:Pandicorn?

Andy:Da. Iar Alex e Unicorn,si Naomi,vrajitoarea e Multicornus Poneius. Chiar,Naomi ti-a dat portiunea?

Eu:Nu inca,ma duc la ea dupa Revelion.

Andy&Alex:Ok,noapte buna

All:Noapte buna!!

Andy si Alex au plecat,Suga si J-Hope au ramas pe jos in living,iar restul s-au dus in camerele lor ,mai putin Tae,care a venit cu mine.

Eu:Azi de ce nu dormi la tine in camera?

Tae:M-am obisnuit sa dorm cu tine. Hai,lasa-na sa dorm cu tine!

Eu:Bine,vino aici,dar fii catel cuminte.

Tae:Chiar,da cand ati aparut,nimeni nu si-a mai folosit puterile,nici JungKook,care mereu era transformat

Eu:Da...ciudat,spun si ma asez cu capul pe pieptul lui.
Am adormit in timp ce el se juca cu o suvita de par.

Ciudații si ciudățeniiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum